Gå til innhold

Gjengvoldtekt i Østfold

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

En 15 år gammel jente ble voldtatt av en gjeng. 4 menn mellom 20-26 år er pågrepet. Alle av utendlandsk opprinnelse. Tv2 txt s.105

Og fortsatt tar Norge inn og inn og inn på mennesker. Selvfølgelig er det greit, men hvorfor får de ikke en fot i raua, og på hodet ut når noe slikt skjer. Er det i det hele tatt noe å diskutere?

I forholdt til antall nordmenn, og antall innvandrere til lands, så skjer det mer kriminalitet utført av innvandrere.

Jeg mener, det er ikke rart at det blir rasisme her til lands, det er politikerne vi kan takke det for.

Jeg er ikke rasist, for all del. Men jeg blir forbanna på den blåøyde og naive regjeringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

15 åring gruppevoldtatt av 4 menn av utenlandsk opprinnelse. Kastet inn i en bil og kjørt til en leilighet hvor de 4 mennene forgrep seg på henne.

Kvinne i Bergen voldtatt av en mann av utenlandsk opprinnelse. Skjedde midt på gata.

Dette er nyheter fra i dag.

Jeg synes vi skal prøve å forstå gjerningsmennene istedenfor å fordømme dem. Grunnen til at de voldtar er kanskje at de er frustrerte? Jeg tror voldtektene egentlig er et rop om hjelp, og da syns jeg det vil være rasistisk av oss som samfunn å ikke hjelpe. Mange innvandrere kommer fra krigsherjede land hvor voldtekt og drap er dagligdags. Derfor synes jeg vi bør tolere at noe av den kulturen sitter igjen hos mange innvandrere når de kommer hit. Jeg tror at hvis vi gir gjerningsmennene terapi et par ganger i uka vil det være bedre enn fengsel. Fengsel er veldig isolert og lite inkluderende. Fengsel blir sett på som den smarteste løsningen i land vi ikke vil sammenligne oss med (USA)

Jeg tror at hvis vi gir innvandrere mer sosial støtte vil det føre til mindre frustrasjon. Det er klar sammenheng mellom fattigdom og kriminalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange innvandrere kommer fra krigsherjede land hvor voldtekt og drap er dagligdags. Derfor synes jeg vi bør tolere at noe av den kulturen sitter igjen hos mange innvandrere når de kommer hit.

Fint at du støtter voldtektsmenn som innvandrer hit da!

Jeg tror at hvis vi gir gjerningsmennene terapi et par ganger i uka vil det være bedre enn fengsel.

Rimlig genialt. Så får dem gå fri, voldta litt mer, og komme tilbake til terapien og si "Hei, jeg heter ****** og jeg har voldtatt igjen."

TROR nok det hjelper. Si meg, tenker du på voldtektsofrene?? Det har nada med om de kommer fra et afrikaland, araberland eller vestlig land! En voldtektsforbryter er en voldtektsforvryter samma faen! Og der er jeg faktisk enig med et par "usiviliserte" lover. Dra dem ut på gata, slå på dem med stokker og brenn dem på påler! Tror nok ikke "Gjest" helt vet hva virkningene på ofrene er etter en voldtekt.. Da hadde du helt klart ALDRI skrevet det du skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wodan, det innlegget er ironi.

Gudene veit as..=P jeg tar ingen sjanser! Man vet aldri hvem "Gjest" er og om h*n mener ting seriøst eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle faktisk til å skrive, Valhalla hvor er du, men der var du jo :-)

JEG BLIR SÅ SINNA!!!

(Sant å si er jeg ganske sinna idag når jeg tenker etter. Må sjekke kalenderen...)

Menhvorfor går sånne mennesker løse da???? Er vi i et av verdens rikeste land så jævla komfortable med å ha kjeltringer løpende utafor stuedøra at det ikke er noen vits i å gjøre noe???

Kan jo ikke bevege seg en millimeter uten at en jente blir misbrukt, et barn utsatt for overgrep, en mamma skutt i ryggen og liknende mareritt.

Jeg skal lage meg en liten oase hjemme. Bestille alt jeg trenger fra Internett, inkludert en ergometersykkel så jeg ikke må løftes ut med kran når jeg dør, og så skal jeg bare holde meg hjemme.

:kjempesinna:

Må passe på hvem jeg åpner døra for når disse sakene blir levert da :o

Ligger an til rotbløyte i helgen.

Ånei, da lan jeg bli voldttat av nærmeste penishode.

