Gjest Verdande Skrevet 3. august 2016 #1 Del Skrevet 3. august 2016 Hei, sitter nå og ser igjennom sommerens bilder, og ser at selv om jeg har et godt øye for motiver, så er det det tekniske som nå ødelegger for meg, noe så innmari. Jeg har vært så heldig at jeg får låne et godt Canon-kamera, men jeg sliter så med å finne ut av innstillinger på egenhånd, og Auto blir jo bare ikke bra. Derfor ønsker jeg å lese meg opp og lære litt, og håper at noen har noen tips til meg om bøker jeg kan låne på biblioteket (eller kjøpe, om de ikke er alt for dyre)! Norsk eller engelsk har ingenting å si. På forhånd, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 7. august 2016 #2 Del Skrevet 7. august 2016 Hvis hovedsaken er å få info, og ikke nødvendigvis fra en bok, så ville jeg faktisk sjekka YouTube. Søk på kameraet + tutorial, så vil jeg tro du finner hjelp 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 7. august 2016 #3 Del Skrevet 7. august 2016 14 minutter siden, fruBeist skrev: Hvis hovedsaken er å få info, og ikke nødvendigvis fra en bok, så ville jeg faktisk sjekka YouTube. Søk på kameraet + tutorial, så vil jeg tro du finner hjelp 👍 Takk, det har jeg ikke tenkt på en gang! Har funnet en del hurtigguider, "jukseark" og slikt, men jeg merker at det ikke hjelper meg nok, jeg må ha det litt bedre forklart. Men YT var lurt, det skal jeg sjekke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citpensacola Skrevet 7. august 2016 #4 Del Skrevet 7. august 2016 Denne er på tilbud nå, og er meget bra: http://www.scandinavianphoto.no/produkt/1009234864/bok/se-med-kamera Ellers støtter jeg tipset om youtube også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå