Gå til innhold

Hva er det verste rådet du har fått fra Kvinneguiden?


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ethereal
Det er nok silikon i veldig mange shampoer desverre.

Kerastase inneholder ikke silikon (sist jeg sjekket).

Resistance-serien inneholder i hvertfall masse silikoner. Men de har så mange ulike navn, og noen er vannløselige (bra) andre ikke, noen bygger seg opp i håret osv....Men håret mitt er dumt og takler det meste, så den er uansett en av favorittene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Resistance-serien inneholder i hvertfall masse silikoner. Men de har så mange ulike navn, og noen er vannløselige (bra) andre ikke, noen bygger seg opp i håret osv....Men håret mitt er dumt og takler det meste, så den er uansett en av favorittene.

hva er det silikon gjør da?

hvorfor er det skadelig? :-?

og burde man bruke en renseshampoo innimellom for å få rensa vekk det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Silikon gjør at håret føles glatt og får glans, og det er jo i og for seg positivt. Men det kan lagre seg opp i håret over tid (der kommer renseshampoen inn!), og legge seg utenpå hårstråene slik at pleiestoffer ikke trenger inn, og resultatet blir tørt og sprøtt hår. Enkelte kan også oppleve at håret blir tungt og "livløst".

Nå er det ikke alle hårtyper som reagerer på den måten, man må finne ut for seg selv. Men en renseshampo innimellom er uansett en god ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
jeg tror ikke frisøren min er særlig kunnskapsrik selv om hun er fabelaktig flink til å klippe og farge. Blant annet hevdet hun at rettetangen (Ga.Ma) holder en temperatur på 50-60 grader. I realiteten er det nesten 200... :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv
jeg tror ikke frisøren min er særlig kunnskapsrik selv om hun er fabelaktig flink til å klippe og farge. Blant annet hevdet hun at rettetangen (Ga.Ma) holder en temperatur på 50-60 grader. I realiteten er det nesten 200... :ler:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanebo 38*- har ganske lange og tykke vipper, og denne maskaraen var derfor totalt bomkjøp.

Tigi Superstar- lover volum og hold, men jeg merket absolutt ingenting til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns TIGI Superstar er helt fantastisk. Du kan umulig ha brukt den riktig hvis du ikke ble fornøyd..?

Har vært innom en rekke frisører, og hver enkelt har fortalt meg fra bunnen av hvordan jeg skal gå fram. Likevel, funker det ikke. Har muligens et problemhår, og det kreves en del for at noe slags volum skal merkes. Men kanskje du har noen superråd om hvordan jeg skal anvende dette produktet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...