Gå til innhold

Bekjent som stalker eksen sin, hva gjør vi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun prøvde også å si at hun trodde hun var gravid og at det måtte være eksen sin. Bare det at de hadde sex tidlig i mai siste gang, så hadde hun mensen i slutten av mai vet jeg for da var vi på fest sammen osv. Så sier hun i juni at hun hadde hatt sex med 2 stk etter mensen var ferdig. Hun hadde fått mensem på nytt i slutten av juni, men var helt sikker på at hun var en av de som hadde mensen selv om hun var gravid. Og sa gang på gang at da må hun prate med eksen, for det måtte være hans barn. I tillegg har hun lagt ut om at hun aldri har brukt prevensjon og har hatt sex siden hun var 14 uten å bli gravid. 

(Hun er ikke gravid.)

Anonymkode: 0b43d...06b

Får spørre han om han avviste henne da hun trodde hun var gravid da. Det kunne jo forklart at hun har en høne å plukke med han og tar igjen så godt hun kan. 

Anonymkode: 73785...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Snuppi skrev:

Denne mannen må faktisk ta tak i dette selv og ta en prat med eksen om at atferden hennes er uakseptabel og poengtere at hun vil bli an. Om dama ikke tar poenget får han politiet ta seg av henne! 

Og når det ikke hjelper å prate med henne selv og det kanskje ikke er på tide med politi? Hvordan håndtere og hvordan være rundt henne så hun blir lei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får spørre han om han avviste henne da hun trodde hun var gravid da. Det kunne jo forklart at hun har en høne å plukke med han og tar igjen så godt hun kan. 

Det har kun noe hun snakket med meg om og ikke videre til han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og når det ikke hjelper å prate med henne selv og det kanskje ikke er på tide med politi? Hvordan håndtere og hvordan være rundt henne så hun blir lei?

Hvorfor skal dere gjøre noe i det hele tatt? Dama har sikkert bare skikkelig kjærlighetssorg. Tid er det som hjelper. At dere behandler henne som en farlig psykopat og lager drama hjelper neppe. Det høres jo ikke ut som om hun oppfører seg truende en plass utover at han blir irritert fordi det er gjennomskuelig at hun prøver å få han tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal dere gjøre noe i det hele tatt? Dama har sikkert bare skikkelig kjærlighetssorg. Tid er det som hjelper. At dere behandler henne som en farlig psykopat og lager drama hjelper neppe. Det høres jo ikke ut som om hun oppfører seg truende en plass utover at han blir irritert fordi det er gjennomskuelig at hun prøver å få han tilbake. 

Vi øager jo ikke drama når vi holder dette for oss selv og gjør alt vi kan for å fortsette våre liv. Når vi møter henne er vi normalt hyggelig. Men ting fortsetter å skje og ting blir verre for hver gang. 

Men jeg har skjønt nå at kg damer syns det å flytte etter eksen sin er normalt. Etter 4 mnd burde hun hvert fall prøve å la han komme seg videre mener nå jeg. Når jeg har blitt singel før så har ikke jeg hengt etter han venner og gjort alt jeg kan for å være steder der eks er. 

Joda. Nå så er det kanskje ikke verst. Men hvorfor skal man sitte å vente på at det blir 10 ganger verre? Ser ikke den helt jeg altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi øager jo ikke drama når vi holder dette for oss selv og gjør alt vi kan for å fortsette våre liv. Når vi møter henne er vi normalt hyggelig. Men ting fortsetter å skje og ting blir verre for hver gang. 

Men jeg har skjønt nå at kg damer syns det å flytte etter eksen sin er normalt. Etter 4 mnd burde hun hvert fall prøve å la han komme seg videre mener nå jeg. Når jeg har blitt singel før så har ikke jeg hengt etter han venner og gjort alt jeg kan for å være steder der eks er. 

Joda. Nå så er det kanskje ikke verst. Men hvorfor skal man sitte å vente på at det blir 10 ganger verre? Ser ikke den helt jeg altså. 

Fordi det antagelig ikke blir værre men går over. Poenget er at han burde ordne opp i dette selv med å prate direkte med henne, i stedet for å unnvike som han gjør nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har pratet og pratet han. Svarer hver gang hun tar kontakt også. Og det har jeg skrevet tidligere. Han HAR prøvd å prate. Men det hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har pratet og pratet han. Svarer hver gang hun tar kontakt også. Og det har jeg skrevet tidligere. Han HAR prøvd å prate. Men det hjelper ikke.

Kanskje han bør slutte å svare henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...