Christy Skrevet 16. november 2004 #21 Skrevet 16. november 2004 Hvordan ender det hele? Send meg en pm Meg og? Spent!
nessi Skrevet 16. november 2004 #23 Skrevet 16. november 2004 Tar også gjerne en PM med resultet, hvis noen vet hvordan det ender.
Nemesis75 Skrevet 16. november 2004 #24 Skrevet 16. november 2004 Jeg slenger meg på i rekken av de som ønsker PM! Send meg en PM på hva som skjer videre :-)
nat26 Skrevet 16. november 2004 #25 Skrevet 16. november 2004 Har ikke hørt om noen her på KG som vet åssen det ender jeg
aline Skrevet 16. november 2004 #26 Skrevet 16. november 2004 jeg tror det ender med bryllup faktisk!! jeg er sjokkert, men det virker som om de begge nå er på forberedelsesstadie til det..... :o synes de er søte og alt det der jeg, men tror kanskje de ødelegger noe som kunne funka, ved å gifte seg så fort. men hva betyr vel det, det er jo ikke fremtiden deres det handler om, det er jo tv....
nat26 Skrevet 16. november 2004 #27 Skrevet 16. november 2004 men hva betyr vel det, det er jo ikke fremtiden deres det handler om, det er jo tv.... Ikke sant?Men jeg må innrømme at det ser ut som det blir bryllup ja.Til og med han virker interessert i det nå
Christy Skrevet 22. november 2004 #28 Skrevet 22. november 2004 Trodde virkerlig de kom til å gifte seg jeg, men ble litt skeptisk etter i kveld? Virker som om alex begynner å få kalde føtter. Noen som vet om det er siste episode på man? eller er det to til?
Gjest Pet Skrevet 22. november 2004 #29 Skrevet 22. november 2004 Synes ikke han virker forelska i de hele tatt, jeg. Han virker uengasjert og litt småirritert på henne. Tror ikke det der er noe varig.
Arwen Skrevet 22. november 2004 #30 Skrevet 22. november 2004 Synes ikke han virker forelska i de hele tatt' date=' jeg. Han virker uengasjert og litt småirritert på henne. Tror ikke det der er noe varig.[/quote'] Det var min tanke også, men kan jo være kalde føtter som gjør utslag på den måten.
Gjest Madden Skrevet 23. november 2004 #32 Skrevet 23. november 2004 Etter kveldens (eller gårsdagens...) episode ser det vel ut til at det kanskje blir bryllup allikevel?!
*Lene* Skrevet 23. november 2004 #33 Skrevet 23. november 2004 Etter kveldens (eller gårsdagens...) episode ser det vel ut til at det kanskje blir bryllup allikevel?! Håper virkelig de vet hva de gjør, og ikke gifter seg bare pga presset fra TV3
aline Skrevet 23. november 2004 #34 Skrevet 23. november 2004 men, helt på slutten av episoden i går, på klippet fra hva som skjer neste episode, så sa virkelig hun til Alex noe sånt som: "du er ikke klar til å gifte deg du?" eller noe sånt!! så jeg ble faktisk veeeeldig i tvil på om det blir noe bryllup jeg!! selv om begge bryr seg om den andre, så tror jeg kanskje at han stopper det! han har jo allerede vist missnøye med at han ikke har blitt informert noe særlig om hva som skal skje, han vil gifte seg i sjakett og blir kledd opp i dress, han ønsker ikke å ha med brullupsløfter fra brud og brudgom, men blir "tvunget" til det.... er nok i tvil jeg, på om det blir noe bryllup!!
Arwen Skrevet 23. november 2004 #35 Skrevet 23. november 2004 dessuten reagerte jeg litt på at han ikke fikk sove med noen ved siden av seg. litt merkelig komentar når man snart skal gifte seg :klø: nei, jeg tror ikke det blir noe bryllup.
Angelica Skrevet 23. november 2004 #36 Skrevet 23. november 2004 Det burde ihvertfall ikke bli noe bryllup. De kjenner hverandre langt fra godt nok. På visse områder virker de veldig forskjellige. De blir nok litt revet med av hele opplegget, tenker kun på bryllupet og ikke på selve ekteskapet. Synes de har lite seriøse diskusjoner om framtid, livsverdier, barn osv. De fleste ting par må igjennom. Hvis de gifter seg tviler jeg på om det kommer til å vare...
MiniMjau Skrevet 23. november 2004 #37 Skrevet 23. november 2004 Nei, dette er bare pinlig og vondt å se på. Håper virkelig ikke de gifter seg. Greitt nok at de kanskje er betatt av hverandre, men de kjenner jo ikke hverandre i hele tatt. Hvor lenge har han vært inne i huset nå? et par uker kanskje til sammen? Jeg regner med vi blir vitne til en sørgelig kjærlighetssermoni som i fjor.... Hva er egentlig vitsen med disse reality-programmene som bill.mrk bryllup og ungkarskvinnen for de som deltar? I går så fikk vi vite at alle tre ungkarskvinnene omtrent ikke hadde hatt kontakt med sinne utkårede etter den siste rosesermonien. Danske Pernille hadde hverken snakket med eller sett sin.. Guttene/ungkarene som ble intervjuet virket som om de var med for å treffe nye folk, få kompiser , komme på tv, ha det kult osv.
Helena Skrevet 23. november 2004 #38 Skrevet 23. november 2004 Fra adressa - Morsan og to kompiser er de eneste som vet hva som skjer. Det er ganske gøy å oppleve hvor nysgjerrige folk er, og at mange prøver å stille smarte spørsmål for at jeg skal avsløre meg. Men jeg har god kontroll på det der, sier den trønderske realitydeltageren. Hadde det blitt bryllup ville vel fler, inkludert faren hans visst hva som skjedde.
Gjest Revenka Skrevet 23. november 2004 #39 Skrevet 23. november 2004 Fra adressa Hadde det blitt bryllup ville vel fler, inkludert faren hans visst hva som skjedde. Det er jeg enig i, tror ikke det blir noe wedding...
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2004 #40 Skrevet 24. november 2004 Fikk maaange negative vibber etter det siste programmet....tror neppe det blir noe bryllup. Kanskje han stikker av ved alteret?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå