AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Del Skrevet 1. august 2016 Vi har datet i et par mnd. Jeg har blitt ganske forelsket. Alenepappa da mor til barna er død. I går satt vi og drakk litt vin og spiste en bedre middag og i og med at jeg ikke er introdusert for barna, så spurte jeg om jeg kunne få se albumene av de. Det var helt ok. Og her kommer det som er litt vanskelig. I albumene var en god venninne av meg på bildene... Lykkelig familie med han og hans barn. Kyssebilder var der også... Begge vet om hverandre og ingen sagt noe. Så kommer det sykeste... Det var min gode venninne som introduserte oss og beskrev han som "en god mann". Hun er nå gift og har barn og virkelig elsker mannen sin, men dette var fryktelig merkelig. Tror ikke han tenkte over at hun var avbildet der. Jeg så på bildene mens han tok oppvasken, så han vet ikke at jeg har sett de.På den tiden kjente jeg ingen av disse to, men likevel var det litt ekkelt og vanskelig. Anonymkode: e013a...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Del Skrevet 1. august 2016 Altså, glemte å få med det viktigste.. Hva skal jeg gjøre? da venninnen min introduserte oss sa hun bare at han var en bekjent, men det er jo løgn... Anonymkode: e013a...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Del Skrevet 1. august 2016 Ser ikke helt det store problemet. Det funket tydeligvis ikke mellom de to, i og med at hun er lykkelig gift og har stiftet sin egen lykkelige familie. Høres heller ut som en flott venninne som ikke bærer nag og virkelig ville det beste for dere begge. At hun ikke har nevnt det trenger ikke å bety annet enn at hun ikke ville at det skulle bli "awkward" stemning. Synes hun høres veldig uselvisk ut, og virkelig kunne stå inne for at dere begge er bra mennesker som fortjente hverandre. Klarer ikke å se det negative her egentlig, bortsett fra at hun kunne ha vært ærlig om det. Pris deg lykkelig for at du har venninner som dette. Trodde dette var en tråd som omhandlet ei venninne som legger seg etter typen/lager dårlig stemning/sjalusi. Anonymkode: ba97b...dcf 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #4 Del Skrevet 1. august 2016 Ser helt ærlig ikke problemet. Hvis venninnen din er lykkelig gift nå med egne barn, tyder vel det på at disse bildene du så ble tatt for ganske lenge siden? Dersom hun skulle introdusere dere fordi hun synes dere virket som et godt par basert på det hun vet om dere begge, tviler jeg på at du hadde vært interessert dersom hun introduserte dere med "Hei, dette er Ola, min ekskjæreste som det ble slutt med pga. sånn og sånn, men siden jeg nå har fått meg ny mann vil kanskje du ta over denne gamle?". Jeg synes bare du burde legge det bak deg, for å være ærlig. Anonymkode: a83ba...be5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #5 Del Skrevet 1. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser helt ærlig ikke problemet. Hvis venninnen din er lykkelig gift nå med egne barn, tyder vel det på at disse bildene du så ble tatt for ganske lenge siden? Dersom hun skulle introdusere dere fordi hun synes dere virket som et godt par basert på det hun vet om dere begge, tviler jeg på at du hadde vært interessert dersom hun introduserte dere med "Hei, dette er Ola, min ekskjæreste som det ble slutt med pga. sånn og sånn, men siden jeg nå har fått meg ny mann vil kanskje du ta over denne gamle?". Jeg synes bare du burde legge det bak deg, for å være ærlig. Anonymkode: a83ba...be5 Men det valget burde jeg ha fått selv. Ingen av de har sagt noe. Det er uærlig Anonymkode: e013a...725 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #6 Del Skrevet 1. august 2016 Han har vel trodd du visste det. Venninnen din tenkte vel at du ikke ville gått på date med han, om du visste at det var hennes eks. Så hadde hun troen på at dere to burde få sjansen likevel. Det kan være bare gode hensikter som ligger bak, TS. Du liker mannen, nyt det! Anonymkode: f6ff1...f4a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #7 Del Skrevet 1. august 2016 Jeg har kjent henne i tre år, så det er litt rart at de ikke har fortalt meg at de har hatt et forhold på ca fire år før.. Anonymkode: e013a...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #8 Del Skrevet 1. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det valget burde jeg ha fått selv. Ingen av de har sagt noe. Det er uærlig Anonymkode: e013a...725 Nja, det hadde vært uærlig dersom hun eller han direkte hadde nektet for at de hadde vært sammen dersom du hadde spurt. Personlig, om jeg hadde vært enten han eller henne, hadde jeg synes det hadde vært pinlig å utrede om et mislykket forhold fire år tilbake i tid, så jeg kan forstå hvorfor ingen av dem har sagt noe når de ikke har fått en direkte oppfordring om å fortelle om det. Nå kjenner du de faktiske forholdene, så får du ta et valg basert på det angående hvorvidt du vil fortsette forholdet med denne mannen. Uansett tror jeg en konfrontasjon vil skade mer enn det hjelper. Hva håper du å oppnå av en eventuell konfrontasjon? Anonymkode: a83ba...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #9 Del Skrevet 2. august 2016 Hadde reagert som deg, TS. Syns det er vesentlig informasjon de begge burde sagt til deg! Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort, men hadde hvertfall sagt det. Jeg hadde blitt helt rar tror jeg. Anonymkode: 3b84c...fa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #10 Del Skrevet 2. august 2016 Jeg forstår dem godt at de ikke har sagt noe. Men hvis det plager deg og du ikke klarer å få det ut av hodet, så kan du jo starte en samtale om det med at du så henne i albumet og bare At du ikke visste at de var et par? Anonymkode: ba417...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå