Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går nok mot strømmen her, jeg da. Jeg ser ikke umiddelbart problemet. Når man er syk og ufør har man ikke energi til å trene. Hverdagen er som regel en eneste lang lidelse og spilling er en av måtene å kunne unnslippe torturen litt. At han har en annen døgnrytme er ikke et problem i seg selv. Er bare problematisk om du syns det går utover tiden deres sammen osv. Men jeg ser ikke at det er problematisk å være oppe om natten. Noen mennesker trives best våken om nettene.

Er han snill og smart hadde jeg holdt på han. Hva foreldre mener er likegyldig

Anonymkode: a23e5...ae9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil altså avslutte forholdet, selv om fyren både spiser sunt, er i god form, er snill og bryr seg så mye om deg (og trolig er villig til å inngå kompromiss og endre de "verste" tingene)? Bare fordi han er uføretrygdet, har ein litt annen døgnrytme enn hva arbeidende mennesker har, har ein hobby som innebærer å sitte foran ein skjerm og fordi han røyker i sin egen leilighet? Så hans gode kvaliteter betyr ingenting pga disse tingene? Om du virkelig er mener dette og tenker å ignorere følelsene dine, så snakk med han ASAP, avslutt det spirende 2 mnd lange forholdet og la noen andre få muligheten til å bli kjent med han. Tror heller det er han som fortjener bedre..

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du levd slik ett år frem i tid? 5 år? 10 år? 

Anonymkode: 8eaf4...6f3

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hmm, "bare" uforetrygdet, tjukk og ROYKER INNE?

Det som slaar meg, er at han maa vaere veldig pen,snill og sjarmerende :) Sier ikke at jeg aldri ville date en mann med slike uattraktive egenskaper, men han maatte ha andre attraktive egenskaper som veide opp for dem.

Endret av Linnea27
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har dumpet ham for lengst, men sliter med konstant dårlige samvittighet.. Får vondt i magen og blir kvalm av å tenke på det. :/ 

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, KajaKri skrev:

Jeg har dumpet ham for lengst, men sliter med konstant dårlige samvittighet.. Får vondt i magen og blir kvalm av å tenke på det. :/ 

Det er bra, du finner nok en kjekk mann snart som også er snill/sjarmerende. :)

Anonymkode: b9582...a38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...