Gå til innhold

Hvor snoker folk mest?

Aamu

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
8 minutter siden, Honey Dew skrev:

Gjør det. Kanskje mensblod hadde skremt han litt :fnise:

Haha ja, bilder av brukte bind og tamponger. Han hadde vel fått fobi mot mobilen min etter det :fnise:

Anonymkode: 76fc5...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 minutter siden, Aamu skrev:

Jeg er ikke SÅ gammal enda at jeg er bestemor altså.

:klo:

Anonymkode: 69025...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke besøk av barna mine :P Som jeg er redd for at snoker ("jeg snoker etter snop i skapet til mamma")

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Anonymkode: 69025...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Tror folk snoker mest på badet, da ville jeg puttet klinkekuller  i skapet, og når noen åpnet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest steinbukk79

Jeg snorker i undertøy skuffa, å sexutsyr-skuffa når jeg er på besøk hos folk, har kommet over mye interessant :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde tatt noen i å snoke så hadde jeg bedt de om å gå og aldri komme tilbake.

Badet har vært en favoritt hos meg, samt noen skuffer i noen kommoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica

Hadde aldri tørt.  Selv når jeg er alene der. Tenk om det er skjult kamera :fnise:

Men kjøleskap syndsyns jeg er fascinerende. Liker å ta en ekstra titt i andres kjøleskap for å se hvor sunt/usunt de har det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud. Hadde faktisk blitt sinna. 

Lillebroren min på 11 har en fæl tendens til å bare ta tak i andre sine mobiler for å gå gjennom tekstmeldinger, bilder o.l. Har sagt til han at han risikerer å få seg en på trynet hvis man snoker i feil persons mobil. Virker ikke som han helt greier å skjønne den. 

Vurderer nesten å erstatte bildene på mobilen min med noe skikkelig fæle greier, så kanskje han får ett støkk :bond::fnise:

Anonymkode: 76fc5...6b3

Han er så liten at jeg mener du har en plikt til å ta en alvorsprat om det der. Det er faktisk ulovlig å snoke på slike ting, det likestilles med å åpne andres post. Skrem han med det, at han kan bli anmeldt. Min datter forsøkte seg også på mobilen, eller ved å se på skjermen om jeg skrev noe. Jeg sa fra ganske så tydelig at det er like ille som å lese i andres dagbok, og det tror jeg hun vet godt nå. 

Anonymkode: 1a604...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig mange prøver vekten når de er på besøk hos andre. Dette fant jeg ut etter at vi fikk digitalvekt som sender resultatet til en app på telefonen min 😅. 

Anonymkode: 3ebc2...3d0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser noen ganger i skapene på badet når jeg er på fest. Har å sett i nattbordskuffen til min kjære... 

Anonymkode: 134a9...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg roter i skitnetøyskurven og leter etter brukte truser og nylonstrømper 

Anonymkode: e7cb6...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.8.2016 at 11.26, Aamu skrev:

Skal ha besøk av noen jeg vet snoker, men kom til å tenke på... hvor snoker folk mest? På soverommet? Badet? I kjøkkenskuffen? Dere som har kjent snokere, eller som er det selv, hvor er det vanligst å snoke? :)  Ikke det at jeg har noe farlig liggende fremme, men jeg synes plutselig det var kjekt å vite ;)

Badet! Der kan være i fred.. 
Jeg pleier å sjekke i skapet, om der er noen spennende parfymer  eller kremer, litt for å se hvilke merker de bruker.

Håper ingen snoker hos meg, kaos i baderomsskuffen min! 

Anonymkode: f9d5b...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 5.8.2016 at 1.19, AnonymBruker skrev:

Han er så liten at jeg mener du har en plikt til å ta en alvorsprat om det der. Det er faktisk ulovlig å snoke på slike ting, det likestilles med å åpne andres post. Skrem han med det, at han kan bli anmeldt. Min datter forsøkte seg også på mobilen, eller ved å se på skjermen om jeg skrev noe. Jeg sa fra ganske så tydelig at det er like ille som å lese i andres dagbok, og det tror jeg hun vet godt nå. 

Anonymkode: 1a604...3d4

Svigermoren min pleier å snoke på bildene på mobilen min! Når jeg bare vil vise henne et bilde, nei da må hun gå gjennom alle bildene mine.. og det er ikke alle jeg vil hun skal se!

Jeg tør ikke ha mobilen liggende på bordet der, for hun ser sikkert på bildene mens jeg er på do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.8.2016 at 9.40, AnonymBruker skrev:

Det er tryggest å snoke på badet pga lås på døren, og et rom det er greit å vankes i. Jeg snoker gjerne på badet selv for å se hva slags produkter de bruker :P Men jeg forsyner meg aldri, altså.

Er det en "modig" snoker, ville jeg vært redd for at de hadde gått inn på soverommet om det og badet var i en annen etasje enn stuen. Kanskje du kan legge et brev på sengen med "neste svangerskapskontroll"-timeinnkallingsbrev, og se om vedkommende ser litt granskende på deg når hun kommer ned igjen :D

Anonymkode: 2d6a2...ada

Jeg snoker alltid på badet for å se om de har noen spennende parfymer jeg kan lukte på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snoker aldri hos folk, men det hender jeg trenger hårspray og da har det skjedd at jeg ser i et skap eller to på badet. Da jeg hadde fest engang var det  noen inne på soverommet og kikket i nattbordskapet mitt, det sto nemlig på vid gap. Syns det er nesten sykt at folk sniker seg inn på soverommene til folk for å snoke.  Bare sykt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en venninne som jeg vet snoker i skapene på badet når hun er her, hun bruker mistenkelig lang tid på badet, og jeg har hørt skapdøren lukkes en gang og to. Samme person tar også god tid og et meget grundig overblikk i kjøleskapet når hun henter melk til kaffen sin. :fnise:

Anonymkode: 94286...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...