Gå til innhold

Han jeg dater..


KajaKri

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en i snart 2 måneder, men er så usikker på hvordan det skal kunne bli et bra forhold. Han har følelser for meg og er veldig forelsket. Jeg har også følelser for han.. Problemet er at han er uføretrygdet etter en ulykke for 8 år siden, der han måtte operere deler av tykktarm og har slitt mye med magesmerter, mageproblemer osv. Han sitter oppe på nettene og spiller CS og sover til kl 15 på dagen. Da jeg kommer hjem fra jobb så har han akkuratt stått opp. Jeg er sykepleier og har som regel hektiske dager på jobb, og han gjør ingenting annet enn å spille, spise og sove.. Føler alt blir helt feil. Jeg trener mye og kosthold og en sunn livsstil er viktig for meg, mens han trener ikke i det hele tatt og har begynt å røyke igjen etter å ha holdt seg i 2 år. Han spiller mens han røyker inne på spillerommet sitt. Jeg takler ikke røykelukt og blir bare sur og gretten av oppførselen hans. Foreldrene mine liker ikke at jeg er med han og er helt i mot livsstilen hans. Jeg er oppvokst i en sprek familie og de synes ikke at han er bra for meg.. Men han sier at han røyker for han er stresset over alt som er mellom oss. At jeg er usikker på han osv. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Dette er så vanskelig. :/ Noen som har noen gode råd?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! Noen damer er for god for sitt beste :overrasket:

Jeg synes du skal gå å finne deg en kjekkere mann, du høres alt for bra ut for han, han fortjener deg ikke, sånn som han holder på. 

Anonymkode: 1ce2c...e2a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med han.