AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Del Skrevet 8. august 2016 Traff eksen min tilfeldigvis ute i byen idag. Han såg på magen min og gratulerte med engang. Ja, jeg er gravid. Da jeg sa det var en jente, sa han: hun kommer til å bli vakker! Jeg smilte bare. Så gikk vi hvert til vårt igjen. Så fikk jeg forespørsel på Facebook, han ville legge meg til som venn. Jeg avslo. Grunnen til det er fordi han var en ganske voldelig mann da vi var sammen. Og det han sa ang datteren min gjorde meg litt kvalm også. Fikk bare en ekkel følelse inni meg. Han har en datter selv, men jeg vet ikke, likte ikke det han sa bare. Er det hormonene som gjør at jeg reagerer på den måten? Eller var han litt ekkel? Anonymkode: 9740f...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 8. august 2016 #2 Del Skrevet 8. august 2016 Ser det som et kompliment jeg.. Du er vakker, så da blir datteren din også vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 8. august 2016 #3 Del Skrevet 8. august 2016 Han håper vel at du om 17 år introduserer han til henne så de kan bli kjærester. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhorning Skrevet 9. august 2016 #4 Del Skrevet 9. august 2016 Du overreagerer absolutt IKKE. Du har all rett til å avslå forespørsel fra personer du ikke vil ha kontakt med. Du skylder ham ikke å oppføre deg blid og glad og åpen. Du skylder ingen noen forklaring. Jeg synes reaksjonen din er helt naturlig. Og jeg synes folk som mener du bør "ta det som et kompliment" er bullshit. Du har all rett til å ta det slik du føler det er naturlig, og det gjorde du nå. Ikke slipp voldelige mennesker som ødelegger alt tilbake i livet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach Skrevet 9. august 2016 #5 Del Skrevet 9. august 2016 Hvis det kom fra hjertet hans, synes jeg det var veldig pent sagt. Men dersom han har vært en dritt tidligere, forstår jeg godt at du ikke vil være venn med han på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 9. august 2016 #6 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Jeg vil ikke si at du overreagerer, hadde jeg overhørt samtalen så hadde nok jeg sett på det som ett kompliment. Men med den forhistorien dere har så skjønner jeg at du har negative assosiasjoner til han, selv om han er hyggelig. Og jeg skjønner godt at du ikke vil ha han på vennelisten din. Jeg syns du skal høre på magefølelsen din. Han vet hvorfor du ikke vil ha han i livet ditt om han er ærlig med seg selv. Endret 9. august 2016 av Elliespelli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #7 Del Skrevet 9. august 2016 Ts her. Han er en god kødd, søppel av et mannfolk. All oppmerksomhet fra han er ekkel. Og iallfall når han nevnte datteren min. Da fikk jeg bare lyst å sette klørne i halsen på han. Anonymkode: 9740f...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå