Mummi_mamma Skrevet 6. august 2016 #1 Del Skrevet 6. august 2016 Jente eller dame burde jeg vel skrive på 34 år, bor på østlandet. Har barn og samboer. Er veldig glad i dyr, omsorgsfull, snill og til å stole på. Savner å ha noen venner som tar meg for den jeg er og som jeg ikke trenger å prøve å være en annen rundt. Som også er litt gærne og ikke tar seg selv så selvhøytidlig. Jeg liker å le og ha det gøy,men er ingen partyløve. Søker venninner på samme alder som meg. Gleder meg til å høre fra deg. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesss Skrevet 9. august 2016 #2 Del Skrevet 9. august 2016 Hvor på østlandet bor du da ? 😊 Trenger ikke å si by, men sånn ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummi_mamma Skrevet 13. august 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 13. august 2016 Den Tuesday, August 09, 2016 at 23.55, Mammatilmange skrev: Hvor på østlandet bor du da ? 😊 Trenger ikke å si by, men sånn ca Hedmark ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsten83 Skrevet 4. september 2016 #4 Del Skrevet 4. september 2016 Hvor i Hedemark ? Nærmere Lillehammer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummi_mamma Skrevet 4. september 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 4. september 2016 I nærheten av Hamar.=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummi_mamma Skrevet 9. desember 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 9. desember 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grimfrid Skrevet 28. desember 2016 #7 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg bor rett over brua;) Tidlig i 30 åra, "ny"innflyttet, hund, samboer, ingen barn, mye selvironi. Pm gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Helen* Skrevet 14. februar 2017 #8 Del Skrevet 14. februar 2017 Hei! Jeg holder også til i Hedmark, er nyinnflytta her og kjenner ingen. Er 30 år, har samboer og hunder. Pm meg om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå