Gå til innhold

Hva er en bra blogg?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Ja, har jeg sagt noe annet? Jeg skrev jo hva JEG mener siden spørsmålet var hva man mener er en bra blogg. Jeg siktet ikke til hverken din eller noen annen blogg, jeg skrev generelt. 

En annen viktig ting jeg glemte å nevne i sted er at jeg syns det er viktig at bloggeren svarer på kommentarer, ikke bare ros og søte, snille kosemosekommentarer, men også kommentarer med konstruktiv kritikk. Personangrep og mobbing skal selvsagt ikke aksepteres eller godkjennes, men jeg syns det er viktig at bloggeren også evner å svare de som er uenige og kommer med kritiske spørsmål. 

Nei, jeg bare sa min mening. Ellerst er jeg forsåvidt enig i resten du skriver her.

Gjest Bergensia
Skrevet
10 minutter siden, Vifte Reim skrev:

Fins det andre gode blogger? Jeg leser ikke så mange, så trenger tips om gode blogger :)

Siden du nevnte Glamourbibliotekaren kan det hende du liker Koffeine, Hjartesmil, Samovaren, Underbara Clara?

Skrevet
7 minutter siden, Bergensia skrev:

Siden du nevnte Glamourbibliotekaren kan det hende du liker Koffeine, Hjartesmil, Samovaren, Underbara Clara?

Takk for tips! De hadde jeg ikke hørt om før bortsett fra Hjartesmil :)

Skrevet

La nå bloggerne skrive om det de har lyst til, sålenge de ikke fremmer kriminalitet, hat og rasisme

• Liker 1
Skrevet

Ja, men nå snakker vi vel om hva som er en bra blogg. Det er jo det som er tittelen på tråden her.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Vifte Reim skrev:

Ja, men nå snakker vi vel om hva som er en bra blogg. Det er jo det som er tittelen på tråden her.

Akkurat :)

Skrevet

Ryddet for latterliggjøring og samtlige svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet

En som handler om noe, og ikke bare om vedkommende som står bak den. Jeg har ca null interesse for å lese om hvordan folk jeg ikke kjenner tilbringer dagene sine. Jeg har mitt eget liv å leve.

Skrevet

Ryddet for latterliggjøring og svar til dette.

Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger.

Edie, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...