Gå til innhold

Kjæresten kjøper så rare ting til meg.....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke tilfeldigvis noen i familien din ts, som serverer rak-zebra? :alice:

Anonymkode: 36cd3...155

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått noe mer i gave Ts? Ler fortsatt godt av tråden din😂😂 Du må ha en God Jul😃 PS: Er spent på hva du får i julegave😜

Anonymkode: 1ed54...ded

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Hvordan går det trådstarter?

Det er helg, og vi venter spent på å høre fra deg :jepp:

Har du fått noen flere morsomme ting fra kjæresten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

HAHAHA, jeg ler så tårene triller her :fnise: Er det mulig :yvonne:?

Men stakkars deg, hvor skal du gjøre av skrotet? Kan du legge ut fortsettelsen her, jeg mener på hva du får neste gang?

Lurer på hva han ville toppet dette med om dere gifter dere? Hva morgengaven ville blitt? En utstoppet prærieulv :fnise::fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Å hærregud jeg kvæles! 😂👏🏼 Dette gikk bare over stokk og stein 😂 Klarer ikke lese, ser bare tårer

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å jøsses, heisann! :yvonne:

Jeg våknet av noen katter som sloss, og ble liggende å surfe her i natten, så oppdager jeg tråden min, som har levd sitt eget liv og det var jo alldeles morsomt å se :nori:

Vi er da fortsatt kjærester og jeg har vært gal og sagt ja til å flytte sammen! I løpet av sommeren. Det kan bli...interessant!:kyss::gave:

Mange lurte på hva jeg fikk til jul og det var faktisk ikke såå kuriøst spektakulært som man skulle tro (/håpe?), jeg fikk en tur til Island og en gammel italiensk bildebok om skumle morderiske julenisser :nigo:

Kakaduen må jeg skuffe dere med at fortsatt står i boden hos foreldrene mine! Den har jeg ikke sansen for :sjenert:

Anonymkode: 889e3...3c1

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å jøsses, heisann! :yvonne:

Jeg våknet av noen katter som sloss, og ble liggende å surfe her i natten, så oppdager jeg tråden min, som har levd sitt eget liv og det var jo alldeles morsomt å se :nori:

Vi er da fortsatt kjærester og jeg har vært gal og sagt ja til å flytte sammen! I løpet av sommeren. Det kan bli...interessant!:kyss::gave:

Mange lurte på hva jeg fikk til jul og det var faktisk ikke såå kuriøst spektakulært som man skulle tro (/håpe?), jeg fikk en tur til Island og en gammel italiensk bildebok om skumle morderiske julenisser :nigo:

Kakaduen må jeg skuffe dere med at fortsatt står i boden hos foreldrene mine! Den har jeg ikke sansen for :sjenert:

Anonymkode: 889e3...3c1

Hei :klemmer:

Så hyggelig å høre fra deg, og så fint at det går bra med dere :hjerte:

Tusen takk for det du deler med oss :blomst:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppdateringen! 
Jeg har ledd så tårene omtrent sprutet mer enn en gang av denne tråden! 

Du har litt av et prosjekt foran deg! Lykke til! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 måneder senere...

Dette er noe av det morsomste jeg har lest på lenge :nori::fnise:. Håper vi får flere oppdateringer......

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville tatt det veldig forsiktig: forklart at du elsker å få gaver - særlig sånne som du kan bruke opp (kremer, såper, lys, servietter.... )ja - slikt som er forbruksvarer og ikke tar oopp plass i skuffer og skap på årsvis

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...