Gå til innhold

Hva er det beste rådet du har fått fra Kvinneguiden?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Carmen274: den gir ett mer rufsete, strandhår. for mitt tynne, fine hår som stort sett bare er glatt og kjedelig, så gjør det under å kunne rote det til litt, få en mer rufsete frisyre. som om du har saltvann i håret. ;)

.

Oj...dette hørtes interessant ut. Den skader ikke håret..? Er omtrent som hårspray kanskje, med tanke på skadelig altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj...dette hørtes interessant ut. Den skader ikke håret..? Er omtrent som hårspray kanskje, med tanke på skadelig altså?

hvor skadelig den er vet jeg faktisk ikke, men jeg fikk den anbefalt hos frisøren også, og regner med at de ville sagt noe dersom den ødelegger håret.

har brukt en annen saltvannsspray i sommer, og har ikke fått noe mer slitt eller ødelagt hår av den, og det var en billigutgave fra HM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

saltvannssprayen fra wella har fått nytt utseende, men nikita selger ut de "gamle" til 99,- pr stk, vet de har igjen på Metro-senteret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saltvannsspray til håret, det sære nå er at jeg ikke får tak i mer!!! den gjorde under for håret mitt!!

noen som vet av frisører i oslo (sentrum ca) som har det inne?

(verken H&M eller Hairshop har mer, produsentene hadde ikke mer heller fikk jeg beskjed om.... men om det selger så over forventning, hvorfor søren lager dem ikke mer da????) :-?

Her jeg bor selges de ut hos Vita. 20,- for en flaske fra John Frieda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk til Etheral som tipset meg om Shiseido Pureness!

Huden min har blitt superbra! :hoppe:

Hvilke produkter bruker du da? Fikk lyst å prøve jeg også :wink:

Jeg selv fikk tips om Redken All soft nyyyyyyyyyydelig shampo ++ hår kur fra Kerestase Nutritive. Etheral du er helt Dronning på Velvære... sidene :hoppe:

Og et annet UTROLIG godt tips var vel fra Lilleulv, anng. Beach Bum Blonding fra Fudge. Den funka som bare det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke produkter bruker du da? Fikk lyst å prøve jeg også :wink:

Jeg bruker;

Foaming Cleansing Fluid

Balancing Softener

Moistureizing Gel-Cream

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Pureness er beregnet for typisk blandingshud' date=' som ofte er fetere i t-sonen enn i kinnene.[/quote']

skjønner virkelig ikke hvordan du vet alt dette :ler:

selv vet jeg kun ting om MIN hudtype. så vidt det også...

Vel, fin å få råd av deg og andre selvfølgelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble kjempeglad for tipset for pen og holdbar negglakk med perlemoreffekt, Nailfinity. Har prøvd mange kostbare merker uten nevnverdig hell.

Takk, Etheral ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...