Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #1 Del Skrevet 10. november 2004 Hei. Lurer på et par ting.. Dersom jeg får en 50%stilling i hjemmesykepleien fra august neste år, må jeg vente med å prøve med å bli gravid for å få fødselspermisjon m lønn? jeg har lest i reglene at det står at jeg må ha jobbet 6 av 10 mnd før svangerskapet?? Altså viss jeg begynner stillingen i august, kan jeg bli gravid etter 2mnd, men da får jeg ikke permisjonslønn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 10. november 2004 #2 Del Skrevet 10. november 2004 jeg har lest i reglene at det står at jeg må ha jobbet 6 av 10 mnd før svangerskapet?? Nå er jeg ingen ekspert på området men jeg tror det 6 mnd før du skal ha permisjon,altså 6 mnd mens du er gravid.Som sagt det er det jeg tror men jeg er ikke helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 10. november 2004 #3 Del Skrevet 10. november 2004 jeg har lest i reglene at det står at jeg må ha jobbet 6 av 10 mnd før svangerskapet?? Du må ha hatt inntektsgivende arbeid i 6 av de siste 10 mnd. før permisjonen starter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. november 2004 #4 Del Skrevet 11. november 2004 Det stemmer som Veronal sier. Husk imidlertid på at permisjonen starter alltid 3 uker før termin..... Ikke sats på 6 måneder til termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 12. november 2004 #5 Del Skrevet 12. november 2004 Det stemmer som Veronal sier. Husk imidlertid på at permisjonen starter alltid 3 uker før termin..... Ikke sats på 6 måneder til termin. Og føder man før tiden, slik at permisjonen trer i kraft da, så kan man også få et problem om man har telt på dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå