Gå til innhold

Hva er det beste rådet du har fått fra Kvinneguiden?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

hvor får jeg kjøpt disse produktene/merkene i oslo?

Aline - jeg synes KMS sin saltvannsspray er god, bedre enn Wella sin i hvert fall.

KMS har de hos mange frisører, og f.eks. Magic på Oslo City og i VG-bygget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aline - jeg synes KMS sin saltvannsspray er god, bedre enn Wella sin i hvert fall.

KMS har de hos mange frisører, og f.eks. Magic på Oslo City og i VG-bygget.

takk takk, skal innom å titte idag. Hvor mye koster den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt, kjøpte den i fjor en gang (har brukt HM sin siden, men den er jo som du vet ikke å få tak i mer).

160 kroner kanskje?

Billigere på LF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å bruke vaskenett til spile-BH`er etter tips herfra.

Fikk også tips om en reise-side hvor jeg bestilte diverse hotell-opphold til ferieturen vår sommeren-04.

Synes stadig jeg får med meg noe nytt herfra :-) men det er jammen mye rart å lese også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss::kyss::kyss:

fikk endelig min etterlengtede saltvannsspray hos Hairshop på byporten!!! og brukte den til morgen idag, ER så glad i effekten saltvannsspray gir håret mitt!!

definitivt mitt beste KG-tips!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

At rådene her har stor påvirkningskraft er tydelig. "Alle" her inne bruker jo dermalogica hudpleie, i.d foundation (evnt. kanebo total finish), redken hårkurer osv... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

@bohemen: men du har vel lært i studiet ditt hvor lettpåvirkelige mennesker er? Sier du en ting tilstrekkelig mange ganger, og bruker nok ekspressive ord og uttrykk i beskrivelsene dine, vil folk til slutt ta deg på alvor og bli nysgjerrig på det du har å si (sleipt, men sant). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss::kyss::kyss:

fikk endelig min etterlengtede saltvannsspray hos Hairshop på byporten!!! og brukte den til morgen idag, ER så glad i effekten saltvannsspray gir håret mitt!!

definitivt mitt beste KG-tips!!! :)

Hva er det salsvannssprayer gjør?

Blir så nysgjerrig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss::kyss::kyss:

fikk endelig min etterlengtede saltvannsspray hos Hairshop på byporten!!! og brukte den til morgen idag, ER så glad i effekten saltvannsspray gir håret mitt!!

definitivt mitt beste KG-tips!!! :)

Hvilken kjøpte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen274: den gir ett mer rufsete, strandhår. for mitt tynne, fine hår som stort sett bare er glatt og kjedelig, så gjør det under å kunne rote det til litt, få en mer rufsete frisyre. som om du har saltvann i håret. ;)

Lyna: endte med wella sin, den ocean-tingen. ikke fullt like klebrig som den fra HM, men har ikke prøvd å føne på den enda heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Carmen274: den gir ett mer rufsete, strandhår. for mitt tynne, fine hår som stort sett bare er glatt og kjedelig, så gjør det under å kunne rote det til litt, få en mer rufsete frisyre. som om du har saltvann i håret. ;)

Lyna: endte med wella sin, den ocean-tingen. ikke fullt like klebrig som den fra HM, men har ikke prøvd å føne på den enda heller.

Oki... Ikke noe for meg da... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
@bohemen: men du har vel lært i studiet ditt hvor lettpåvirkelige mennesker er? Sier du en ting tilstrekkelig mange ganger, og bruker nok ekspressive ord og uttrykk i beskrivelsene dine, vil folk til slutt ta deg på alvor og bli nysgjerrig på det du har å si (sleipt, men sant). :wink:

Jeg vet, jeg vet... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...