waco Skrevet 21. juli 2002 #1 Del Skrevet 21. juli 2002 Sendte en mail til en dagbladjournalist i dag. Er det noe som er viktig så må det være å påvirke idiotiske mediautspill. Dagbladet har nemlig kommet til den konklusjon (ved å sitere) dagens nyheter at i Sverige har det blitt storm etter at Austria Tabak har lansert en ny tyvepakning med fett design for å tekkes unge mennesker. Er det virkelig noen mennesker som tror at ungdom begynner å røyke pga innpakningen? Dette er vanskelig å tro, så jeg lurer av og til på hvor intelligensen ligger hos mennesker som driver og avgjør hva som er best og godt for landet. Mange unge vil jo være nettopp voksne, sier Libak fra det norske Tobakkskaderådet… kanskje dere skulle tenkt på det FØR dere hevet aldersgrensen til atten år? haha Aldri har så mange ungdom mellom seksten og atten røket så mye. Tror jeg ler meg i hjel av dette landet her. Waco *rister oppgitt på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 21. juli 2002 #2 Del Skrevet 21. juli 2002 Derfor kalles det Pottitlandet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette Skrevet 21. juli 2002 #3 Del Skrevet 21. juli 2002 ... Bra du har noe å more deg med, Waco... Kom det ikke også frem av artikkelen at disse var billigere enn andre sigaretter? Synes det var fornuftig et fornuftig fremstøt fra tobakkfabrikanten. På tide at også nordmenn får velge selv hvor vidt de vil ta vare på helsa si eller ikke. La dumme folk ha sigarettene sine i fred, det er mye annet å bekymre seg for her i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 21. juli 2002 Slettet. Hege (mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødhette Skrevet 21. juli 2002 #5 Del Skrevet 21. juli 2002 Slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. juli 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 21. juli 2002 Slettet. Hege (mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå