Gå til innhold

Kjæresten kjøper så rare ting til meg.....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Snurrepurre skrev:

Er det denne? ✌🏻️

image.jpeg

Det er det verste jeg har sett :sjokkbla::sjokkert::hakeslepp::daane:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Bossa Nova skrev:

Hahahah.

Min pc-logg fra de siste dagene inneholder mange søk etter kakadue av forskjellig slag takket være denne herlige tråden.

Pass på hvis du har en snokete kjæreste eller venninne. Plutselig får også du en kakaduestatue i gave. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
54 minutter siden, penny_ skrev:

Pass på hvis du har en snokete kjæreste eller venninne. Plutselig får også du en kakaduestatue i gave. 

Det kan jo bli interessant :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde laget en ønskeliste og gitt ham i faøl han skulle kjøpe gave til meg. Lagt til ting av ulik prisklasse, både praktiske ting jeg trenger/ønsker og smykker. Være ganske beskrivende i opplæringsøyemed...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Han virker til  å være glad i regnbuer og farger. Kaktusene hadde jeg tatt imot med glede, men en skummel kakadue aner jeg ikke hva jeg skulle ha gjort med. Den hadde nok fått stått i gangen i tilfelle innbruddstyver kom innom om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, ViljaH skrev:

Jeg hadde laget en ønskeliste og gitt ham i faøl han skulle kjøpe gave til meg. Lagt til ting av ulik prisklasse, både praktiske ting jeg trenger/ønsker og smykker. Være ganske beskrivende i opplæringsøyemed...

Opplæringsøyemed? Du tror ikke du heller ønsker deg en hund da, enn en mann?

Anonymkode: 8d6e7...348

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Han virker til  å være glad i regnbuer og farger. Kaktusene hadde jeg tatt imot med glede, men en skummel kakadue aner jeg ikke hva jeg skulle ha gjort med. Den hadde nok fått stått i gangen i tilfelle innbruddstyver kom innom om natten.

Lurt! :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplæringsøyemed? Du tror ikke du heller ønsker deg en hund da, enn en mann?

I et forhold må man jo også lære om hverandre. Personlighet, preferanser for mat og aktiviteter, osv osv. Når mannen ikke er særlig lærenem av seg selv, så kan han få litt hjelp. Alternativet er at kjærestens leilighet blir oversvømt med skrot.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mibella

Utrolig søt kjæreste du har da TS :) tror faktisk hjertet mitt hadde flommet over av kjærlighet over slike rare gaver. De kommer jo tydeligvis fra hjertet hans. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på jakt i internettets skattekammer, og funnet flere alternativer.. Nærmer vi oss, TS? 😂 

Bare for å ha sagt det- han virker som en skjønn fyr. Tenk så styr det må ha vært å kjøpe, og få med seg en 80cm høy kakaduestatue! 😁 

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han bare tar med seg det nærmeste han finner, halvhjerta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Evilposelos skrev:

Høres ut som han bare tar med seg det nærmeste han finner, halvhjerta. 

Ville han da tatt med seg en svæææær statue? 😂 Jeg syntes det høres ut som han prøver for hardt.. At han så gjerne vil ta med fine gaver til TS, og at det da ender med fullstendig (men herlige) bomkjøp 🙈

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...