Gå til innhold

Hva er det beste rådet du har fått fra Kvinneguiden?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

De beste rådene er:

www.lookfantastic.com ( evig takknemlig )

www.strawberrynet.com

Dermalogica

Redken All Soft

Art Deco øyenskyggebase

Rimmel Exaggerate mascara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den passer for tørt, frizzy hår hvertfall :)

Redken Allsoft er perfekt for hår som er tørt / sprøtt / frizzy.

Den gjør faktisk håret veldig mykt og glatt.

All Soft tynger håret en del, noe som jeg synes er en fordel, men jeg tror ikke den vil være noe særlig til tynt / fint hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvor får man kjøpt aluminiumsklorid? Og er det dyrt? Jeg også vil slippe stygge svetteflekker på klærne!! :P

Det får du kjøpt på apoteket. Det er en veldig sterk deodorant til å bruke på nattestid og den er veldig god mot svette. Men ikke alle tåler den, den kan bli for sterk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Art Deco øyenskyggebase

Joico K-pak hårkur

Tigi Catwalk Oatmeal and Honey shampo og balsam

Bare Escentuals foundation - hadde siklet på den lenge, men fornøyde folk her inne fikk meg til å prøve.

Generelt - å få litt rettledning i jungelen av produkter der ute. Alt ser jo bra ut i butikken eller reklamen, men fornøyde brukere er mer verdt enn tusen ivrige ekspeditører når det gjelder forbrukertips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

OK, nå har jeg veldig lyst til å kjøpe meg art deco øyenskyggebase... Hvordan fungerer den? Bare sånn at øyenskyggen sitter bedre eller?

Da tror jeg ikke redken all soft er noe for meg. jeg har tjukt hår, og det er litt tørt siden det har blitt farga mye. Men jeg må ha litt volum og rufs, det er ikke helt meg med smooth hår som blir flatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, nå har jeg veldig lyst til å kjøpe meg art deco øyenskyggebase... Hvordan fungerer den? Bare sånn at øyenskyggen sitter bedre eller?

Jepp. Glir lettere på, sitter hele dagen. Mirakel i en liten boks. Og dessuten billig, koster under hundrelappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

BE foundation hadde jeg aldri prøvd uten rådene her inne, og nå har jeg til og med kjøpt den i full størrelse.

Art Deco øyenskyggebase har jeg også lyst på, til de gangene jeg bruker mørk øyenskygge. Men de har den ikke her i byen (ingen som fører Art Deco lenger). :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, nå har jeg veldig lyst til å kjøpe meg art deco øyenskyggebase... Hvordan fungerer den? Bare sånn at øyenskyggen sitter bedre eller?

Da tror jeg ikke redken all soft er noe for meg. jeg har tjukt hår, og det er litt tørt siden det har blitt farga mye. Men jeg må ha litt volum og rufs, det er ikke helt meg med smooth hår som blir flatt...

Høres ut som om shampo og balsam fra Joico K-Pak kan være noe for deg.

Veldig bra for håret og tynger ikke.

Nå får du 33 % exstra gratis på LF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saltvannsspray til håret, det sære nå er at jeg ikke får tak i mer!!! den gjorde under for håret mitt!!

noen som vet av frisører i oslo (sentrum ca) som har det inne?

(verken H&M eller Hairshop har mer, produsentene hadde ikke mer heller fikk jeg beskjed om.... men om det selger så over forventning, hvorfor søren lager dem ikke mer da????) :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

oopsie... tror jeg må ta meg en handletur når jeg får studielånet... Ny vanlijefarga øyenskygge og denne øyenskyggebasen. Noe mer jeg burde kjøpe? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Høres ut som om shampo og balsam fra Joico K-Pak kan være noe for deg.

Veldig bra for håret og tynger ikke.

Nå får du 33 % exstra gratis på LF.

oki, ja jeg har joico k-pak kuren og elsker den!! (takk ethereal) Kanskje jeg skal prøve sjampoen også etterhvert. takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er Ocean Sprizz fra Wella High Hair du tenker på, så kjøpte jeg den på Hairshop for noen dager siden, den har bare fått ny flaske.. Dessuten selges den også på Nikita, og jeg lurer på om den også selges på Studio Alf? Det er uansett den beste saltvannsprayen jeg har prøvd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(verken H&M eller Hairshop har mer, produsentene hadde ikke mer heller fikk jeg beskjed om.... men om det selger så over forventning, hvorfor søren lager dem ikke mer da????) :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var damen på Hairshop på gunerius (?) som sa det, at de var utsolgt og tom også hos produsenten.... men skal sjekke igjen, og også gå innom Nikita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...