Gjest lilletroll Skrevet 10. november 2004 #1 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg trenger desperat en ny jobb så fort som mulig. Det er nedskjæringer på jobben, og jeg her IKKE råd til å gå uten lønn, eller bare på dagpenger, som det jo da blir. Jeg ser både på aetat sine sider, zett.no, finn.no....noen flere tips til sider med mange jobber?? I avisen står det jo heller ingenting. Jeg er ute etter sekretæraktige jobber med arbeidstid på dagen.....HJELP hvor begynner jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. november 2004 #2 Del Skrevet 10. november 2004 adecco og andre vikarbyråer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 10. november 2004 #3 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg fikk jobb gjennom hun dama her www.fragge.no Nå var det riktignok hun som kontaktet meg (fordi jeg hadde lagt cvpå stepstone) men du kan helt sikkert kontakte henne også. Hun er flink og jeg fikk ihvertfall jobb innen noen uker... Synd du har så dårlig tid...jeg skal ut i permisjon fra ca 11 mars og har sekretærjobb i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 10. november 2004 #4 Del Skrevet 10. november 2004 Litt langt å reise til Oslo, men ellers takk for omtanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. november 2004 #5 Del Skrevet 11. november 2004 Hva med "Manpower"? Det blir jo ikke fast jobb, men du kan være heldig å få et lengre vikariat. En venninne prøvde det da hun ble arbeidsleding og fikk en jobb som prosjektsekretær som hun trivdes veldig godt med. Tror hun ble i godt og vel ett år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 13. november 2004 #6 Del Skrevet 13. november 2004 Ja, jeg tenker jeg skal prøve meg både hos Manpower og Adecco....og er jeg desperat nok MÅ det vel finnes en eller annen jobb av et eller annet slag til meg... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå