Nina N Skrevet 10. august 2016 #1 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Hej alle, jeg er netop flyttet til Tønsberg fra Danmark, og savner at have veninner, som jeg kan gøre ting med. Jeg liker at gå på kino, cafe, shopping, gåture etc. Jeg er 26 år og er veldig udadvendt og åben for nye ting. :-) Håber der er nogen derude i Tønsberg området, som kunne tænke sig en ekstra veninne. :-D Endret 10. august 2016 av Nina N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonia 1987 Skrevet 11. august 2016 #2 Del Skrevet 11. august 2016 Hei Jeg søker å en beste vinne som jeg kan dele alt med, fra å til å! Jeg håper du er den rette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina N Skrevet 11. august 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 11. august 2016 6 minutter siden, Sonia 1987 skrev: Hei Jeg søker å en beste vinne som jeg kan dele alt med, fra å til å! Jeg håper du er den rette Hej! Så koselig med en melding! 😊 Det håber jeg også! 😃 Jeg savner i hvert fald at have venninner at snakke med og gøre koselige ting med.. Bor du her i Tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå