Gå til innhold

One night stand - Billig eller ikke?


Annie

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest en del på KG har jeg registrert (visste det vel før også) at ONS er VELDIG vanlig. Leste også om ei som heller hadde sex med en hun traff ute på byen, enn å gi fra seg telefon nr sitt. Tlf nr var mye mer "personlig".

Tanken slo meg da... Hva om de jentene som har ONS tar betalt for det? (Vi sitter jo på ei gullgruve, blir det sagt). Hvis man er ute etter nytelse og allikevel skal ha sex, hvorfor ikke ta betalt? Sålenge man ikke har planer om videre kontakt uansett mener jeg.

Er dette noe som skjer kanskje også allerede, er det bare jeg som ikke har hørt om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annie nå bekrefter du egentlig noe jeg har prøvd og forklare om i lang lang tid. Det er fint at jeg endelig får høstet fruktene av mitt slit.

Bare les tråden ...billige damer... så skjønner du hvor dobbeltmoralske og falske mange av kg debattantersker er.....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katta ikke innl

Det var meg som hellere hadde sex enn å gi ut tlf-nr mitt, fordi følelsene mine er mye mere dyrebare enn sexen.

Eg får min betaling, i form av sex og kroppskontakt. :hoho:

Du mener altså at vi som driver med ONS hverken har følelser eller moral og at vi driter i oss sjølv og den vi har sex med. Sånn forstår i allefall eg ditt innlegg.

Beklager å måtte ødelegge ditt bilde av oss ONS-jenter, men vi har følelser og moral og respekt for oss sjølv og den vi har sex med på samme måte, som alle andre har det.

Eg kunne ikke drømt om å ta penger for sex:

Fordi det er fornedrende for meg sjølv.

Fordi gutten da ville tro at han "eide" meg og kunne gjøre som han ville.

Fordi han ikke ville føle, at eg var med han, fordi eg hadde lyst på han.

Fordi hvordan kan eg nyte sexen og samværet med han, når eg vet at eg er kjøpt og betalt for.

Og hvorfor skal det kun være oss som driver med ONS som skal prostituere oss? Dere andre kan jo likegodt gjøre det, for den prostituerte har prostitusjon har ikke noe med sex å gjøre. Og det er det at du skyter helt bak mål, prostituert har ikke sex, de selger en illusjon om sex.

Vi som driver med ONS gjør det kun for sexens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg gir en tohundrelapp i driks til en jente jeg syntes var flink, da bør hun heller være litt takknemlig enn å bli sur og skuffet som du blir, later det til.

Når en mann mener det godt, er det en god handling.

Det kan sammenlignes med at f eks vaskekjerringa var skikkelig flink en dag, så jeg ga henne litt ekstra i tips.

Waco

Skjønner at dere må finne på ting å bli sure for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest katta ikke innl

Litt synd at du som kan skrive goe innlegg, som regel velger "Waco-rollen" bare for å provosere.

Skriv noe bra, så skal eg gjerne diskutere.

PS. Tipper at det kanskje hadde blitt du som måtte fått pengene :sjarmor:

Eg pleier å være raus med tipsen... HEHE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som kvinner liker denne "du-er-så-useriøs-rollen", hvem er det som egentlig ikke vil diskutere ubehagelige faktaer omkring kvinnerollen?

Synes det er smålig når vi endelig kommer igang.

Waco

Som om det ikke var slitsomt nok å være mann.... uff......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som om det ikke var slitsomt nok å være mann.... uff......

Gjør som Hege, Waco. Bytt side. Kanskje du kunne lære noe? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt forskjell på å ha ONS og å ha sex mot betaling.

Ho,ho Waco sammenligner det med vaskekjerringa som var flink en dag, og gir henne litt ekstra penger. Om en jente hadde gitt deg 200 kroner etter ONS Waco, hadde du tatt i mot og vært like glad da? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt hadde jeg blitt takknemlig, det er nemlig en påskjønnelse å få en gave.

Men dere er jo kjent for å bli sure for alt mulig rart så når jeg tenker meg om så er det vel logisk at dere misforstår dette også.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Ja, hvorfor ikke ta betalt ?

Nei. Fordi å ha sex og å ta betalt for sex er to VIDT forskjellige ting.

Hvorfor betale eller ta betalt for noe man kan få gratis, hvorfor skal man tjene penger på alt?

Synker ikke så lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde vært ganske snar til å snu i døra dersom dama forlangte betaling for innsatsen min.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Jeg synes ONS er billig... enkelt og greit! Ikke bare blant jenter som gjør det, men gutter også!! Hadde vært flau av meg selv hvis jeg hadde ligget med mange tilfeldige som jeg bare hadde møtt en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel, prøv å si "tusen takk!" til en mann etter ett ligg! (utenom-forhold)

Jeg har av og til sagt det, dersom jeg virkelig har blitt liggende ør igjen... det er faktisk flesteparten som da ser skeptisk på deg og spør hva jeg mente med det!

Så wacko, kanskje du ville tatt imot med ett smil! men tro ikke at du representerer alle mannfolk på det punktet!

Dessuten, jeg har hatt mange ons., om noen velger å se på det som billig, så dem om det. Det har ikke nødvendigvis med billig eller kostbar å gjøre, det har med forskjellige synspunkter på ting i livet.

Min eller din løsning er ikke nødvendigvis fasitsvaret!

at man har ons er at ren kåtskap og lyst ja! selvfølgelig! ellers ville man tatt det mer med ro og håpet på å blitt skikkelig kjent med mannen! men er det en uting å ha lyst? være kåt? eller ønske å følge sine lyster? dersom man ikke sårer noen med det man gjør? hva er så fordømt galt med det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aline, du må forstå at for disse jentene på det forumet her, .... er det mye sunnere mot huet og holde igjen kåtskapen og være iskald selv om man egentlig har lyst på sex.... for ikke få rykte....

Waco

Har vel alltid ment at kvinner er gode skuespillerinner.... men om det er til deres eget beste.... ja det er vel en annen diskusjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For noen så er rykte så viktig, og da får de jo leve etter det da.

Men det er jo nettop mennesker som er opptatt av det, som skaper det!? Det er di som mener man bare må forvente rykte dersom man gjør som man vil, som ofte er av dem som setter ut rykte.

Hvorfor skal man legge seg så innmari borti alle andres seksualliv? har dere ikke nok med deres eget?

Og wacko; den der med at man kan like gjerne ta seg betalt for det... si at det var for å provosere hva? eller tar du deg betalt for dine ons.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tro det er betaling nok å ha sex med meg. Jeg gir jo ungpikene noen erfaringer de gjerne tar med seg videre.

Waco

Man hjelper til der man kan....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Hvorfor er det å ha ONS billig? Skjønner ikke problemet der, gitt...

To mennesker møtes - PANG - Har lyst på deg! - PANG PANG PANG - Ferdig med deg - BYE BYE

So fucking what?

To kropper møtes i en deilig (forhåpentligvis), rusende, situasjon som oser av kåthet og sex. De gjør det, helt uforpliktende, og ser kanskje hverandre aldri igjen. Eller ser hverandre igjen, men gjør ikke noe mer ut av forholdet... Hva er egentlig så galt med det???? Det er jo INGENTING her i verden som er så DEILIG som UFORPLIKTENDE SEX med en du KNAPT KJENNER.....

Men det er nå min mening, da...

Men jeg ville ikke tatt betalt for sex, NO WAY... Jeg gir mennene sex GRATIS, for de bare MÅ få kjenne hvor sinnsyk jeg er i senga... eller på gulvet...i bilen.... hvor som helst.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...