Gjest tåre Skrevet 10. november 2004 #1 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg er en av dem som ikke klarer å legge meg i skikkelig tid i adventstiden. Synes det er så mye fint på radioen da, så da blir det endel hobbykvelder på meg. Jeg finnes ikke trøtt, og legger meg sjelden før i 02 tiden på natta!! Men dette skjer kun i tiden før jul, ellers på året er jeg i normalt gjenge. Flere som har det sånn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #2 Del Skrevet 11. november 2004 Har det på samme måten, innbiller meg at det er et fenomen som har med mørketid å gjøre. Trøtt hver morgen og lover meg selv at jeg skal legge meg tidlig om kvelden. Men på kvelden er det så mye jeg har lyst å kjøre, det er koselig å sitte varmt og godt og drikke te og se på tv mens jeg strikker julegaver. Hvis jeg så legger meg tidlig, så får jeg ikke sove. Håpløse greier... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 11. november 2004 #3 Del Skrevet 11. november 2004 Den over var meg. Ramla ut et øyeblikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå