Athene Skrevet 6. august 2016 #21 Del Skrevet 6. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å angripe deg, men jeg synes det er feil at man får sykemelding i forbindelse med prøverør. Da burde man ta av feriedager eller avspasering. Anonymkode: 1d6b5...9fb Ærlig talt, hvor mange idioter er det i denne tråden..... Ikke det at du fortjener en forklaring, men jeg liker å spre kunnskap om temaet. Jeg har gjennomført 7 forsøk. 5 med kun 2 dager sykemelding - etter egguttak blir man automatisk sykemeldt i to dager på grunn av inngrep og medisinering. På et av forsøkene ble jeg overstimulert. Oppkast, diare, hetetokter, voldsomme smerter og hormonforstyrrelser, da er en sykemelding nødvendig. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 6. august 2016 #22 Del Skrevet 6. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å angripe deg, men jeg synes det er feil at man får sykemelding i forbindelse med prøverør. Da burde man ta av feriedager eller avspasering. Anonymkode: 1d6b5...9fb Er du seriøs? Dersom en kvinne blir gravid uten prøverørsbehandling, og det skulle oppstå ting som blodpropp/svangerskap utenfor livmoren etc. Skulle hun også ta ferie da eller? Og hvorfor skulle en graviditet ved prøverørsbehandling stille seg noe annerledes? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 6. august 2016 #23 Del Skrevet 6. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da blir mye på jobb utsatt og det blir mye ekstra på oss andre! Sjefen ble sur også..synes hun burde fortelle litt om årsakene, da miljøet er veldig lite. Anonymkode: fc7e6...395 Sitter her og måper.. 😳 Dere har overhodet ikke noe krav på å vite hva som feiler deres kollega! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. august 2016 #24 Del Skrevet 6. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bare merkelig at hun er smilende, frisk og raskt som før men plutselig annonserer sykemelding "vet ikke hvor lenge men blir noen uker"! Anonymkode: fc7e6...395 En venninne av meg ble sykemeldt for depresjon for ikke lenge siden. For kollegaene hennes kan det nok virker som om alt er tipp-topp. Jeg og noen få andre venner vet at det ikke er tilfellet. Nå sier jeg ikke at kollegaen din er deprimert, men det kan være veldig mye du som kollega ikke klarer å gange opp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #25 Del Skrevet 6. august 2016 2 minutter siden, Athene skrev: Jeg har gjennomført 7 forsøk. 5 med kun 2 dager sykemelding - etter egguttak blir man automatisk sykemeldt i to dager på grunn av inngrep og medisinering. På et av forsøkene ble jeg overstimulert. Oppkast, diare, hetetokter, voldsomme smerter og hormonforstyrrelser, da er en sykemelding nødvendig. Og som jeg skrev, jeg mener at slikt burde gå på feriedager. Min mening, jeg har vel rett til å ha en? Anonymkode: 1d6b5...9fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #26 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg ble nylig sykmeldt. Kanskje jeg er din kollega? Jeg er sykmeldt en måned på grunn av barn med diagnose som krever ekstremt mye og etter sommerferien er jeg så sliten at jeg sover eller ligger på sofaen store deler av dagen. Treffer du meg ute så ser jeg ut som vanlig og smiler og snakker til deg helt som vanlig for jeg har ingen interesse av å utlevere mitt barn eller mine hjemmeforhold til kollegaene mine. Anonymkode: 5c605...866 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #27 Del Skrevet 6. august 2016 3 minutter siden, Ferny skrev: Er du seriøs? Dersom en kvinne blir gravid uten prøverørsbehandling, og det skulle oppstå ting som blodpropp/svangerskap utenfor livmoren etc. Skulle hun også ta ferie da eller? Og hvorfor skulle en graviditet ved prøverørsbehandling stille seg noe annerledes? Man bør ta av feriedager når man skal være hjemme i forbindelse med egginnsetting osv. Athene skrver at det dreide seg om overstimulering, altså ikke en svangerskapskomplikasjon. JEG mener at slikt bør tas på feriedager, fordi JEG mener at prøverørsforsøk ikke burde gi ordinær sykemelding. Anonymkode: 1d6b5...9fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 6. august 2016 #28 Del Skrevet 6. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og som jeg skrev, jeg mener at slikt burde gå på feriedager. Min mening, jeg har vel rett til å ha en? Anonymkode: 1d6b5...9fb Alle har rett til sine meninger. Men enkelte meninger får meg til å sette spørsmålstegn med empatien og medmenneskligheten i samfunnet. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #29 Del Skrevet 6. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange som sliter med depresjon smiler dagen lang foran andre mennesker. Anonymkode: 9eac8...ddc Signerer denne, min venn var de mest smilende av alle- tok selvmord helt uventet. Til ts: få litt empati og respekt, bli litt medmenneske. Ingen som har noe med hvorfor noen er sykemeldt. Anonymkode: dac51...5fd 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. august 2016 #30 Del Skrevet 6. august 2016 Jeg merker at jeg er sjeleglad for at jeg ikke er din kollega TS. Dette har du IKKE noe med! Man kan sykemeldes for andre ting enn lungebetennelse og beinbrudd..... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #31 Del Skrevet 6. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og som jeg skrev, jeg mener at slikt burde gå på feriedager. Min mening, jeg har vel rett til å ha en? Anonymkode: 1d6b5...9fb Alle har rett til å ha en mening, men det betyr ikke at man må ytre den i enhver situasjon. Noen ganger lønner det seg å spare meningen sin til en annen gang, det burde du ha gjort her. Anonymkode: 83a92...4a0 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #32 Del Skrevet 6. august 2016 1 minutt siden, Athene skrev: Alle har rett til sine meninger. Men enkelte meninger får meg til å sette spørsmålstegn med empatien og medmenneskligheten i samfunnet. Vi kan ikke ha et velferdssystem som dekker absolutt alt. Når man i tillegg får denne behandlingen dekket av det offentlige burde ikke det offentlige være med på å dekke fravær i den forbindelse. Det er ingen menneskerett å få barn. Hvis man må ha hjelp burde man klare å betale litt for det selv. Anonymkode: 1d6b5...9fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 6. august 2016 #33 Del Skrevet 6. august 2016 Ts må mangle noen skruer her... Hvis ts og sjefen blir sure for at noen er sjuke så håper jeg virkelig at dere blir sjuke selv. jeg er blant dem som aldri er sjuk seøv eller borte fra jobb men våknet sist uke med forjævlige ryggsmerter at jeg knapt kunne bevege meg uten å skrike.. Gikk på jobb noen dager før jeg ikke klarte mer... Burde kollegaene mine blitt sure da? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #34 Del Skrevet 6. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Alle har rett til å ha en mening, men det betyr ikke at man må ytre den i enhver situasjon. Noen ganger lønner det seg å spare meningen sin til en annen gang, det burde du ha gjort her. Da får du gi Athene det samme rådet om å ikke legge ut om sitt privatliv om hun ikke tåler andres meninger. Anonymkode: 1d6b5...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #35 Del Skrevet 6. august 2016 8 minutter siden, The Kitten skrev: En venninne av meg ble sykemeldt for depresjon for ikke lenge siden. For kollegaene hennes kan det nok virker som om alt er tipp-topp. Jeg og noen få andre venner vet at det ikke er tilfellet. Nå sier jeg ikke at kollegaen din er deprimert, men det kan være veldig mye du som kollega ikke klarer å gange opp. Hun nevnte kort noe om ryggen men hun går jo vanlig akkurat som før...! Hun er sterk og energisk og kan umulig ha vondt. Tror kanskje hun lyver...? Anonymkode: fc7e6...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. august 2016 #36 Del Skrevet 6. august 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig frekt å bli syk. Det er jo noe folk har perfekt kontroll over, og hun burde ha planlagt sykdommen sin bedre. Tenker ikke denne damen på andre? Så plagsom når folk bare blir syk når det passer dem! (leses med sterk sarkasme) Anonymkode: 2ce43...fc9 Ja, hun burde jo ha blitt syk i ferien sin liksom. Skjerp deg ts. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 6. august 2016 #37 Del Skrevet 6. august 2016 Kanskje hun skal fjerne mandlene? Sjefen din vil sikkert sette inn vikar for henne i tiden hun er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #38 Del Skrevet 6. august 2016 Et øyeblikk siden, Hecubaa skrev: Kanskje hun skal fjerne mandlene? Sjefen din vil sikkert sette inn vikar for henne i tiden hun er borte. Nei...det er en type jobb som det kreves en del tid for å lære bransjen og vikar vil bare klusse det til. Det er ikke regnskap/mekanisk "robotarbeid". Anonymkode: fc7e6...395 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. august 2016 #39 Del Skrevet 6. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun nevnte kort noe om ryggen men hun går jo vanlig akkurat som før...! Hun er sterk og energisk og kan umulig ha vondt. Tror kanskje hun lyver...? Anonymkode: fc7e6...395 Min bror er operert for skoliose. Før operasjonen gikk han også som normalt og var energisk. Poenget ditt er? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #40 Del Skrevet 6. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun nevnte kort noe om ryggen men hun går jo vanlig akkurat som før...! Hun er sterk og energisk og kan umulig ha vondt. Tror kanskje hun lyver...? Anonymkode: fc7e6...395 Finnes det virkelig mennesker som tenker slik som du formidler her? Eller er du bare ute etter å provosere? Anonymkode: 3125f...d61 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå