Gå til innhold

Er du glad i å skrive?

piaff

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om det er noen her inne som liker å skrive? Har du skrevet lenge, har du fått publisert noe, og hvordan er arbeidsrutinen din? 

Jeg skriver ikke noe særlig selv, men håper å få litt inspirasjon gjennom andre, og å bli motivert til å komme ut med noen tekster selv etterhvert:)  Jeg lurer på om noen fremtidige forfattere her inne gjør mye research, eller om det stort sett går ut på å skrive ved hjelp av fantasi og dagdrømming. Uansett om du er rutinert, eller om du jobber utifra et dugnadsprinsipp (altså gjør et skikkelig skippertak nå og da), så ville det ha vært interessant å få lære av dere.

Finnes det allerede en slik tråd, så slett gjerne min, men jeg fant altså ikke noen da jeg lette. 

Hvilke forfattere inspirerer dere? Hvem ser dere opp til, hva slags sjanger har dere valgt? Har noen gått på skrivekurs/forfatterkurs? Har det hjulpet? Hvordan jobber dere? Får dere noen til å lese de ferdige tekstene deres, eller foretrekker dere å skrive for dere selv, og få direkte svar fra forlag?

Kanskje andre også har spørsmål? :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker å skrive, men henter ikke inspirasjon bevisst og har ingen yndlingsforfattere da jeg hater å lese bøker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Har du fått utgitt noe ennå? Skal du gjøre det hvis ikke du har gjort det ennå? Eller skriver du mest for din egen del? Er nysgjerrig, som du ser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...