AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 #21 Skrevet 6. august 2016 Jeg går nok mot strømmen her, jeg da. Jeg ser ikke umiddelbart problemet. Når man er syk og ufør har man ikke energi til å trene. Hverdagen er som regel en eneste lang lidelse og spilling er en av måtene å kunne unnslippe torturen litt. At han har en annen døgnrytme er ikke et problem i seg selv. Er bare problematisk om du syns det går utover tiden deres sammen osv. Men jeg ser ikke at det er problematisk å være oppe om natten. Noen mennesker trives best våken om nettene. Er han snill og smart hadde jeg holdt på han. Hva foreldre mener er likegyldig Anonymkode: a23e5...ae9 1
Saphyria Skrevet 7. august 2016 #22 Skrevet 7. august 2016 Du vil altså avslutte forholdet, selv om fyren både spiser sunt, er i god form, er snill og bryr seg så mye om deg (og trolig er villig til å inngå kompromiss og endre de "verste" tingene)? Bare fordi han er uføretrygdet, har ein litt annen døgnrytme enn hva arbeidende mennesker har, har ein hobby som innebærer å sitte foran ein skjerm og fordi han røyker i sin egen leilighet? Så hans gode kvaliteter betyr ingenting pga disse tingene? Om du virkelig er mener dette og tenker å ignorere følelsene dine, så snakk med han ASAP, avslutt det spirende 2 mnd lange forholdet og la noen andre få muligheten til å bli kjent med han. Tror heller det er han som fortjener bedre..
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #23 Skrevet 7. august 2016 Kunne du levd slik ett år frem i tid? 5 år? 10 år? Anonymkode: 8eaf4...6f3 1
Linnea27 Skrevet 7. august 2016 #24 Skrevet 7. august 2016 (endret) Hmm, "bare" uforetrygdet, tjukk og ROYKER INNE? Det som slaar meg, er at han maa vaere veldig pen,snill og sjarmerende Sier ikke at jeg aldri ville date en mann med slike uattraktive egenskaper, men han maatte ha andre attraktive egenskaper som veide opp for dem. Endret 7. august 2016 av Linnea27
KajaKri Skrevet 24. september 2016 Forfatter #25 Skrevet 24. september 2016 Jeg har dumpet ham for lengst, men sliter med konstant dårlige samvittighet.. Får vondt i magen og blir kvalm av å tenke på det. :/ 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #26 Skrevet 24. september 2016 37 minutter siden, KajaKri skrev: Jeg har dumpet ham for lengst, men sliter med konstant dårlige samvittighet.. Får vondt i magen og blir kvalm av å tenke på det. :/ Det er bra, du finner nok en kjekk mann snart som også er snill/sjarmerende. Anonymkode: b9582...a38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå