Coronas Skrevet 2. august 2016 #21 Del Skrevet 2. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: ''Kan du ikke skjære deg over halsen istedenfor på beina neste gang?'' Sagt av en jeg datet da jeg ikke ville ligge med ham Anonymkode: cd669...085 Huff, ok, nå har jeg deaktivert min kontor på dating side.... Stakkars folk her inne som har fått høre alt dette i livet sitt *trist og sjokkert på alle deres vegne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. august 2016 #22 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer ikke på ting i farta, men har tenkt på det i det siste at pleiere på psykiatrisk avdeling kalte meg stygg flere ganger, de satt og så på meg og sa jeg var så stygg og spurte om jeg hadde speil og sånt. Jeg var veldig syk, men det ble jeg litt lei meg for faktisk. Var mye som var mye verre der av psyko innsatte som truet meg etc og folk som sitter inne for øksedrap på psyktriask forvaring etc, men det er dette jeg husker da. Og ja ikke kom med at jeg misforstod pga jeg var syk. Anonymkode: d4ed0...7ae Stygt sagt, var du veldig tynn? Ikke at jeg unnskylder dem, for det er ikke grei oppførsel, men kanskje de ble veldig frustrerte fordi du ikke ville innse problemet du var der for. Idiotisk å kalle mennesker som sliter med selvbildet for stygge da, det hjelper ikke. Endret 2. august 2016 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2016 #23 Del Skrevet 2. august 2016 Du må jobbe hardt på skolen hvis ikke blir du like verdiløs for samfunnet som [meg] - Sagt av onkel til datteren hans rett foran meg (jeg har bare VGS) Se, hvis du ikke driver med sport forfaller kroppen din før du er 20 sånn som [min]s kropp - Samme onkel til datteren når jeg var 18, igjen rett foran meg. Jeg var sykelig tynn og inn og ut av psyk på den tiden... Kvalm type Anonymkode: c7b3e...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 2. august 2016 #24 Del Skrevet 2. august 2016 Du er heldig som har meg, for ingen andre vil ha deg. Og hvis de vil ha deg, så er det kun for sex (eks). Min mor: du har skapt sjalusien selv... En jeg datet: vi ser på slike jenter som blir i slike forhold som dumme. Min mor: jeg ville ikke ha flere barn (da jeg spurte om ting i forbindelse med min graviditet). Min far: jeg skulle valgt annerledes (og ikke fått deg eller dine søsken). Du er ei dårlig mor. Lei av å skamme meg over dette. Besøker heller ei venninne enn familie og søsken på hjemplassen. Fordel: klart meg selv, spiser ikke medisiner og har tatt en utdanning som gjør at jeg kan klare meg uten en mann hvis jeg vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skelly Skrevet 2. august 2016 #25 Del Skrevet 2. august 2016 "Du kommer aldri til å klare deg selv. Du kommer aldri til å komme deg på beina og ingen kommer noen ganger til å elske deg. Vet du hvorfor? Fordi du er stygg og verdiløs" - flere som sa noe i den duren på ungdomsskolen. Mest sårende når bestevenninna mi sa det. "Ææææsj [Skelly] har ost på skiva si!!", "Ææsj. Fiskekaker!", "Restemat!? Har du ikke råd til brød?", "Fy faen [skelly] spiser salami. Så hæslig!", "Skoleboller, æsj æsj æsj så klissete å ekkelt", "Kaaake!? Har du bursdag? Hvorfor spiser du kake? Er det for å bli tykkere? Faen så ekkel du er", "Du ser ut som en edderkopp når du spiser den ekkle maten din. Spis normal mat som alle de andre" - flere på barne- og ungdomsskolen hver dag. (Vet enda ikke hva som regnes som "normal" og akseptabel mat. Jeg lærte fort at jeg ikke skulle spise sammen med andre. Dette sliter jeg litt med enda. Heh) "Jeg ble sammen med deg fordi du er en jente og jeg visste ikke om jeg likte sex. Personligheten din er bare en bonus" - eksen min på 2 års jubileet. Aner ikke hvorfor det ikke ble slutt der og da. "Du kommer aldri til å finne noen andre som elsker deg. Jeg synes du skal si fra til meg når du vil ha sex, så slipper du å ligge med fremmede bare for sexen sin del. Du er vel ingen hore?" - eksen etter bruddet "Du skal aldri snakke om du er i det minste i tvil om det du sier er sant. Du må heller holde kjeft enn å lyge til folk eller å vise dem hvor dum du er" - eksen etter en stor krangel fordi jeg sa det tok 15 minutter å gå til butikken, men så tok det 17. Jeg nektet å unskylde. "Jeg vet hvor du bor, jeg skal komme hjem til deg og så skal jeg voldta deg og kaste deg i grøfta rett her *bilde av Google streetwiev rett utfor huset mitt*" - en jeg hadde blitt kjent med online som viste seg å være en kåt tenåring. Latet som han var en voksen mann på 23. "Wow, litt av et ansikt!? Tar du anal eller? Seriøst bli med meg hjem! Du har en fin kropp men wooow.. Ansiktet ditt liksom. Kom igjen da!! Ikke vær sånn! Du er skikkelig luremus!" Mann på bar. Han ga seg ikke før han ble bortvist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå