Gå til innhold

Aluminiumsklorid?


marihøne76

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer litt på aluminiumsklorid... Er det noen der ute som har erfaring med dette? Hvor får man kjøpt det? Er det dyrt?

Svetter litt for meget.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det koster rundt 80kr for flaska.

Kjøpes på apoteket.

Taes på tidligst 2 dager etter man har barbert seg under armene om kvelden før man legger seg 2 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøh.. nå er det vel nettopp dette stoffet, som er antiperspiranten i deodorantene, som de også lurer på om kan være årsaken til endel brystkrefttilfelle?

Videre har jeg lest at folk med Alzheimer i de aller fleste tilfelle viser seg å ha for mye aluminium i kroppen?

Fra aluminiums kokekar o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjo, mja, har vel hørt det... Så det var egentlig ikke tanken å bruke det til daglig! Men jeg bare tenkte at de få gangene jeg vil være litt finere enn vanlig, og kanskje ikke ville tenke på evt. svetteringer... For det er gruuuuusomt irriterende! Men ikke såpass at jeg ofrer liv og lem for det... :-?

Men takk for at du passer på oss! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Transpirasjonsvann er et m ildere alternativ som du også får kjøpt på apoteket. Jeg fikk et ubeskrivelig sårt og kløende utslett av Al.Klorid og kan ikke bruke det. Tåler Transpirasjonsvann uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Øøh.. nå er det vel nettopp dette stoffet, som er antiperspiranten i deodorantene, som de også lurer på om kan være årsaken til endel brystkrefttilfelle?

Videre har jeg lest at folk med Alzheimer i de aller fleste tilfelle viser seg å ha for mye aluminium i kroppen?

Fra aluminiums kokekar o.l.

Leger og forskere er alle enige i at man får ikke brystkreft av deodoranter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Leger og forskere er alle enige i at man får ikke brystkreft av deodoranter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong
Hei!

Jeg lurer litt på aluminiumsklorid... Er det noen der ute som har erfaring med dette? Hvor får man kjøpt det? Er det dyrt?

Svetter litt for meget.... :oops:

Synes aluminiumsklorid er helt suverent. Etter to runder var jeg så og si knusktørr. Bruker det ca en gang i uka for å hindre "tilbakefall". Husker jeg ble litt småskremt da jeg leste på flaska at det kunne forårsake etseskader på nattøy, så det er sterke saker. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...