@riel Skrevet 24. november 2004 #41 Skrevet 24. november 2004 de holder på med bryllupsforberedelser, men har også begynt å krangle. Det er jo veldig drøyt konsept, så jeg håper da for all del at de ikke gifter seg.
Angelica Skrevet 24. november 2004 #42 Skrevet 24. november 2004 Tror ikke det blir noe bryllup, men kanskje en lignende seremoni som det var forrige sesong.
pusla Skrevet 24. november 2004 #43 Skrevet 24. november 2004 Huff, den "kjærlighetsseremonien" de kjørte forrige sesong var jo bare så pinlig, så jeg håper de bare dropper hele greia, jeg. Og det ser ut som Alex trekker seg synes jeg også.
Gjest Ninakanin Skrevet 24. november 2004 #44 Skrevet 24. november 2004 Faktisk så slår årets tv-brud meg som den mest blasse og personlighetsløse jenta jeg har sett noen gang!
murmeldyret Skrevet 25. november 2004 #45 Skrevet 25. november 2004 Nei, etter forrige episode har jeg ingen som helst tro på at det blir noe giftemål. Jeg synes også at Alex viser nye sider ved seg selv som ikke er fullt så sjarmerende. Og at hun måtte ligge på sofaen :o Helt utrolig!
NullHull Skrevet 25. november 2004 #46 Skrevet 25. november 2004 Faktisk så slår årets tv-brud meg som den mest blasse og personlighetsløse jenta jeg har sett noen gang! Jaaa, der sa du det! Jeg får et akutt behov for søvn når jeg ser/hører henne Kan vel hende hun blir gift, men ikke i denne omgang tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå