AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #1 Del Skrevet 1. august 2016 Har du vært borti et slikt tilfelle? Var det selv i dag, og det er ikke akkurat morsomt. Anonymkode: 2f107...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #2 Del Skrevet 1. august 2016 Ja jeg har også opplevd det, og undret på hvorfor. Om det er med vilje for å få oss mer bevisst på noe eller om det er en miljøskade fordi de legger bort personlige følelser og bare ser symptomene og diagnosen. Vet ikke. Anonymkode: fc294...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #3 Del Skrevet 1. august 2016 Har ikke gått til psykolog, men legen har bare ledd med meg, ikke av meg. Anonymkode: 14c32...571 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #4 Del Skrevet 1. august 2016 Opplevd mye rare leger og psykologer. Men til nå har ingen ledd. Heldigvis... Anonymkode: 73c3e...78d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #5 Del Skrevet 1. august 2016 Psykolog har ledd med meg. Ikke av meg, heldigvis. Anonymkode: 67caf...d80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 1. august 2016 #6 Del Skrevet 1. august 2016 Husker familielegens respons da min mor kom gråtende fordi var deprimert, nedbrutt og full av angst etter over et år med mobbing på arbeidsplassen og ba om å få en sykemelding (hun var så og si aldri syk eller fraværende fra jobben): "Haha, nå får du gi deg. Du skal heller få en grønn resept på tur i skogen, du." 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #7 Del Skrevet 1. august 2016 Ikke av meg, nei. Jeg synes det er helt greit at en lege eller psykolog humrer med pasienten, men å le av pasienten, slik du beskriver, synes jeg høres uprofesjonelt ut. I hvilken sammenheng var det legen/psykologen lo av deg? Anonymkode: eb2fe...f7e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #8 Del Skrevet 1. august 2016 1 minutt siden, Vesentlig skrev: Husker familielegens respons da min mor kom gråtende fordi var deprimert, nedbrutt og full av angst etter over et år med mobbing på arbeidsplassen og ba om å få en sykemelding (hun var så og si aldri syk eller fraværende fra jobben): "Haha, nå får du gi deg. Du skal heller få en grønn resept på tur i skogen, du." Hårreisende. Anonymkode: eb2fe...f7e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 1. august 2016 #9 Del Skrevet 1. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hårreisende. Anonymkode: eb2fe...f7e Ingen i familien går til han lenger, får å si det sånn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #10 Del Skrevet 1. august 2016 Ja, jeg har opplevd at en psykolog har ledd av meg, på dps. Anonymkode: 8bb55...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #11 Del Skrevet 1. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke av meg, nei. Jeg synes det er helt greit at en lege eller psykolog humrer med pasienten, men å le av pasienten, slik du beskriver, synes jeg høres uprofesjonelt ut. I hvilken sammenheng var det legen/psykologen lo av deg? Anonymkode: eb2fe...f7e Fortalte om en ting jeg opplever sånn og slik, uten at jeg vil gå inn på detaljer. En helt reell problemstilling knyttet opp mot et tema, da han begynte å hånle uten jeg helt ser hva som var humoren i det. Anonymkode: 2f107...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #12 Del Skrevet 1. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har opplevd at en psykolog har ledd av meg, på dps. Anonymkode: 8bb55...aad Vil du fortelle litt om hva som skjedde? Det er ikke greit at psykologer gjør sånt. Anonymkode: 2f107...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #13 Del Skrevet 1. august 2016 Psykologen min lo av meg en gang. Hun spurte om jeg så på meg selv som overvektig, og da jeg sa ja, så lo hun. Hun beklaget etterpå og sa at hun ikke klarte å forstå hvordan jeg kunne tenke at jeg var overvektig. Anonymkode: 79cf9...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #14 Del Skrevet 1. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du fortelle litt om hva som skjedde? Det er ikke greit at psykologer gjør sånt. Anonymkode: 2f107...824 Hun lo egentlig av alt, tok meg ikke seriøst i det hele tatt. Jeg begynte å fortelle om noen i familien som er manipulerende. Da svarte hun: "ja, men jeg er også manipulerende, hihi". Anonymkode: 8bb55...aad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #15 Del Skrevet 1. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun lo egentlig av alt, tok meg ikke seriøst i det hele tatt. Jeg begynte å fortelle om noen i familien som er manipulerende. Da svarte hun: "ja, men jeg er også manipulerende, hihi". Anonymkode: 8bb55...aad Anonymkode: 8c0fe...8c1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2016 #16 Del Skrevet 1. august 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortalte om en ting jeg opplever sånn og slik, uten at jeg vil gå inn på detaljer. En helt reell problemstilling knyttet opp mot et tema, da han begynte å hånle uten jeg helt ser hva som var humoren i det. Anonymkode: 2f107...824 Lite profesjonelt av denne psykologen. Det er dessverre ikke alle mennesker som er like mentalt oppegående som de burde vært, dette gjelder helsepersonell også. Hva sa du han lo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2016 #17 Del Skrevet 1. august 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun lo egentlig av alt, tok meg ikke seriøst i det hele tatt. Jeg begynte å fortelle om noen i familien som er manipulerende. Da svarte hun: "ja, men jeg er også manipulerende, hihi". Anonymkode: 8bb55...aad Herregud. For en syk drittsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #18 Del Skrevet 1. august 2016 5 minutter siden, Snuppi skrev: Lite profesjonelt av denne psykologen. Det er dessverre ikke alle mennesker som er like mentalt oppegående som de burde vært, dette gjelder helsepersonell også. Hva sa du han lo? Forsto ikke helt hva du mente med den siste setningen din. Anonymkode: 2f107...824 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2016 #19 Del Skrevet 1. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forsto ikke helt hva du mente med den siste setningen din. Anonymkode: 2f107...824 Hva du du da psykologen lo av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2016 #20 Del Skrevet 1. august 2016 Eller: Hva sa du etter at psykologen lo av deg? Fikk du forsvart deg på noen måte, eller ble du helt satt ut? Anonymkode: 8bb55...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå