Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #1 Del Skrevet 11. november 2004 Er det noen som vet hvordan man kan få en slik jobb? Evt deltid, helger kveld/natt? Jeg skal forlenge svangerskapspermisjonen min med et halvt år eller mer, og trenger litt økonomisk påfyll. I tillegg vil jeg gjerne gjøre noe nyttig og meningsfullt! Jeg er egentlig utdannet cand.mag innen noen helt annet, har ikke pedagogisk utdanning- men jeg har jo to barn selv, det hjelper kanskje litt? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philosophia Skrevet 11. november 2004 #2 Del Skrevet 11. november 2004 Ofte er det barnevernspedagoger som får slike jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. november 2004 #3 Del Skrevet 11. november 2004 Ta kontakt med barneverntjenesten/mødrehjem og hør med dem. Man bruker personal med både formalkompetanse og realkompetanse. Vær oppmerksom på at realkompetansen ikke gir like høy lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå