Gå til innhold

Advare venninner om ei, blir jeg sett ned på da?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke du har noe med å advare gjengen din om en som søker tilhørighet. Jeg leser litt sjalusi og redsel for selv å bli utestengt her

Anonymkode: 0ad2c...027

Føler meg ikke sjalu i det hele tatt. Men så klart er jeg redd hun skal dele med alle at jeg sliter med å få barn f.eks. er verre,  fortelle ting jeg verken har gjort eller sagt. Det er kanskje ikke så rart eller?

Anonymkode: f30e6...f2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For akkurat dette har skjedd tidligere. Alle trodde jeg og ei annen var bestevenner så de hørte på alt hun hadde å si. Etter hvert kom jeg i prat med ei og sa bare at hvis du hører noe om meg fra den kanten er det ikke sikkert det er sant for vi har ikke prata sammen de siste 3 mnd. Og da kom det frem masse dritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg ikke sjalu i det hele tatt. Men så klart er jeg redd hun skal dele med alle at jeg sliter med å få barn f.eks. er verre,  fortelle ting jeg verken har gjort eller sagt. Det er kanskje ikke så rart eller?

Vist du får høre igjen ting fra andre som hun har sagt, så hadde jeg konfrontert henne med det forran de andre.

Type: Men du .... Hvorfor har du gått å sagt til folk at jeg sliter med å få barn. Enda jeg ba deg ikke si det til noen. Da du vet hvor vondt det er for meg??

Da får hun ett forklarings problem. For de andre vet jo at det kommer fra henne.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For akkurat dette har skjedd tidligere. Alle trodde jeg og ei annen var bestevenner så de hørte på alt hun hadde å si. Etter hvert kom jeg i prat med ei og sa bare at hvis du hører noe om meg fra den kanten er det ikke sikkert det er sant for vi har ikke prata sammen de siste 3 mnd. Og da kom det frem masse dritt. 

Er det samme skravlekjerring eller er det ENDA ei som du har blitt utsatt for som prater masse dritt? I så fall høres det ut som du er en magnet på møkkafolk. Eventuelt blomstrer dramatikken rundt deg av ukjente grunner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner med du har personlige grunner til at du ikke vil ha henne i venninnegjengen. Synes det er bedre å være ærlig. Hvis dine venner er nære venner vil de ha forståelse for det.

Anonymkode: b51fa...7d6

Herregud så barnslig. Skal en person bestemme over en hel vennegjeng? Mon tro om de andre venninnene får lov til å gjøre noe uten TS? :ler:

Nei, jeg vet ikke - ts får gjøre som hun vil. Håper hun har dannet seg rett inntrykk da. Å advare andre mennesker om noen ts  ikke kjenner spesielt godt en gang høres bare dumt ut og ikke minst slemt ut. Det høres ut som sladring, ryktespredning samt så mye mer, og som om at TS skal fremstille folks liv sett i fra sitt eget synspunkt. Synspunktene til oss mennesker er jo forskjellige. Er du forresten sikker på om denne venninnen ts kaller henne vil være med i det hele tatt? 

Ellers er jeg veldig enig med: 

AnonymBruker

• .
  •  
  • AnonymBruker
  • Anonym
  •  3 151 452  4 538 102
  • Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 1 time siden · Ra

Sitat

Synes ikke du har noe med å advare gjengen din om en som søker tilhørighet. Jeg leser litt sjalusi og redsel for selv å bli utestengt her

Anonymkode: 0ad2c...027

3
  •  

Endret av fuglekvinnen__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke advart noen om henne. De finner vel ut selv hva som er riktig og ikke, og hvordan forholde seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg advarte vennegjengen om ei gammel venninne av meg, og det skulle jeg aldri gjort. Det skjedde ikke noe ille, men dette kom jo frem og eksvenninna ble forbanna og skjelte meg ut. Hun er lystløgner og utnytter folk. Grunnen til at vi ble uvenner var at jeg sa jeg ikke ville være med på drittslengingen og dramaet hennes..

Hun ble venn med mine venninner og snakket dem trill rundt. Det ble veldig dårlig stemning mellom meg og mine venninner siden hun fikk de over på sin side og jeg satt igjen med ingen en periode. Da det hadde gått et års tid hadde hun jugd så mye at ingen av de ville ha noe med henne å gjøre. Da kom de krypende og ba om unnskylding, men for min del var det litt for sent. Jeg tilga, men trakk meg veldig unna. Fikk mange stygge meldinger fra de og henne da det var som verst.

Så, mitt råd er vel heller å la dem finne ut av det selv. Sprer hun rykte om ufrivillig barnløshet i vennegjengen så konfronterer du henne foran de andre som en her foreslo. Ikke ha noe med henne å gjøre overhode.

Anonymkode: bcd37...786

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns hun virker ganske underholdende. Helt rar tanke for meg å ekskludere folk i tilfelle ditt og i tilfelle datt. Hvorfor ikke bare være åpen å se hvor det bærer? Ingen folk er 100% til å stole på uansett. Folk prater. Sannsynligvis er det mange i gjengen din som vet mer om deg enn de sier. Det er ingen krise. Folk er ikke så opptatt av andre, de er mest opptatt ev seg selv. 

Anonymkode: 04bca...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...