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

(Psssst! PPSSST! Ridderen på hvit hest - du ja! Det er her du kommer inn!) :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

Denne trenden med gjengvoldtekt har vi sett øke i Europa. Sverige og Frankrike spesielt. Løsningen må selvfølgelig være at kvinnene begynner å oppføre seg sømmelig, helst dekker seg til. Man kan da ikke forvente at kvinnene skal bli respektert som mennesker når de kler seg usømmelig? Eller er det kanskje andre løsninger.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 åring gruppevoldtatt av 4 menn av utenlandsk opprinnelse. Kastet inn i en bil og kjørt til en leilighet hvor de 4 mennene forgrep seg på henne.

Kvinne i Bergen voldtatt av en mann av utenlandsk opprinnelse. Skjedde midt på gata.

Dette er nyheter fra i dag.

Jeg synes vi skal prøve å forstå gjerningsmennene istedenfor å fordømme dem. Grunnen til at de voldtar er kanskje at de er frustrerte? Jeg tror voldtektene egentlig er et rop om hjelp, og da syns jeg det vil være rasistisk av oss som samfunn å ikke hjelpe. Mange innvandrere kommer fra krigsherjede land hvor voldtekt og drap er dagligdags. Derfor synes jeg vi bør tolere at noe av den kulturen sitter igjen hos mange innvandrere når de kommer hit. Jeg tror at hvis vi gir gjerningsmennene terapi et par ganger i uka vil det være bedre enn fengsel. Fengsel er veldig isolert og lite inkluderende. Fengsel blir sett på som den smarteste løsningen i land vi ikke vil sammenligne oss med (USA)

Jeg tror at hvis vi gir innvandrere mer sosial støtte vil det føre til mindre frustrasjon. Det er klar sammenheng mellom fattigdom og kriminalitet.

Hvorfor skal det være slik at så fort utlendinger (Les: Folk av utenlandsk opprinnelse) gjør noe galt så er det et rop om hjelp mens hvis det er etniske nordmenn som gjør det så er det bare fælt. I mange av de landene vi tar inn folk fra er mannfolk vant med å kunne gjøre "hva som helst" med kona si. Når de kommer hit og finner ut hvor frigjorte mennesker er i Norge så utnytter de selvfølgelig det til fulle og tar seg til rette, noen ihvertfall. Det er ikke noe rop om hjelp, det er en følge av deres egen ukultur kombinert med norsk frigjorthet og en idiotisk innvadringspolitikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det være slik at så fort utlendinger (Les: Folk av utenlandsk opprinnelse) gjør noe galt så er det et rop om hjelp mens hvis det er etniske nordmenn som gjør det så er det bare fælt.

Hvem sier det? Synes da det reageres kraftig på begge deler.

Det er ikke noe rop om hjelp, det er en følge av deres egen ukultur kombinert med norsk frigjorthet og en idiotisk innvadringspolitikk.

Hvilke kulturer er det du mener har det som en normal del av kulturen å gjengvoldta/voldta kvinner? Vil forøvrig opplysta at så vidt jeg har fått med meg var ingen av disse straffedømte fra før. hvordan skal man gardere seg mo slikt?

Og ja; håper de blir sendt ut alle som en!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne trenden med gjengvoldtekt har vi sett øke i Europa. Sverige og Frankrike spesielt. Løsningen må selvfølgelig være at kvinnene begynner å oppføre seg sømmelig, helst dekker seg til. Man kan da ikke forvente at kvinnene skal bli respektert som mennesker når de kler seg usømmelig? Eller er det kanskje andre løsninger.......

Ja, men hvis du ser på alle gruppevoldtektene i Frankrike som blir begått av unge menn av utenlandsk opprinnelse, og mot unge kvinner av utenlandsk opprinnelse som i tillegg er fra deres miljø så er det ikke nødvendigvis det at de kler seg utfordrende som er problemet.

Og hvorfor skal det være så vanskelig å respektere kvinner som mennesker, selv om de viser litt mer enn øynene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er det snakk om utenlandske statsborgere her, eller er det norske statsborgere av utenlandsk opprinnelse. Dersom det er det siste, så er det ikke noe sted å sende de.

Kanskje er det en idé å vente til de er funnet skyldig også? Jeg har da lest om flere slike saker tidligere, og i mange er hele saken oppspinn fra jentas side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Er det snakk om utenlandske statsborgere her, eller er det norske statsborgere av utenlandsk opprinnelse. Dersom det er det siste, så er det ikke noe sted å sende de.

Kanskje er det en idé å vente til de er funnet skyldig også? Jeg har da lest om flere slike saker tidligere, og i mange er hele saken oppspinn fra jentas side.

Man skal ikke forhåndsdømme, men at ei jente på 15 frivillig har samleie med 4 voksne menn ser jeg på som svært liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det nevnes at det ble funnet fysiske funn på jenta som bekreftet forklaringen hennes... hmm kan det ha noe med vold å gjøre? pluss at man kan se om noen er blitt voldtatt.. Vesentlig forskjell på det og frivillig samleie.. Med tanke på fysiske spor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...