Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2004 #1 Del Skrevet 11. november 2004 Nytt og gammalt, pop og old-time slagerar, nokon som hr tips til musikk eg kan laste ned?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 11. november 2004 #2 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har akkurat laget jule-cd til min julegale venninne, disse lastet jeg ned: Bing Crosby - Joy to the world Carola - O helga natt Bing Crosby - White Christmas CC Cowboys - jeg så nissen kysse mamma Frank Sinatra - Have yourself a merry little christmas Hei hå nå er det jul igjen På låven sitter nissen All I want for Christmas is my two front teeth Introen til Jul i Blåfjell Introen til Skomakergata Fra Love Actually - Christmas is all around Mariah Carey - All I want for Christmas is you Sissel og Tommy Körberg - Julen är här O jul med din glede Sissel - Nå tennes tusen julelys Deilig er jorden Oslo Gospel Choir - En stjerne skinner i natt The Støvel Dance Tommy Körberg - Stilla Natt Wham - Last Christmas Et tips er å sjekke hvilke sanger som er på sånne samlealbum til jul (søk på www.platekompaniet.no, feks) Jeg søkte også bare på "jul" og "christmas", da fikk jeg endel treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 11. november 2004 #3 Del Skrevet 11. november 2004 "I'm dreaming af a white Christmas" er jo nydelig. Er det ikke Bing Crosby som synger den, tro? "When you wish upon a star" med Timmi Gresshoppe "O, helga natt" med Jussi Björling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2004 #4 Del Skrevet 11. november 2004 Tusen takk skal de ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. november 2004 #5 Del Skrevet 11. november 2004 Bing Crosby- White Christmas Disney (Jiminy Cricket)- When You Wish Upon A Star Nat King Cole- Chestnuts Roasting On An Open Fire Mormon Tabernacle Choir har en flott versjon av Oh Come All Ye Faithful og Joy To The World. Frank Sinatra- Have Yourself A Merry Little Christmas, Let It Snow, og Santa Claus Is Coming To Town Jim Reeves- Marys Boychild Oslo Gospel Choir- Julekveldsvise og sist men ikke minst: Rolf Just Nilsen- Julekveld i Skogen Så var Saeria i alt for god julestemning! Jeg har enda til gode å finne er ordentlig versjon av O' Holy night. De jeg har funnet til nå har blitt sunget for fort. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 11. november 2004 #6 Del Skrevet 11. november 2004 Jessica Simpson har kommet med et nytt jule album, tror det bare er 6 sanger på, men de er veldig fine ( hvist du ikke irriterer deg over hennes måte å synge på da vel og merke.......) og Carola hadde et veldig fint jule album for noen år tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 11. november 2004 #7 Del Skrevet 11. november 2004 Jessica Simpsons album heter " Christmas collection 2004 " og Carolas album heter "Jul i Betlehem". Har nettopp lasta ned følgende julesanger selv: *Celine Dion - So this is christmas ( nydelig! ) *Celine Dion - O holy night *Celine Dion - Silent night *Celine Dion - white christmas *Jewel - winter wonderland *Mariah Carey - Joy to the world *Mariah Carey - All I want for christmas is you *Oslo gospel choir - Deilig er jorden *Oslo gospel choir - En stjerne skinner i natt *Disney - when you wish upon a star *Home Alone 2 - Jingle bell rock *Jessica Simpson - Rockin around the christmas tree *Faith Hill - where are you christmas *Disney - we wish you a merry christmas *Sissel Kyrkjebø - O helga natt *Sissel Kyrkjebø - Glade jul *Wham - Last christmas Kanskje du fikk noen tips nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 11. november 2004 #8 Del Skrevet 11. november 2004 Saeria: Prøv versjonen med Josh Groban, den er fin, synes jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 11. november 2004 #9 Del Skrevet 11. november 2004 Åååååååhhhhhhhh! Nå kom jeg i julestemning nå!!! Jeg skal lage meg en egen jule-cd i år iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #10 Del Skrevet 11. november 2004 "O' date=' helga natt" med Jussi Björling[/quote'] DET er julemelodien over alle - sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. november 2004 #11 Del Skrevet 11. november 2004 Saeria: Prøv versjonen med Josh Groban' date=' den er fin, synes jeg!!![/quote'] Tusen takk for tips! Skal sjekke den ut. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. november 2004 #12 Del Skrevet 11. november 2004 Driving home for christmas med Chris Rea..... All time favorite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2004 #13 Del Skrevet 11. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #14 Del Skrevet 11. november 2004 Arrgh, nå måtte jeg sette meg ned og høre på noe av det det jeg har - og det minst tre uker for tidlig. Jaja, kanskje bare 2 uker + 3 dager da. Jeg ser ut av vinduet, og jammen er det noen som har tent en syv-armet lampe et stykke bort gaten her. Kanskje like greit så grått det er i Oslo for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå