AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #1 Del Skrevet 9. august 2016 Jeg er dessverre en veldig svak person psykisk. Jeg begynner lett å gråte og blir lei meg om folk sier noe frekt. Nå er jeg i Spania og folk er generelt trivelige her,men i går var det en mann i en butikk som spurte om jeg var gift. Jeg sa nei,det er bare meg og katta. Så lo han og sa jeg var en taper. Har grått i hele går pga dette. Er ikke første gang jeg får stygge kommentarer pga jeg er singel heller. Jeg får jo ikke gjort noe med at alle menn hater meg Gikk tidligere til psykolog pga dårlig selvtillit men ingen får jo gjort noe med at menn er slemme med meg.. Hvordan takler dere frekkaser? Er det vanlig å bli så gråtete som jeg blir? Og hvorfor er menn så slemme mot oss single kvinner? Sånn som det er nå mister jeg livslysten. Jeg har jo ingentingå leve for i følge flere menn jeg har snakket med Trenger bare tips til hva jeg kan svare drittsekkene.. Anonymkode: f90f0...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #2 Del Skrevet 9. august 2016 Problemet er ikke hva folk sier, Ts, men hvordan du reagerer. Ja, det finnes folk der ute som har det så ugreit psykisk at de liker å tråkke på andre. Det er ikke flere menn enn kvinner blant dem, og de kan like godt være søte gamle damer eller småbarnsfedre som noe annet. Men det er ikke din feil eller ditt problem at de agerer ut sin frustrasjon med seg selv når du tilfeldigvis er i skuddsonen. Du må lære å forstå at de har det like ugreit som deg. For folk som har det greit er greie folk. Sånn er det bare. Og så: så lenge du får inn for å omgås oppegående mennesker så er 90% av "folk flest" helt supre mennesker. Jeg har klokkertro på at folk reagerer som du vil de skal reagere. Så når du går ut om morgenen med innstillingen "verden er fæl og menn hater meg" så ser folk det på deg. Og når menn møter en dame som ser på dem med mistro og mistillit: hvorfor skulle de anstrenge seg for å være annet enn verdige mistro? Når folk misliker meg ved første øyekast er jeg uten unntak krass og vrien mot dem. Når folk er greie er jeg grei. Så prøv å være grei. Og blid. Og hyggelig. Som tilsvar? Du kunne jo sagt "noe så frekt"? Folk responderer bedre på saklig sannhet enn kjeft. Anonymkode: e2f4b...6e0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 9. august 2016 #3 Del Skrevet 9. august 2016 Det er berre opp til deg sjøl. Rett deg opp i møtet med slike folk, og tenk: "Du er ein dust. Eg treng heldigvis ikkje å bry meg om kva slike dustar tenker." Vanskelig, ja. Men heilt nødvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 9. august 2016 #4 Del Skrevet 9. august 2016 De kjenner ikke deg. Derav så er alle deres "meninger" om deg ugyldig, betyr ingenting. Hvis din mor sa til deg; du er en taper , da kan jeg forstå at det svir, men ikke en eller annen idiot på gaten. Det er en bra bok som heter "the 4 agreements". Dette er en veldig bra referanse for en bedre måte å se verden på. "the power of now" kan også være en bra bok for deg. Den handler om å kvitte seg med egoet, behovet for å bli likt av andre(som vi alle har) er veldig nært knyttet til egoet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #5 Del Skrevet 9. august 2016 2 timer siden, Stiigen skrev: De kjenner ikke deg. Derav så er alle deres "meninger" om deg ugyldig, betyr ingenting. Hvis din mor sa til deg; du er en taper , da kan jeg forstå at det svir, men ikke en eller annen idiot på gaten. Det er en bra bok som heter "the 4 agreements". Dette er en veldig bra referanse for en bedre måte å se verden på. "the power of now" kan også være en bra bok for deg. Den handler om å kvitte seg med egoet, behovet for å bli likt av andre(som vi alle har) er veldig nært knyttet til egoet. Takk for tips,skal sjekke det ut. Jeg er generelt ikke sur som person når jeg er blant folk som en foreslo lenger opp. Jeg snakker spansk og hadde en god tone med han i butikken. Var jo han som begynte å slenge dritt egentlig og da jeg begynte å gråte så lo han. Er bare så rart at ingen av mine venninner opplever dette. Derfor opplever jeg det som at menn hater meg for de er så brutale når de snakker til meg,eller roper stygge ord til meg på gata. Skulle tro at menn lærte folkeskikk men tydeligvis ikke alle. Anonymkode: f90f0...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #6 Del Skrevet 10. august 2016 Han er sikkert ulykkelig I ekteskapet sitt. Anonymkode: 24bc3...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 10. august 2016 #7 Del Skrevet 10. august 2016 Må jo bare ta på deg regnfrakken å la sånt prelle av. Meget ufin oppførsel forøvrig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #8 Del Skrevet 10. august 2016 Ingenting å bry seg om. få deg litt rygg grad ts, så går det bedre! Anonymkode: 6c6ae...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #9 Del Skrevet 10. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting å bry seg om. få deg litt rygg grad ts, så går det bedre! Anonymkode: 6c6ae...de1 Og hvordan får man litt ryggrad? Anonymkode: 54033...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #10 Del Skrevet 10. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan får man litt ryggrad? Anonymkode: 54033...202 1. Tørre å konfrontere urettferdighet. Når du er uenig i noe så si fra. 2. Ikke tro andres meninger er mer verdt en dine. 3. Ikke tro andre er bedre enn deg selv. Du er like bra som andre. 4. Ikke vektlegg andre mer verdi enn deg selv. 5. Ta ting med en klype salt. Ikke ta alt så seriøst, le litt av ting, se det humoristiske. (Eksempel her må være det du begynte å grine av og brukte en hel dag å "sippe" over.) Lykke til! Dette er oppskriften på en generell god selvtillit. Anonymkode: 6c6ae...de1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #11 Del Skrevet 10. august 2016 Du er nok bare en veldig følsom person med litt dårlig selvtillit. Hvis du gjør noe med selvtilliten vil du få det bedre med deg selv og dermed gi blaffen i sånne idiotiske kommentarer. Du er ikke svak fordi du er følsom. Men du må begynne å bygge skjoldet ditt. Hva så om en person sier noe slikt? Da er han jo verdens største douche som ikke er verdt din tid. Anonymkode: a606f...a76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #12 Del Skrevet 10. august 2016 Vet du hva, TS? Jeg har lest en nesten identisk tråd før, men der hadde trådstarteren vært i England og blitt ledd av på pub. Hvis det ikke er du som skrev den, burde du søke den opp. Jeg har aldri hørt om noen som sier slike ting til single damer (eller andre mennesker generelt), er du sikker på at han ikke flørtet/tullet med deg? Uansett, du må få bedre selvtillit. Du må være sikker nok til å vite at det disse mennene sier ikke er sant, da vil det vare prelle av. Du kan neppe endre hvordan andre mennesker oppfører seg, men du kan lære å være trygg på deg selv. Anonymkode: ce707...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 10. august 2016 #13 Del Skrevet 10. august 2016 Hadde oversett det. Folk må få lov til å mene hva de vil, det angår ikke meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 10. august 2016 #14 Del Skrevet 10. august 2016 Det er jo han som er en taper, spesielt hvis han ikke har en katt i livet sitt . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #15 Del Skrevet 10. august 2016 Kan vel ha vært en dårlig spøk, kanskje? Jeg er singel, godt voksen, har vært singel det meste av livet. Tror ikke at menn hater meg - men de er ikke veldig interessert i meg. Det går helt fint å leve som ikke- attraktiv Jeg tror du er litt paranoid. Har du andre mennesker med som er vitner til at du blir ropt til av vilt fremmede menn på gata? I så fall, hva sier vitnene om disse hendelsene? Det er ikke slik at folk går rundt og ser vilt fremmede mennesker på gata og blir overveldet av hat (med mindre de er psykisk syke). Hat er en veldig sterk følelse! Jeg tror neppe alle menn misliker deg heller - for en sånn følelse krever jo litt engasjement. Når man går på gata, går man jo og tenker på sine egne ting og tar jo ikke aktivt standpunkt til om man liker eller ikke liker alle forbipasserende. Anonymkode: 7963f...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. august 2016 #16 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger, samt svar til dette. Yvonne (mod) Endret 11. august 2016 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2016 #17 Del Skrevet 11. august 2016 Den 10.8.2016 at 9.17, AnonymBruker skrev: Kan vel ha vært en dårlig spøk, kanskje? Jeg er singel, godt voksen, har vært singel det meste av livet. Tror ikke at menn hater meg - men de er ikke veldig interessert i meg. Det går helt fint å leve som ikke- attraktiv Jeg tror du er litt paranoid. Har du andre mennesker med som er vitner til at du blir ropt til av vilt fremmede menn på gata? I så fall, hva sier vitnene om disse hendelsene? Det er ikke slik at folk går rundt og ser vilt fremmede mennesker på gata og blir overveldet av hat (med mindre de er psykisk syke). Hat er en veldig sterk følelse! Jeg tror neppe alle menn misliker deg heller - for en sånn følelse krever jo litt engasjement. Når man går på gata, går man jo og tenker på sine egne ting og tar jo ikke aktivt standpunkt til om man liker eller ikke liker alle forbipasserende. Anonymkode: 7963f...9a1 Støttes. Anonymkode: a0ad0...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymousjente Skrevet 12. august 2016 #18 Del Skrevet 12. august 2016 Den Tuesday, August 09, 2016 at 19.51, AnonymBruker skrev: Jeg er dessverre en veldig svak person psykisk. Jeg begynner lett å gråte og blir lei meg om folk sier noe frekt. Nå er jeg i Spania og folk er generelt trivelige her,men i går var det en mann i en butikk som spurte om jeg var gift. Jeg sa nei,det er bare meg og katta. Så lo han og sa jeg var en taper. Har grått i hele går pga dette. Er ikke første gang jeg får stygge kommentarer pga jeg er singel heller. Jeg får jo ikke gjort noe med at alle menn hater meg Gikk tidligere til psykolog pga dårlig selvtillit men ingen får jo gjort noe med at menn er slemme med meg.. Hvordan takler dere frekkaser? Er det vanlig å bli så gråtete som jeg blir? Og hvorfor er menn så slemme mot oss single kvinner? Sånn som det er nå mister jeg livslysten. Jeg har jo ingentingå leve for i følge flere menn jeg har snakket med Trenger bare tips til hva jeg kan svare drittsekkene.. Anonymkode: f90f0...25a Jeg sliter selv med psyken min og sårbarhet. Det er ikke lett. Jeg har kommet litt over sårbarheten med å jobbe ned selvtilliten min. Jeg tok frem mobilen min og skrev opp noen punkter om meg selv som jeg følte var sanne og andre som jeg ikke følte stemte, men som jeg ønsket ved meg selv. For eksempel "jeg er pen", "jeg er bra nok", "jeg er smart", "jeg er morsom" osv. Der etter tok jeg frem lydopotakeren på mobilen og leste inn disse og sa satte opptaket på alarm på forskjellige tider på natten. Etter litt tid og noen uker, bare noen dager så vil disse bli sanne for deg fordi du tror på det til slutt! Positiv tenking har ALT og si. Jo mer du gjør det jo mer sant vil det bli og dette vil gå automatisk inn i hverdagent din istedenfor de negative tankene du har fokusert på. Jeg vil råde deg til å smile og være åpen til menn. Mange menn er gode, akkurat som mange kvinner, men også mange er slemme her i verdenen som sliter nok med seg selv eller rett og slett ikke bryr seg om andres følelser. Disse mennene er ingenting å bry seg med. Du er ikke den eneste som har fått høre noe fra dem skal jeg si deg. Det har absolutt ingenting med deg og gjøre. De har jo ikke sett annet en de sekundene du har sett dem. For å trekke frem en annen ting... førsteinntrykket er de 7 første sekundene du møter en annen person. Så stå på og tenk positivt, smil til andre og se dem inn i øyene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetterPanne Skrevet 12. august 2016 #19 Del Skrevet 12. august 2016 Du kan slutte være kvinne. Det ligger i din natur å ta deg nær av alt. Eller så kan du lære deg å gi faen i hva andre mener, så vil du også slutte ta deg nær av det de sier også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 12. august 2016 #20 Del Skrevet 12. august 2016 Den 09.08.2016 at 19.51, AnonymBruker skrev: Jeg er dessverre en veldig svak person psykisk. Jeg begynner lett å gråte og blir lei meg om folk sier noe frekt. Nå er jeg i Spania og folk er generelt trivelige her,men i går var det en mann i en butikk som spurte om jeg var gift. Jeg sa nei,det er bare meg og katta. Så lo han og sa jeg var en taper. Har grått i hele går pga dette. Er ikke første gang jeg får stygge kommentarer pga jeg er singel heller. Jeg får jo ikke gjort noe med at alle menn hater meg Gikk tidligere til psykolog pga dårlig selvtillit men ingen får jo gjort noe med at menn er slemme med meg.. Hvordan takler dere frekkaser? Er det vanlig å bli så gråtete som jeg blir? Og hvorfor er menn så slemme mot oss single kvinner? Sånn som det er nå mister jeg livslysten. Jeg har jo ingentingå leve for i følge flere menn jeg har snakket med Trenger bare tips til hva jeg kan svare drittsekkene.. Anonymkode: f90f0...25a Uff da ... livet skal ikke alltid være greit. Jeg bare overser dem, jeg. Det lærte jeg på skolen - overse mobberne/frekkingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå