Gjest Tex Skrevet 11. november 2004 #1 Del Skrevet 11. november 2004 Det kribler av juleglede i hele kroppen min!!! Det bare oser av julepyntelyst, og særlig nå når jeg har noen dager jeg skal være hjemme........... Ååååå, jeg gleder meg sånn! Men har lovet meg selv at ikke så mye som en liten nisse skal opp før lørdag kveld, den 27. november...... Skal ha juleselskap 1. søndag i advent, så da må man jo ha pyntet litt, tradisjonen tro. Men før den tid......... må jeg sitte på hendene mine tror jeg Flere som kribler nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. november 2004 #2 Del Skrevet 11. november 2004 .. ikke akkurat pyntingen (den gjøres et par dager før jul) .. men klargjøring/julepyntlaging/presanger etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 11. november 2004 #3 Del Skrevet 11. november 2004 Det kribler her også. Ikke etter å pynte, men å lage alle julepresangene. Det er skikkelig lystbetont, og jeg vil mye heller det enn å være på jobb :veldigsur: Heldigvis skal jeg på kurs i neste uke, og da kan jeg ha med strikketøyet!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. november 2004 #4 Del Skrevet 11. november 2004 Jaaaa! Jeg gleder meg til å pynte og pakke inn alle julegave jeg har kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 11. november 2004 #5 Del Skrevet 11. november 2004 Å jul med din glede ...tralalalla.... skal faktisk tyvstarte adventspyntingen den 25.11, fordi vi skal ha adventsfest 26.11 - gleder meg til å få frem ting og tang som er stuet bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. november 2004 #6 Del Skrevet 11. november 2004 Kribler her også. men jeg må vente helt til 23. desember jeg da :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. november 2004 #7 Del Skrevet 11. november 2004 Kribler masse her også. :-D Har ikke noe særlig pynt i huset, men jeg gleder meg som en unge til å handle resten av julegavene. Skal nemlig handle for meg selv, litt for min mor og for min kjære. Gleder meg også til å kunne sette meg ned på stuegulvet for å pakke inn gavene. Det er noe av det gøyeste med hele adventstiden. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2004 #8 Del Skrevet 11. november 2004 Etter juleverkstedet i går, kriblar eg faktisk etter å ta stor-vasken!! Får sjå om det blir ei ordning i løpet av helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 11. november 2004 #9 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg gleder meg til å dra hjem på juleferie! :-) Er mitt første år hjemmefra, og det begynner å bli noen måneder siden jeg var hjemme.. Har allerede begynt å fått julestemning! Gleder meg til å handle julegaver, høre julemusikk, se juleprogram(om jeg får anledning til det..), osv, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå