Gjest haze Skrevet 30. juli 2016 #1 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) *SLETTET* Endret 30. juli 2016 av haze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #2 Del Skrevet 30. juli 2016 Gå på festen med hevet hode. Du har ikke gjort noe galt. Både du og deres felles venn oppfører dere jo som normalt, mens eksen din trenger å vokse opp. Skjønne at det sikkert ikke er lett for ham, men han kan ikke kreve at felles venners hus kun er hans terretorie. Om han virkelig ønsker å gå dit, så bestemmer han seg for å legge følelsene han har for deg til siden, uansett om det er følelser av avsky eller noe annet. Anonymkode: b115e...ee3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #3 Del Skrevet 30. juli 2016 Og ikke ha dårlig samvittighet for at du er invitert. Vær glad for at eksen din har minst en oppegående venn. Anonymkode: b115e...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest haze Skrevet 30. juli 2016 #4 Del Skrevet 30. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå på festen med hevet hode. Du har ikke gjort noe galt. Både du og deres felles venn oppfører dere jo som normalt, mens eksen din trenger å vokse opp. Skjønne at det sikkert ikke er lett for ham, men han kan ikke kreve at felles venners hus kun er hans terretorie. Om han virkelig ønsker å gå dit, så bestemmer han seg for å legge følelsene han har for deg til siden, uansett om det er følelser av avsky eller noe annet. Anonymkode: b115e...ee3 han har ikke følelser for meg at all, det er jeg som ennå har følelser for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #5 Del Skrevet 30. juli 2016 Det er overhodet ikke på sin plass at han behandler deg som søppel bare fordi du er invitert på samme fest som han. Jeg vil oppfordre deg til å ikke bry deg om det han sier. Dersom han ikke vil komme fordi du skal være der får han bare la være. Jeg hadde sagt at han får kose seg hjemme. Anonymkode: bc7ab...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest haze Skrevet 30. juli 2016 #6 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er overhodet ikke på sin plass at han behandler deg som søppel bare fordi du er invitert på samme fest som han. Jeg vil oppfordre deg til å ikke bry deg om det han sier. Dersom han ikke vil komme fordi du skal være der får han bare la være. Jeg hadde sagt at han får kose seg hjemme. Anonymkode: bc7ab...370 Vi er venner ellers - det som er så merkelig. Vet liksom ikke hvilken side jeg skal tro på. Jeg fikk tatt et ordentlig farvel med han her om dagen siden jeg flytter og da sa han at han var glad i meg, og så rekker jeg ikke tenke før han snur helt om. Jeg er vanvittig glad i han og skulle virkelig ønske han kom i bursdagen for kameraten sin del istedenfor å fokusere på at jeg er der. Endret 30. juli 2016 av haze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #7 Del Skrevet 30. juli 2016 8 minutter siden, haze skrev: Vi er venner ellers - det som er så merkelig. Vet liksom ikke hvilken side jeg skal tro på. Jeg fikk tatt et ordentlig farvel med han her om dagen siden jeg flytter og da sa han at han var glad i meg, og så rekker jeg ikke tenke før han snur helt om. Jeg er vanvittig glad i han og skulle virkelig ønske han kom i bursdagen for kameraten sin del istedenfor å fokusere på at jeg er der. Altså. Du sier dere er venner ellers. Og at det er du som har følelser for han. Da må jeg nesten si jeg skjønner han godt! Han har kanskje lyst til å flørte eller sjekke opp noen på denne festen, men siden du både har følelser for han, OG dere er venner, vil han ha en forpliktelse til å ikke såre deg. Løsningen er såre enkel videre fremover, kutt kontakten, dropp å være venner. Nå på festen drar du innom, gratulerer verten med dagen, og så drar du igjen slik at det ikke blir noe tull. Anonymkode: 311df...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #8 Del Skrevet 30. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså. Du sier dere er venner ellers. Og at det er du som har følelser for han. Da må jeg nesten si jeg skjønner han godt! Han har kanskje lyst til å flørte eller sjekke opp noen på denne festen, men siden du både har følelser for han, OG dere er venner, vil han ha en forpliktelse til å ikke såre deg. Løsningen er såre enkel videre fremover, kutt kontakten, dropp å være venner. Nå på festen drar du innom, gratulerer verten med dagen, og så drar du igjen slik at det ikke blir noe tull. Anonymkode: 311df...7ae Så du mener at han ikke drar til bursdagen til en god venn på grunn av at han ikke får sjekket opp jenter fordi eksen er der? Det høres helt sprøtt ut. Anonymkode: bc7ab...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest haze Skrevet 30. juli 2016 #9 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså. Du sier dere er venner ellers. Og at det er du som har følelser for han. Da må jeg nesten si jeg skjønner han godt! Han har kanskje lyst til å flørte eller sjekke opp noen på denne festen, men siden du både har følelser for han, OG dere er venner, vil han ha en forpliktelse til å ikke såre deg. Løsningen er såre enkel videre fremover, kutt kontakten, dropp å være venner. Nå på festen drar du innom, gratulerer verten med dagen, og så drar du igjen slik at det ikke blir noe tull. Anonymkode: 311df...7ae han kan da ikke nekte meg å ha samme venner som han? han har jo også blitt kjent med mine venninner etter det ble slutt skulle jeg liksom nekte han det? nei, men ja skjønner hva du mener Endret 30. juli 2016 av haze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken888 Skrevet 30. juli 2016 #10 Del Skrevet 30. juli 2016 Gå på festen og kos deg Bare fordi eksen din oppfører seg som en umoden drittunge skal ikke være noe du burde ha dårlig samvittighet for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå