AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #201 Del Skrevet 15. januar 2022 Bumber denne etter at jeg fant den på papegøye-i-30års-gave-tråden Anonymkode: 94eac...253 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. januar 2022 #202 Del Skrevet 15. januar 2022 Kjærlighetsspråket hans er sikkert å gi gaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 15. januar 2022 #203 Del Skrevet 15. januar 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #204 Del Skrevet 18. juli 2022 Jeg innså at det er nesten akkurat 6 år siden jeg laget denne tråden og den er gøy å se tilbake på nå 🤯😎 Takk til alle dere som svarte og gjorde tråden morsom 😅 Vi har fortsatt kakaduen, og hverandre, og en hel masse andre rare ting 🤦🏻♀️😎 God sommer 🦜 Anonymkode: 889e3...3c1 3 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #205 Del Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 29.7.2016 den 15.16): Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i 1 år. Han er en snill og grei fyr, men han har "litt" ulik smak enn meg og oppfatter verden litt annerledes enn meg Dette er ikke et "problem", men bare en litt rar greie som jeg lurer litt på hvordan å forholde meg til. Han liker å kjøpe gaver til meg, noe som er søtt og omtenksomt. Men det blir litt ofte, litt mye, og veldig mye...rart Da jeg kom hjem fra ferietur, hadde han kjøpt en 80 cm høy kakaduestatue til meg, som jeg ikke har plass til noe sted. Statuen har lysende øyne som skifter farge mellom rødt, gult, blått osv. Jeg synes den er skummel, den passer ikke inn her og jeg har ikke plass til den.. Har ikke hjerte til å såre han med å fortelle dette... Ellers har han kjøpt brukte klær som ikke passer eller er min stil, feks en poncho vevd av "paljettbånd" i forskjellige farger.. Han har også kjøpt en ENORM tavle med verdenskartet (typ 1,5 x 1,5 meter) hvor alle hovedstedene lyser i alle regnbuens farger. Har også fått X antall svære kaktuser, mange par sko som ikke er min stil eller størrelse, og pyntegjenstander laget av litt alternative folk.. På én måte litt morsomt, men på en annen måte; hvor gjør jeg av alt dette? Leiligheten min er 75 kvm... Eller hva skal jeg egentlig si? Han blir snurt hvis jeg uttrykker misnøye over det jeg får.... Anonymkode: 889e3...3c1 Vel, jeg hadde bare sagt «nei takk, den vil jeg ikke ha». Om noen velger å bli furt fordi jeg ikke ønsker ting de ikke har spurt om jeg ønsker meg? Ikke min sak. Det er deres valg, og det får de håndtere på egenhånd. Hadde noen insistert ville jeg sagt «ja, altså, jeg kan ta den av hendene dine som en ren tjeneste, om du absolutt ønsker å bli kvitt den. Men den vil bli solgt eller donert på mandag» Hadde en partner valgt å bli snurt for mine livsvalg mer enn en gang (den ene gangen ville jeg klart påpekt et det ikke var ok adferd) så ville han vært en ex-partner. Anonymkode: 4ca4e...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #206 Del Skrevet 19. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 18.7.2022 den 21.43): Jeg innså at det er nesten akkurat 6 år siden jeg laget denne tråden og den er gøy å se tilbake på nå 🤯😎 Takk til alle dere som svarte og gjorde tråden morsom 😅 Vi har fortsatt kakaduen, og hverandre, og en hel masse andre rare ting 🤦🏻♀️😎 God sommer 🦜 Anonymkode: 889e3...3c1 Elsket denne tråden, og gjør det fremdeles! 🤩 Anonymkode: b2273...83b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bil123 Skrevet 15. november 2022 #207 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (På 29.7.2016 den 15.16): Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i 1 år. Han er en snill og grei fyr, men han har "litt" ulik smak enn meg og oppfatter verden litt annerledes enn meg Dette er ikke et "problem", men bare en litt rar greie som jeg lurer litt på hvordan å forholde meg til. Han liker å kjøpe gaver til meg, noe som er søtt og omtenksomt. Men det blir litt ofte, litt mye, og veldig mye...rart Da jeg kom hjem fra ferietur, hadde han kjøpt en 80 cm høy kakaduestatue til meg, som jeg ikke har plass til noe sted. Statuen har lysende øyne som skifter farge mellom rødt, gult, blått osv. Jeg synes den er skummel, den passer ikke inn her og jeg har ikke plass til den.. Har ikke hjerte til å såre han med å fortelle dette... Ellers har han kjøpt brukte klær som ikke passer eller er min stil, feks en poncho vevd av "paljettbånd" i forskjellige farger.. Han har også kjøpt en ENORM tavle med verdenskartet (typ 1,5 x 1,5 meter) hvor alle hovedstedene lyser i alle regnbuens farger. Har også fått X antall svære kaktuser, mange par sko som ikke er min stil eller størrelse, og pyntegjenstander laget av litt alternative folk.. På én måte litt morsomt, men på en annen måte; hvor gjør jeg av alt dette? Leiligheten min er 75 kvm... Eller hva skal jeg egentlig si? Han blir snurt hvis jeg uttrykker misnøye over det jeg får.... Anonymkode: 889e3...3c1 Obs, den knuste 😉😉😉 Det va "domt" 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari85 Skrevet 15. november 2022 #208 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (På 29.7.2016 den 16.25): Kan du poste bilde av kakaduen? Høres morsom ut Anonymkode: ef9f1...5e5 Følger den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå