goodbye_kitty Skrevet 29. juli 2016 #41 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg dør av alle kakaduene her! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #42 Del Skrevet 29. juli 2016 Et øyeblikk siden, goodbye_kitty skrev: Jeg dør av alle kakaduene her! Jeg letet de frem, da jeg prøvde å finne TS sin kakadue. Håper at hun poster bilde av den Anonymkode: 28e18...6cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbye_kitty Skrevet 29. juli 2016 #43 Del Skrevet 29. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg letet de frem, da jeg prøvde å finne TS sin kakadue. Håper at hun poster bilde av den Anonymkode: 28e18...6cd Jaaaaaaaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 29. juli 2016 #44 Del Skrevet 29. juli 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det denne? Anonymkode: 28e18...6cd Nå fikk jeg et godt gavetips som jeg skal kjøpe til en viss en 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 29. juli 2016 #45 Del Skrevet 29. juli 2016 https://www.youtube.com/watch?v=cJOZp2ZftCw Kakaduer er ålreite dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #46 Del Skrevet 29. juli 2016 4 minutter siden, Sly skrev: https://www.youtube.com/watch?v=cJOZp2ZftCw Kakaduer er ålreite dyr! Flere fine her: Anonymkode: 28e18...6cd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 29. juli 2016 #47 Del Skrevet 29. juli 2016 Han er vel ikke en slags "Mr.Bean" Dere har vært å vindushoppet og du ser en fin ting i vinduet og peker på den, men Mr.Bean ser bare bildet xD 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 29. juli 2016 #48 Del Skrevet 29. juli 2016 Dette er en av de søteste trådene jeg har sett her på lenge. Og den feilposten med ulltrusa gjorde den bare enda bedre. Tror denne tråden kommer til å bli minneverdig Vanskelig å gi et råd til TS. Men er ikke ukjent med at litt alternative folk er glade i å gi bort ting... 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ispinne Skrevet 29. juli 2016 #49 Del Skrevet 29. juli 2016 Beste tråden på lenge! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2016 #50 Del Skrevet 29. juli 2016 Det her er det beste jeg har lest. Ler nesten så jeg gråter. Men fra tull til alvor; JA, det er litt rart.. Hva i all verden kan du gjøre med det, haha. HVordan er han selv som person? Anonymkode: fb495...ad1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krigerunge Skrevet 29. juli 2016 #51 Del Skrevet 29. juli 2016 Jeg vil gjerne vite hvor han har fått tak i den kakaduestatuen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 29. juli 2016 #52 Del Skrevet 29. juli 2016 Hahahaha.. Du må få deg et sånt glasskap som dekker en hel vegg, der du kan stille ut disse gavene etterhvert, eller starte et slags museum som vi på kg kan få komme å se. Om dere holder sammen et par år til, er jeg villig til å betale inngangsbillett for å se. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #53 Del Skrevet 30. juli 2016 Åj, så mange svar jeg fikk! Takk for engasjementet i min lille I-landsutfordring..! Statuen står i skrivende stund hos mine foreldre, jeg plasserte den der på vei hjem fra kjæresten den dagen jeg fikk den.. (Mine foreldre og kjæreste bor i nabobyen min). Den er altså nesten 1 meter høy, turkis og hvit, og laget i en slags steinimitasjon, kanskje gips av noe slag... Den har som sagt øyne som skifter farge.. Den skal ikke inn i mitt hjem... Jeg synes dere har rett som sier at jeg må være ærlig på en diskret måte, og heller tipse han om konkrete ting jeg virkelig ønsker meg og trenger.. Men han liker nok helst å kjøpe ting som er litt annerledes... Vi er nerdete typer begge to, men på forskjellige måter.. Det er ikke noe alternativ å dumpe han som noen antydet her, for vi har mange felles interesser og verdisyn. Han er en nydelig fyr, men med en i overkant spesiell smak.. Anonymkode: 889e3...3c1 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a l'orange Skrevet 30. juli 2016 #54 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) ⭐ Endret 15. oktober 2020 av a l'orange 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #55 Del Skrevet 30. juli 2016 Den 29.7.2016 at 17.00, goodbye_kitty skrev: Nå måtte jeg le- for noen utrolig merkelige gaver å få Men, for å være litt alvorlig; når man kjøper en gave så tenker jeg at det vanligste er at man prøver å finne noe som man tror mottakeren liker. Enten så tror han at du liker kakaduestatuer og rare ponchoer, ellers så syns han selv bare at det er kult. Men det siste syns jeg er litt uomtenksomt av en kjæreste, for da virker det ikke som om han har satt seg så veldig inn i hva du faktisk liker, noe jeg ville forventet etter 1 år. Mange av oss tenker slik som du tenker, men ikke alle. Jeg har en tidligere venninne som kjøpte vinglass til meg og min mann da vi giftet oss. Jeg drikker ikke alkohol, noe hun hadde visst hvis hun hadde tenkt på hva mottageren (jeg) liker. Vi hadde ikke alkoholservering i bryllupet vårt heller. Er ikke derfor vi ikke er venninner nå lengre, bare sånn at det er sagt, men.. Anonymkode: 23a36...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #56 Del Skrevet 30. juli 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Ps Denne er til salgs! http://www.guloggratis.dk/samlerobjekter/porcelaen-glas-bestik/andet/annonce/33243120-flot-italiensk-kakadue-i-porcelaen Anonymkode: 28e18...6cd Den der var dritstygg!!! Anonymkode: 23a36...4ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 1. august 2016 #57 Del Skrevet 1. august 2016 Etter å ha lest denne tråden sitter jeg igjen med at jeg har lyst på en kakadue Uff, jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din her! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 1. august 2016 #58 Del Skrevet 1. august 2016 Hahahah. Min pc-logg fra de siste dagene inneholder mange søk etter kakadue av forskjellig slag takket være denne herlige tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 1. august 2016 #59 Del Skrevet 1. august 2016 Den 2016-07-30 at 18.09, AnonymBruker skrev: Mange av oss tenker slik som du tenker, men ikke alle. Jeg har en tidligere venninne som kjøpte vinglass til meg og min mann da vi giftet oss. Jeg drikker ikke alkohol, noe hun hadde visst hvis hun hadde tenkt på hva mottageren (jeg) liker. Vi hadde ikke alkoholservering i bryllupet vårt heller. Er ikke derfor vi ikke er venninner nå lengre, bare sånn at det er sagt, men.. Anonymkode: 23a36...4ae Vinglass er da også ikke bare for akkurat fin. Men fin dekorasjon på bordet - du kan vel servere vann eller annet alkoholfritt i de. Vi hadde senest igår vinglass til middagen, og serverte bare vann. Ville pynte litt opp på en vanlig trøtt søndag. ps. jeg lo så mye av denne tråden, at ungene kom og lurte på hva det var. pps. finnes i gull også! Så in med metaller. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 1. august 2016 #60 Del Skrevet 1. august 2016 Den 30. juli 2016 at 17.31, a l'orange skrev: Hahahaha! Jeg er i overkant minimalistisk, veldig dårlig på å glede meg over stasj, og vil helst ikke ha gaver som ikke kan spises, drikkes eller brukes opp. Likevel kjenner jeg at det er noe alvorlig sjarmerende over de gavene han her tar med seg til deg. Litt som en skjære som tenker "Oj, den glitrer og blinker, den MÅ jeg ta med til kjæresten min!" Min utheving 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå