Gjest AnonymBurka Skrevet 19. august 2023 #161 Del Skrevet 19. august 2023 Speilbilde av meg selv. Derfor jeg har slutta å dusje. For kler jeg av meg selv og er så uheldig at jeg ser meg selv i speilet, så står tissen rett opp. Da ender det som oftest med at jeg runker i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #162 Del Skrevet 19. august 2023 Deilige stramme tenåringsjenter. Anonymkode: 39588...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 20. august 2023 #163 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBurka skrev (18 timer siden): Speilbilde av meg selv. Derfor jeg har slutta å dusje. For kler jeg av meg selv og er så uheldig at jeg ser meg selv i speilet, så står tissen rett opp. Da ender det som oftest med at jeg runker i dusjen. Når ble det feil å runke i dusjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 20. august 2023 #164 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 7.8.2016 den 15.49): Jeg har lyst å høre hva som får deg kåtest! For min del er det når typen kommer bakfra når jeg holder på med noe og tar meg på rumpa. Hva med deg? Anonymkode: 7b8c0...ec7 En kjekk mann kjøre bil, og menn i enten dress eller grå joggebukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #165 Del Skrevet 20. august 2023 Bli tatt på, hvisket flotte komplement i øret, kysset på halsen, dasket på rumpen, følelsen av at det er jeg som er i sentrum når det er «min tur».. sist men ikke minst, muligheten å tilfredsstille mannen jeg ligger med. Anonymkode: d37d0...8c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #166 Del Skrevet 21. august 2023 Akkurat nå er det kompisen til eldste sønnen min, min forbudte fantasi-hemmelighet. Nylig hjemkommet fra verving som befal i forsvaret. Veltrent, mandig og råsexy som bare det. Blitt en skikkelig hunk. Anonymkode: e4752...9cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvi Normalbakken Skrevet 21. august 2023 #167 Del Skrevet 21. august 2023 Når den jeg skal leke med er skikkelig våt. Enten en knallhard kuk som drypper av precum, eller ei fitte som er skikkelig våt fordi de skal leke med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuck Skrevet 21. august 2023 #168 Del Skrevet 21. august 2023 Sre skrev (På 8.8.2023 den 19.25): Well. Bruker på dagtid mye penisbur, så den er låst inne. Utrolig pirrende nå penis prøver å bli stiv. Nice 🤩Har du noen som passer nøkkelen og styrer når du kan frigjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 21. august 2023 #169 Del Skrevet 21. august 2023 (endret) Om det gjør meg MEST kåt er jeg litt usikker på men det som virkelig får fyr i meg er når min siste unge "erobring" (det var strengt tatt mannen min som fant ham) sender meg en snap med et par minner fra forrige gang og srkiver "gleder meg til vi får til dette igjen". Deretter gni meg inntil min kjære mens jeg maler som en katt om at jeg akkurat fikk en så deilig melding og om jeg please kan få nyte den unge "oksen" igjen snart mens jeg stryker gubben på strategiske steder og merker ereksjo...., sorry - reaksjonen hans. Pirrende øyeblikk 🥳 Endret 21. august 2023 av Tennplugg 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #170 Del Skrevet 23. august 2023 Mye som gjør meg mest kåt. Uskyldige kvinner, som er blide og hyggelige, og kler seg mye mer sexy enn en skulle tro var mulig for akkurat henne. Next door typen, helt vanlige, snille og greie kvinner, som soler seg naken, har cameltoe i tights. Det er sjokkerende sexy og får deg til å tenke WTF!!! 👀 Anonymkode: fe93d...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #171 Del Skrevet 23. august 2023 Når konen viser litt interesse og plutselig tar den i munnen og sier at jeg skal ta henne hardt og at jeg får bestemme… så ender som regel med litt anal til slutt! Begge fornøyd 😉 Anonymkode: 9251b...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christel A Skrevet 30. august 2023 #172 Del Skrevet 30. august 2023 Starten for meg er nesten alltid heftig kyssing. Det trigger noe i meg som jeg ikke kan styre. Hvis en mann ønsker å ha sex med meg, skal han starte å kysse meg. Da blir jeg myk som smør og er med på å bli kledd av og er ganske raskt fysisk og mentalt klar for sex. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #173 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 21.00): Å si at man ser Outlander er det samme som å si at man er en strikkende tante på 50+ uten å si det. Anonymkode: ce817...2b8 Tja, vi er et par i midten av 30-årene og har sett Outlander flere ganger. Blir ekstra kåt begge to, gang på gang. Har anbefalt den til flere venner i alle aldre og samtlige har elsket den serien. Mannen fikk takkemelding fra kompisen etter å ha anbefalt den i en "tørkeperiode". Ble plutselig fart på samboeren igjen 🎉 Anonymkode: 0510e...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #174 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Tja, vi er et par i midten av 30-årene og har sett Outlander flere ganger. Blir ekstra kåt begge to, gang på gang. Har anbefalt den til flere venner i alle aldre og samtlige har elsket den serien. Mannen fikk takkemelding fra kompisen etter å ha anbefalt den i en "tørkeperiode". Ble plutselig fart på samboeren igjen 🎉 Anonymkode: 0510e...291 Holder på med Outlander nå etter tips her på forumet. Men jeg skjønner ikke hva det er å bli kåt av 🙈 for all del, en fin serie og kjærlighetshistorie, men kåt blir jeg overhodet ikke.. -kvinne 40 år- Anonymkode: b31d7...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #175 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Holder på med Outlander nå etter tips her på forumet. Men jeg skjønner ikke hva det er å bli kåt av 🙈 for all del, en fin serie og kjærlighetshistorie, men kåt blir jeg overhodet ikke.. -kvinne 40 år- Anonymkode: b31d7...5ec Den tar seg opp etter hvert. Jeg liker sex scenene i sesong tre. Jeg blir tent av den seksuelle kjemien mellom Claire og Jamie. Det er intenst, rått og sexy. Claire var jo litt morsom da hun ble full og så kåt av den skilpadde suppa. 😂 Måtte jo sjekke hvordan dynamikken deres er utenfor kamera. Her innrømme dem at de har drukket vin og sett bryllup episoden sammen. Jeg ser det for meg at de sitter i sofaen og ser på seg selv knulle flere ganger på tv 🤣. Fantastisk 👍 Anonymkode: b48d5...e1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #176 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Den tar seg opp etter hvert. Jeg liker sex scenene i sesong tre. Jeg blir tent av den seksuelle kjemien mellom Claire og Jamie. Det er intenst, rått og sexy. Claire var jo litt morsom da hun ble full og så kåt av den skilpadde suppa. 😂 Måtte jo sjekke hvordan dynamikken deres er utenfor kamera. Her innrømme dem at de har drukket vin og sett bryllup episoden sammen. Jeg ser det for meg at de sitter i sofaen og ser på seg selv knulle flere ganger på tv 🤣. Fantastisk 👍 Anonymkode: b48d5...e1c Hehe, jeg er midtveis i sesong 4, så ble dessverre ikke kåt av sesong 3. Men enig i at de har fin kjemi og er søte sammen 😊 Anonymkode: b31d7...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnhordlandsmann Skrevet 31. august 2023 #177 Del Skrevet 31. august 2023 Tennplugg skrev (På 5.5.2023 den 19.55): Når jeg sendte melding til loverboyen om det var mulig å komme innom å få "morrabrød" til frokost, på hans hjemmekontor. Deretter sende mannen min en melding om han hadde tid til å komme hjem, for "creampie" til lunsj. Vet sannelig ikke hvem som ble mest kåt men det var veldig digg😁 Perfekt kinky å gjøre slike ting 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 2. september 2023 #178 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (På 20.8.2023 den 0.46): Deilige stramme tenåringsjenter. Anonymkode: 39588...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #179 Del Skrevet 2. september 2023 Det er mye som kan gjøre meg kåt. I sommer ble jeg litt overrasket av at jeg ble kåt av å se en av vennene mine som onanerte i buskene da vi var på telttur. Han visste ikke at jeg kunne se han. Anonymkode: b4868...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #180 Del Skrevet 2. september 2023 Tennplugg skrev (På 21.8.2023 den 20.20): Om det gjør meg MEST kåt er jeg litt usikker på men det som virkelig får fyr i meg er når min siste unge "erobring" (det var strengt tatt mannen min som fant ham) sender meg en snap med et par minner fra forrige gang og srkiver "gleder meg til vi får til dette igjen". Deretter gni meg inntil min kjære mens jeg maler som en katt om at jeg akkurat fikk en så deilig melding og om jeg please kan få nyte den unge "oksen" igjen snart mens jeg stryker gubben på strategiske steder og merker ereksjo...., sorry - reaksjonen hans. Pirrende øyeblikk 🥳 Støtter denne! Deilig å ha en ung en «på si» som ikke er en hemmelighet, men som med treff og meldinger også fungerer som tennvæske i sexdagliglivet med min mann🥰 Anonymkode: f203e...d99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå