Gå til innhold

Hvordan få mer mobildata med kontantkort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har Telenor.

Hører at man ikke kan få mer mobildata når man kun har kontantkort.

Bare for å oppklare så jeg ikke blir spammet ned med råd om ''billige'' abbonementer; jeg skal beholde kontantkortet mitt og lurer på hvordan jeg kan få økt mobildata, selv om dere vet om gode tilbud som kun koster 50 kr. i mnd. osv. hvis man velger abbonement.

Anonymkode: c3447...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Årskort Data

Betal en engangssum på 499,- og få 200 MB inn på kontoen hver måned i ett år.

Da betaler du kun 0,21 per MB.''

Ut i fra hva jeg ser har jeg brukt opptil 500-600 MB hver måned før jeg får beskjed om at jeg har oversteget grensen. Er dette MB inkludert i Telenor Kontant, mens jeg kan betale for et Årskort (ekstra) data? Da kan jeg forbruke 700-800 MB?

Anonymkode: c3447...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hastigheten reduseres til 128 kbit/s hvis bruken overstiger 500 MB utover eventuelt kjøpte datapakker. "

Det tolker jeg som at du kan bruke de 200 MB som er inkludert i datapakken + 500 MB til før hastigheten strupes.

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt heller til det nye selskapet Okei.

De er de første som tilbyr mobildata uten kvoter.

Anonymkode: 4f8a7...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bytt heller til det nye selskapet Okei.

De er de første som tilbyr mobildata uten kvoter.

Anonymkode: 4f8a7...755

Okei? Får ikke opp noe relevant når jeg googler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bytt heller til det nye selskapet Okei.

De er de første som tilbyr mobildata uten kvoter.

Anonymkode: 4f8a7...755

Når noe er for godt til å være sant, så er det som regel dét.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.8.2016 at 10.02, penny_ skrev:

"Hastigheten reduseres til 128 kbit/s hvis bruken overstiger 500 MB utover eventuelt kjøpte datapakker. "

Det tolker jeg som at du kan bruke de 200 MB som er inkludert i datapakken + 500 MB til før hastigheten strupes.

Noen som kan bekrefte dette?

Står at abbonementets fulle navn er Telenor Årskort Data Kontant. Et helt NYTT abbonement kan det vel da ikke være...

Det står at man bør bytte til et abbonement med data hvis man ikke har data fra før, men jeg har jo (litt) data fra før = ergo trenger i hvert fall ikke å endre mitt? Ell?

Anonymkode: c3447...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan bekrefte dette?

Står at abbonementets fulle navn er Telenor Årskort Data Kontant. Et helt NYTT abbonement kan det vel da ikke være...

Det står at man bør bytte til et abbonement med data hvis man ikke har data fra før, men jeg har jo (litt) data fra før = ergo trenger i hvert fall ikke å endre mitt? Ell?

Anonymkode: c3447...089

det stemmer at du kan kjøpe en datapakke til kontantkortet. og du kan velge om du vil kjøpe kvartalsvis, halvår eller årskort.
og få får du bruke 200mb (kjøpt i pakke) pluss 500mb (som du betaler for som vanlig), før hastigheten blir senket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan bekrefte dette?

Står at abbonementets fulle navn er Telenor Årskort Data Kontant. Et helt NYTT abbonement kan det vel da ikke være...

Det står at man bør bytte til et abbonement med data hvis man ikke har data fra før, men jeg har jo (litt) data fra før = ergo trenger i hvert fall ikke å endre mitt? Ell?

Anonymkode: c3447...089

Det er ikke et abonnement, men en tilleggstjeneste for Telenor Kontant.

https://www.telenor.no/privat/mobil/mobiltjenester/

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...