AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #1 Del Skrevet 8. august 2016 Overtok leilighet i dag, vet ikke helt hva som skjedde, men da jeg skulle hilse på utleieren tok jeg initiativet til å gi ham en klem! Jeg har drevet litt med dating i det siste, og da har jeg alltid gitt en klem når jeg har gått på date, så jeg tror det må ha vært dette som ubevisst har lagt i bakhodet.. Har helt angst for dette, ble skikkelig klein stemning! Hva gjør jeg? Hva tror dere han tenker? Skal jeg bare late som ingenting? Anonymkode: 52b51...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 8. august 2016 #2 Del Skrevet 8. august 2016 Ja bare lat som ingenting Kanskje ikke noe man pleier å gjøre, men langt i fra krise og jeg ville i alle fall ikke tatt det opp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 8. august 2016 #3 Del Skrevet 8. august 2016 Okai. Med mindre du er spedalsk eller horribel dårlig hygiene hadde jeg virkelig ikke brydd meg. Jeg får, faktisk overraskende ofte, klemmer i jobben min av "ukjente" jenter og kvinner. Har aldri opplevd det som noe negativt. Tvert imot! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. august 2016 #4 Del Skrevet 8. august 2016 Ingen skade skjedd. Vedkommende ble sikkert glad. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #5 Del Skrevet 8. august 2016 Noen klemmer jo på alt og alle! Ingenting å stresse for 😊 Selv liker jeg dårlig å bli klemt på av fremmede, men tenker ikke noe stygt om dem som gjør det likevel. Ja, jeg blir stiv som en pinne, og det blir litt klein stemning når (hvis...) klemmeren skjønner at dette var utenfor min komfortsone - men det går helt fint å omgås dem etterpå altså 😊 Grattis med leilighet! Anonymkode: 470d3...a2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 8. august 2016 #6 Del Skrevet 8. august 2016 gratulerer med ny bopel så lenge ikke husverten din prøvde å stikke av når du klemte så går det nok bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #7 Del Skrevet 8. august 2016 Haha. Dette er jo bare morsomt. Jeg forstår at det er pinlig, men han ble nok bare litt overrasket. Anonymkode: 65ac9...9c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest summesumbi Skrevet 8. august 2016 #8 Del Skrevet 8. august 2016 Hvis du føler at du må beklage deg til han så gjør du det. Eller bare se det komiske i det og la det gå. Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taklampe Skrevet 8. august 2016 #9 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg ville bare latet som ingen ting. Tror jeg hadde synes det hadde blitt enda kleinere om jeg skulle beklage meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 8. august 2016 #10 Del Skrevet 8. august 2016 Så lenge reaksjonen hans ikke var som i videoen her så tenker jeg at du ikke har noe å være flau over : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. august 2016 #11 Del Skrevet 9. august 2016 Bedre med en klem for mye, enn en klem for lite? Har du fått noen indikasjoner på at det ble dårlig mottatt fra hans side da? Er han singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 9. august 2016 #12 Del Skrevet 9. august 2016 Er sånn jeg og, klemmer i hytt og pine av ren vane. Går liksom på refleks før jeg får tenkt. Pleier bare å late som videre at det er helt normalt =p. Later som jeg ikke merker at de blir ovverasket og bare holder maska. Har da regnet med at personen tenker jeg er litt smårar men blir ikke kleint ihvertfall. Bedre å bli sett på som litt smårar men koselig person Tror nok ikke det ble tatt ille opp. Jeg hadde bare blitt glad for en klem ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #13 Del Skrevet 9. august 2016 Bare lat som ingenting. Naturlig for mange å klemme når man er glad. Man klemmer jo folk man får gaver av eller som hjelper en og han har gjort hjulpet deg med bosted og gitt nøkkel så en klem er da ikke kleint her i det heletatt! Anonymkode: f6735...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #14 Del Skrevet 9. august 2016 Uff, dette var pinlig! Skjønner godt at han reagerte med vemmelse og ubehag. Hadde automatisk tenkt at her er det ei sånn skruppelløs klenge-kjærring som sikkert ser sitt snitt til å komme unna med billigere husleie ved alternative betalingsmåter. Så hadde jeg blitt veldig usikker på meg selv, og vurder meg selv med tanke på hva var det med min fremtoning som tilsier at jeg er åpen for sånne ordninger. Anonymkode: 20a7b...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #15 Del Skrevet 10. august 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff, dette var pinlig! Skjønner godt at han reagerte med vemmelse og ubehag. Hadde automatisk tenkt at her er det ei sånn skruppelløs klenge-kjærring som sikkert ser sitt snitt til å komme unna med billigere husleie ved alternative betalingsmåter. Så hadde jeg blitt veldig usikker på meg selv, og vurder meg selv med tanke på hva var det med min fremtoning som tilsier at jeg er åpen for sånne ordninger. Anonymkode: 20a7b...8bf Du er rimelig spesiell da.. Anonymkode: c464e...a50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå