AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #21 Skrevet 2. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånne som deg gjør meg ekstremt irritert! Er ikke rart at kvinner blir sett på som psyko-ekser... hvorfor kan ikke han dra på tur med xen og barna sine? Det er xen hans for en grunn, og de har helt sikkert ikke sex med hverandre fordi sønnen spiller fotball... slapp av litt, hvordan ville du følt det hvis xen din ikke fikk ha kontakt med deg på den måten han og du ville bare pga en sjalu partner? Barna er vel viktigst Anonymkode: 273fb...cb4 Og slike som deg gjør meg helt kvalm.. Å ha barn er ingen unnskyldning for å være dårlig kjæreste. Barna går ikke alltid først.. Hadde de gjort det hadde ikke foreldrene splittet lag i utgangspunktet .. barnet har mor med på NC - da måtte ikke nødvendigvis far være med . Dette er bare en måte å leke litt familie igjen .. Er mor ELLER far god nok i hverdagen burde det også holde på NC. hadde ts fått mulighet til 1: mene noe 2: blitt inkludert- så hadde saken vært anderleses .., Anonymkode: 1e367...72d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #22 Skrevet 2. august 2016 3 timer siden, gobbledigook skrev: Ja, ts skrev et innlegg om dette her i fjor også (eller ihvertfall en god stund siden) hehehe edit: ikke fjor, men før ferien. Ts her Det der er ikke mitt innlegg. Skrev det lenger oppe i tråden også at jeg ikke har postet et innlegg om dette før. Men tydelig vis flere som har det som meg. Så da er det ikkje bare jeg som reagerer litt på det Anonymkode: d71fe...71f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #23 Skrevet 2. august 2016 Det høyrast ut som om du bur i Ørsta Ts.. Anonymkode: 936c8...791 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #24 Skrevet 3. august 2016 Du overreagerer og er egoistisk. De drar pga felles barn, ikke pga hverandre. Alle setter barna sine høyest, og om dette var et ønske fra barnet er det fult forståelig. Anonymkode: b6847...724 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #25 Skrevet 3. august 2016 8 timer siden, Biloba skrev: Fikk du med deg at han ikke gidder å ha ferie med samboeren sin i år? Hva er koselig med at han -kun- ferierer med eksen og barna? Det er jo en annen problemstilling. Anonymkode: f2709...222 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #26 Skrevet 3. august 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk med dine holdninger burde forbli single når forholdet til den den har barn med havarerer.. Å nedprioritere samboer er ikke under noen forhold akseptabelt .. Om han hadde diskutert m ts FØRST - og om ts hadde gitt grønt lys for å dra med eksen ; først da hadde det vært greit. barn eller ikke- man skal ALLTID ta hensyn til følelsene til den andre. Man kan utmerket godt ha et samarbeid ifht barna uten henge sammen eller å feriere sammen .. Om mannen fortsetter slik håper jeg ts vet å gå videre og finner seg en som ikke forventer å få i pose og sekk.. Anonymkode: 1e367...72d Det er snakk om en uke, sammen med felles barn. Hadde jeg visst at han var over eksen hadde jeg syntes dette var positivt for ungene, jeg. TS har egne barn og kan finne på noe med disse den uken. Hvis man skal være så himla usikker bør man unngå å inngå et forhold med en mann med barn fra før. Hadde det vært snakk om hver ferie og høytid hadde det vært noe annet. Anonymkode: f2709...222 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #27 Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er snakk om en uke, sammen med felles barn. Hadde jeg visst at han var over eksen hadde jeg syntes dette var positivt for ungene, jeg. TS har egne barn og kan finne på noe med disse den uken. Hvis man skal være så himla usikker bør man unngå å inngå et forhold med en mann med barn fra før. Hadde det vært snakk om hver ferie og høytid hadde det vært noe annet. Anonymkode: f2709...222 Mannen har ikke hatt NOE fri med sin nåværende partner- og de røk ut av NC så nå koser de seg sammen på div felles utflukter .. Eksen oppdaterer FB så TS får jo med seg at dette ikke bare er fotballsuport .. Videre EKSLUDERETE han TS ved å ikke si fra slik at hun kunne fikse en stedfortreder på jobben og bli med.. Man kan virkelig ikke være så dårlig kjæreste og dra opp "barnet er viktigst "kortet. Mener man at en slik væremåte er grei - da forblir man singel!! Anonymkode: 1e367...72d
Kattugla Skrevet 3. august 2016 #28 Skrevet 3. august 2016 Er det bare jeg som ikke oppfatter dette som "ferie med eksen", men som nærmest en "leir" begge foreldrene har valgt å dra på med barnet fordi de ønsker å følge opp? Jeg vet at min mann ville glatt dratt med sitt barn på noe tilsvarende, uten at det ville noensinne handlet om "å dra med eksen på ferie". 7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #29 Skrevet 3. august 2016 1 time siden, Kattugla skrev: Er det bare jeg som ikke oppfatter dette som "ferie med eksen", men som nærmest en "leir" begge foreldrene har valgt å dra på med barnet fordi de ønsker å følge opp? Jeg vet at min mann ville glatt dratt med sitt barn på noe tilsvarende, uten at det ville noensinne handlet om "å dra med eksen på ferie". De er jo ikke på cupen. De drar på utflukter som postens m stor iver av eksen på FB.. Dette er absolutt ferie., dessuten:,burde være nok at en stiller så ts sin mann burde latt være ... Anonymkode: 1e367...72d
Kattugla Skrevet 3. august 2016 #30 Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De er jo ikke på cupen. De drar på utflukter som postens m stor iver av eksen på FB.. Dette er absolutt ferie., dessuten:,burde være nok at en stiller så ts sin mann burde latt være ... Anonymkode: 1e367...72d Hvorfor i allverden skulle de ikke gjort noe hyggelig for barna siden de først er der? TS sin samboer dro vel fordi han hadde lyst til å følge sitt barn opp. 7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #31 Skrevet 3. august 2016 Altså, hvis man har et helt greit, avklart forhold ellers tror jeg ikke en fotballcup med eksen ville representert et stort problem for de fleste. Jeg klarer i hvert fall ikke å se at det at et fotballag har aktiviteter utenom fotballbanen er problematisk i seg selv. Men det er klart, hvis TS føler seg overkjørt i prosessen, er skuffet over at man ikke får ferie sammen, kanskje misliker at eksen er aktiv på sosiale medier sammen med partneren sin, så er jo problemet mye større- og stikker dypere- enn bare at to foreldre ønsker å være til stede på podens store fotballopplevelse. For det mener jeg i utgangspunktet bør være helt greit, men med flere faktorer inne i bildet kan det være duket for konflikt, slik denne tråden viser. Anonymkode: 0b194...749 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2016 #32 Skrevet 3. august 2016 Den 02.08.2016 at 21.10, AnonymBruker skrev: Sånne som deg gjør meg ekstremt irritert! Er ikke rart at kvinner blir sett på som psyko-ekser... hvorfor kan ikke han dra på tur med xen og barna sine? Det er xen hans for en grunn, og de har helt sikkert ikke sex med hverandre fordi sønnen spiller fotball... slapp av litt, hvordan ville du følt det hvis xen din ikke fikk ha kontakt med deg på den måten han og du ville bare pga en sjalu partner? Barna er vel viktigst Anonymkode: 273fb...cb4 Selvsagt er det ikke greit å dra på ferie med eksen når man har involvert seg i ett nytt forhold. Det sier seg vel egentlig selv. Ser ikke helt poenget med å leke familie når den er splittet, ikke bra for barna heller. Dårlig argument at barna er viktigst, for selvsagt er de det. Å dra på ferie sammen vil jeg ikke si er det beste for barna, de vil mest sannsynlig få forhåpninger da. Og det er barna eksen skal ha kontakt med, ikke sin forhenværende kone. Skal man gå skikkelig inn i et forhold så kan man ikke drasse rundt på ekser, det blir jo helt feil. Anonymkode: 42e27...a9a 1
Biloba Skrevet 4. august 2016 #33 Skrevet 4. august 2016 Den Wednesday, August 03, 2016 at 8.16, AnonymBruker skrev: Det er snakk om en uke, sammen med felles barn. Hadde jeg visst at han var over eksen hadde jeg syntes dette var positivt for ungene, jeg. TS har egne barn og kan finne på noe med disse den uken. Hvis man skal være så himla usikker bør man unngå å inngå et forhold med en mann med barn fra før. Hadde det vært snakk om hver ferie og høytid hadde det vært noe annet. Anonymkode: f2709...222 Her lurer jeg på om eksparet er over hverandre, og i hvertfall om far tar sitt nåværende forhold på alvor. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #34 Skrevet 4. august 2016 Man MÅ ikke ha ferie sammen hvert år. Bra de kan stille opp for sønnen sin. Det viktigste er at sønnen har en bra uke og ikke TS. Kjæreste tid kan de ta igjen i hverdagen også, man må ikke reise bort sammen. Det er snakk om en engangs hendelse til nå. Anonymkode: 5ee4a...097 1
Biloba Skrevet 4. august 2016 #35 Skrevet 4. august 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man MÅ ikke ha ferie sammen hvert år. Bra de kan stille opp for sønnen sin. Det viktigste er at sønnen har en bra uke og ikke TS. Kjæreste tid kan de ta igjen i hverdagen også, man må ikke reise bort sammen. Det er snakk om en engangs hendelse til nå. Anonymkode: 5ee4a...097 Hvis far ikke har kapasitet til å bry seg om flere enn sønnen sin, må han ikke gå hen og skaffe seg ny partner og stebarn. Da må han nøye seg med å være singel. 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #36 Skrevet 4. august 2016 11 minutter siden, Biloba skrev: Hvis far ikke har kapasitet til å bry seg om flere enn sønnen sin, må han ikke gå hen og skaffe seg ny partner og stebarn. Da må han nøye seg med å være singel. Hva vet TS om at far tar en tur med de to andre når de er gamle nok til cup og ikke eldste? Er det å prioritere feil da? At man har deltatt mer med fellesbarn enn første? Barna har forskjellig alder og forskjellige mødre. Nå har det seg slik at Xen er moren til dette barnet. Hadde det vært en X han ikke hadde hatt barn sammen med så hadde det vært rart. Det er snakk om en uke i forbindelse med cup. Hadde det vært en sydenreise så hadde det vært rart ja, eller en annen tur uten ett arrangement som deres felles barn er involvert i. Anonymkode: 5ee4a...097 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #37 Skrevet 4. august 2016 17 minutter siden, Biloba skrev: Hvis far ikke har kapasitet til å bry seg om flere enn sønnen sin, må han ikke gå hen og skaffe seg ny partner og stebarn. Da må han nøye seg med å være singel. TS HI handler om henne og ikke deres barn en gang, hun refererer til seg selv. Det viser bare at følelsene hennes er mer ego enn tanke på deres familie. Anonymkode: 5ee4a...097 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #38 Skrevet 4. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: TS HI handler om henne og ikke deres barn en gang, hun refererer til seg selv. Det viser bare at følelsene hennes er mer ego enn tanke på deres familie. Anonymkode: 5ee4a...097 Ser nå at de ikke hadde barn sammen en gang.. Da mener jeg enda mer at turen er KJEMPE bra! Så flott av far! Min sønn har aldri reagert på at min samboer har vært borte med sine barn. En en gangs hendelse på to år uten fellesbarn. Wow! TS burde ikke funnet seg en med fellesbarn hvis hun skal reagere sånn på en tur som handler om sønnen hans. Anonymkode: 5ee4a...097 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #39 Skrevet 4. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ser nå at de ikke hadde barn sammen en gang.. Da mener jeg enda mer at turen er KJEMPE bra! Så flott av far! Min sønn har aldri reagert på at min samboer har vært borte med sine barn. En en gangs hendelse på to år uten fellesbarn. Wow! TS burde ikke funnet seg en med fellesbarn hvis hun skal reagere sånn på en tur som handler om sønnen hans. Anonymkode: 5ee4a...097 Ser jeg skriver alt for fort, ble litt ivrig. Felles barn skulle være barn fra før. Ble så opphengt i at de ikke har felles barn en gang. Anonymkode: 5ee4a...097 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2016 #40 Skrevet 4. august 2016 Har far bare 1 uke ferie i år? Hvis turen har skjedd ugreit så er det ikke for at Xen er der også, men at dere tydeligvis har problemer med kommunikasjon ang. planer i sommer. Og hvorfor skal uansett TS være med på denne cupen? De har vært samboere i 2 år ja. Det føles nok lengre ut enn hva det egentlig er. Ønsker barnet å ha med TS? Synes barnet det er dumt at hun ikke er med? Skulle hun hatt med seg barna sine også da? Det er jo bedre at far drar alene og kan ha fult fokus på sitt barn den uken da det er mye som skjer enn å måtte forholde seg til TS og hennes barn i tilfelle. Hvor mye tid har ikke TS sammen med far ifht barnet? TS har jo ikke noe fokus på barnet her når det kommer til turen. I tillegg er det første gang det har skjedd? Jeg er helt for at man kan dele opp ferien slik at man får tid til begge deler, men hvis han bare har ei uke ferie og TS jobber så hvorfor skal han ikke velge dette? Dette er en opplevelse for barnet så jeg ser ingen grunn til at foreldrene ikke kan være sammen om dette i stede for at far heller skal dra på tur med TS. Anonymkode: 5ee4a...097 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå