Alice123 Skrevet 12. august 2016 #121 Del Skrevet 12. august 2016 Den 8.8.2016 at 16.14, AnonymBruker skrev: Nå får du gi deg. Anonymkode: 6edb7...a7f Om jeg hadde stukket av da jeg var 16 og blitt busta, hadde det der vært minimumskonsekvensene. Det der er ikke urealistisk i det hele tatt. Ts: Tenk på konsekvensene når du blir tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #122 Del Skrevet 12. august 2016 Sjekk ut tråden til Betty Blue (tror jeg hun heter) har du blitt voldatt, på side 2 handler det om en kvinne som på 16 år hadde kontakt med noen fra nett i over 10 mnd, som hun hadde tatt bussen, han hadde juget om alderen hans, og hun ble voldatt hele helgen. Det kan skje, og jeg sier igjen hvorfor kan ikke han komme til Oslo? Er det bare fordi han er alene hjemme? Anonymkode: a7ae8...76d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #123 Del Skrevet 12. august 2016 En venninne sin datter dro sammen med ei venninne t Oslo (andre siden av landet for oss) for å møte noen gutter... møtet ble ikke noe av fordi.... 22 juli... og min venninne ante ikke at datteren var midt oppi første bombe da hun så på nyhetene! Helt sykt spør du meg å ikke si I fra. Hun hadde aldri fått dratt heller og det er jeg absolutt enig I. Anonymkode: ff760...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå