AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Del Skrevet 26. juli 2016 Enkelte mennesker klarer å havne i krangel med absolutt alle. Hvordan kan man da ikke forstå at en selv er problemet og ikke alle de andre? Anonymkode: a678a...31a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #2 Del Skrevet 26. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkelte mennesker klarer å havne i krangel med absolutt alle. Hvordan kan man da ikke forstå at en selv er problemet og ikke alle de andre? Anonymkode: a678a...31a Mangel på selvinnsikt. Det er et utbredt fenomen, og rammer både kvinner og menn. Slitsomt er det uansett, heldigvis kan man velge å ikke omgås slike personer. Anonymkode: 06517...383 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #3 Del Skrevet 26. juli 2016 Her dømmer du for hardt, enkelte har faktisk en dårlig omgangskrets! Jeg f.eks, disse "omgås jeg" (dvs det er nær familie så jeg "må"). Par nr 1: dyremishandlere, liker å drepe kattunger og andre dyr. Har mishandlet barna sine gjennom hele oppveksten, forsøk på manipulering i voksen alder funket ikke og reaksjonen ble da frekkheter og desperate og drastiske tiltak. De er gjennomført råtne og trassne, selv i en alder av 60 år. Par nr 2: stesønn, stefar, mor og felles sønn. Stesønn er dritt for stefar, som konsekvent trakasserer stesønnen sin og behandler han som dritt. Hunden deres skambet stesønnen uprovosert (ustabil hund! Mishandlet av forrige eier og nåværende eier (stefar)), og stefar reagerte med å sutre fordi han ikke ville at den dakaj hunden skujje avjives. Felles barn blir satt opp på pidestallen og får plage halvbroren sin så mye han bare orker. Moren har hele livet vært en mobber, og i tillegg til å være rasist, tyv så er hun også gjennomført slem uten et snev av empati for andre mennesker. Narsissist. Par nr 3: Lyver, mobber, baksnakker, utnytter. Nok sagt. Par nr 4: (naboer) Røyker, drikker, spionerer og avslører seg selv etterpå (jeg så at du mangler en lyspære i stua, du kan få en av meg!), mishandler hunden sin, bråker om natten, skaper nabofeider med alle naboene. Par nr 5: Har en aggressiv og farlig hund på 30 kg som alltid forsøker å angripe alle andre enn eieren, biter hundepasseren sin, og hater små barn. Lar fortsatt hunden gå bort til små barn og skremme livet ut av dem, omtrent, hun forventer også at foreldrene hennes som er pensjonister skal passe hunden gratis hver dag, hele dagen, til tross for at den biter og er farlig. Men det er nok ikke DEM det er noe i veien med. Drepe kattunger eller baksnakke? Det er da helt normalt! Anonymkode: 39032...5c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Del Skrevet 26. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her dømmer du for hardt, enkelte har faktisk en dårlig omgangskrets! Jeg f.eks, disse "omgås jeg" (dvs det er nær familie så jeg "må"). Par nr 1: dyremishandlere, liker å drepe kattunger og andre dyr. Har mishandlet barna sine gjennom hele oppveksten, forsøk på manipulering i voksen alder funket ikke og reaksjonen ble da frekkheter og desperate og drastiske tiltak. De er gjennomført råtne og trassne, selv i en alder av 60 år. Par nr 2: stesønn, stefar, mor og felles sønn. Stesønn er dritt for stefar, som konsekvent trakasserer stesønnen sin og behandler han som dritt. Hunden deres skambet stesønnen uprovosert (ustabil hund! Mishandlet av forrige eier og nåværende eier (stefar)), og stefar reagerte med å sutre fordi han ikke ville at den dakaj hunden skujje avjives. Felles barn blir satt opp på pidestallen og får plage halvbroren sin så mye han bare orker. Moren har hele livet vært en mobber, og i tillegg til å være rasist, tyv så er hun også gjennomført slem uten et snev av empati for andre mennesker. Narsissist. Par nr 3: Lyver, mobber, baksnakker, utnytter. Nok sagt. Par nr 4: (naboer) Røyker, drikker, spionerer og avslører seg selv etterpå (jeg så at du mangler en lyspære i stua, du kan få en av meg!), mishandler hunden sin, bråker om natten, skaper nabofeider med alle naboene. Par nr 5: Har en aggressiv og farlig hund på 30 kg som alltid forsøker å angripe alle andre enn eieren, biter hundepasseren sin, og hater små barn. Lar fortsatt hunden gå bort til små barn og skremme livet ut av dem, omtrent, hun forventer også at foreldrene hennes som er pensjonister skal passe hunden gratis hver dag, hele dagen, til tross for at den biter og er farlig. Men det er nok ikke DEM det er noe i veien med. Drepe kattunger eller baksnakke? Det er da helt normalt! Anonymkode: 39032...5c8 Par nr 1 synes jeg du skal anmelde. Par nr 2 burde meldes til barnevernet. Par nr 3 holder du deg unna. Par nr 4 burde få røyke og drikke om de ønsker det, skjønner ikke hvorfor du nevner det. De burde også anmeldes for dyremishandling. Par nr 5 burde du også anmelde. Det er neppe dette TS snakker om, heller folk som krangler og starter konflikter med alle de møter på sin vei og nekter å innse problemet de åpenbart har. Anonymkode: 06517...383 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Del Skrevet 26. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Par nr 1 synes jeg du skal anmelde. Par nr 2 burde meldes til barnevernet. Par nr 3 holder du deg unna. Par nr 4 burde få røyke og drikke om de ønsker det, skjønner ikke hvorfor du nevner det. De burde også anmeldes for dyremishandling. Par nr 5 burde du også anmelde. Det er neppe dette TS snakker om, heller folk som krangler og starter konflikter med alle de møter på sin vei og nekter å innse problemet de åpenbart har. Anonymkode: 06517...383 Jeg bryr meg ikke om hva du "synes at jeg skal gjøre", da det ikke var temaet her. Poenget er at mange, flere enn du tror, har en dårlig omgangskrets! Og møter feil mennesker, hele tiden! Noen er også "utpekte mobbeofre", dvs at andre nærmest sanser at de er svake og kan hakkes på. Derfor vil de i større grad enn andre møte på psykopater. Anonymkode: 39032...5c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 26. juli 2016 #6 Del Skrevet 26. juli 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkelte mennesker klarer å havne i krangel med absolutt alle. Hvordan kan man da ikke forstå at en selv er problemet og ikke alle de andre? Anonymkode: a678a...31a Les svar fra AB over meg og du får et lite innsikt i hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #7 Del Skrevet 26. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke om hva du "synes at jeg skal gjøre", da det ikke var temaet her. Poenget er at mange, flere enn du tror, har en dårlig omgangskrets! Og møter feil mennesker, hele tiden! Noen er også "utpekte mobbeofre", dvs at andre nærmest sanser at de er svake og kan hakkes på. Derfor vil de i større grad enn andre møte på psykopater. Anonymkode: 39032...5c8 Jeg har også hatt en dårlig omgangskrets, uten at jeg kunne skjønne hvorfor jeg tiltrakk meg alle disse fæle menneskene. Poenget er jo at en del av problemet faktisk var mitt. Jeg var usikker, konfliktsky og hadde dårlig selvtillit, noe disse menneskene merket og utnyttet. Når jeg endelig forsto at jeg var den eneste som kunne endre dette, tok jeg tak i problemene mine og dro til psykolog. Der fikk jeg hjelp til å bli mer selvsikker og ha mer tro på meg selv. Nå møter jeg svært få sånne idioter som du beskriver, og de få jeg møter kutter jeg ut umiddelbart. Jeg bryr meg ikke nevneverdig om hva du synes om forslaget mitt til hva du burde gjøre med disse menneskene, men jeg synes fortsatt du burde gjøre det. Anonymkode: 06517...383 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #8 Del Skrevet 26. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke om hva du "synes at jeg skal gjøre", da det ikke var temaet her. Poenget er at mange, flere enn du tror, har en dårlig omgangskrets! Og møter feil mennesker, hele tiden! Noen er også "utpekte mobbeofre", dvs at andre nærmest sanser at de er svake og kan hakkes på. Derfor vil de i større grad enn andre møte på psykopater. Anonymkode: 39032...5c8 Du blir jo kranglete med en gang her!! Uansett, man MÅ ikke omgås folk, selv om de er familie. Og hvis omgangskretsen driver med det de gjør uten at du gjør noe for å stoppe det så vil jeg si at du er like råtten. Jeg håper du har meldt ifra det som bør meldes fra. Anonymkode: e62fa...6b7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #9 Del Skrevet 26. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også hatt en dårlig omgangskrets, uten at jeg kunne skjønne hvorfor jeg tiltrakk meg alle disse fæle menneskene. Poenget er jo at en del av problemet faktisk var mitt. Jeg var usikker, konfliktsky og hadde dårlig selvtillit, noe disse menneskene merket og utnyttet. Når jeg endelig forsto at jeg var den eneste som kunne endre dette, tok jeg tak i problemene mine og dro til psykolog. Der fikk jeg hjelp til å bli mer selvsikker og ha mer tro på meg selv. Nå møter jeg svært få sånne idioter som du beskriver, og de få jeg møter kutter jeg ut umiddelbart. Jeg bryr meg ikke nevneverdig om hva du synes om forslaget mitt til hva du burde gjøre med disse menneskene, men jeg synes fortsatt du burde gjøre det. Anonymkode: 06517...383 Jeg bryr meg ikke nevneverdig om at du synes at jeg bør gjøre det. Men det forstår du tydeligvis ikke Du mener at det er din egen feil at de menneskene du hadde i omgangskretsen din var fæle? Wow, for en elendig egenskap du har der. Det er aldri ens egen feil at andre gjør feil. Og uansett hva vi diskuterer her - fakta er at usikre mennesker oftere møter på idioter. Og det er ikke de usikre menneskenes FEIL... Ingen gjør noe galt eller bryter en lov ved å være usikker, de fleste er sånn av natur. Noen, som deg, er ikke sånn av natur og kan gå til psykolog og fikse det. Det gjelder langt ifra alle. Anonymkode: 39032...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 26. juli 2016 #10 Del Skrevet 26. juli 2016 Vil bare minne om at man har et juridisk ansvar om å anmelde mishandling av dyr og barn. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #11 Del Skrevet 26. juli 2016 Par 4 røyker seriøst å være røyker er ikke ensbetydende med å være ful. Anonymkode: 533d7...600 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #12 Del Skrevet 26. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke nevneverdig om at du synes at jeg bør gjøre det. Men det forstår du tydeligvis ikke Du mener at det er din egen feil at de menneskene du hadde i omgangskretsen din var fæle? Wow, for en elendig egenskap du har der. Det er aldri ens egen feil at andre gjør feil. Og uansett hva vi diskuterer her - fakta er at usikre mennesker oftere møter på idioter. Og det er ikke de usikre menneskenes FEIL... Ingen gjør noe galt eller bryter en lov ved å være usikker, de fleste er sånn av natur. Noen, som deg, er ikke sånn av natur og kan gå til psykolog og fikse det. Det gjelder langt ifra alle. Anonymkode: 39032...5c8 Jeg mener ikke at deres feil er mine, men at en del av grunnen til at jeg tiltrakk meg feil mennesker ligger hos meg. Man kan fortsatt jobbe med å slutte å være usikker, jeg var det hele livet, men er det ikke lenger. Å lage unnskyldninger ovenfor seg selv, hjelper veldig lite i lengden, og løser heller ingen problemer. Å sitte der med de dårlige vennene sine, som man attpåtil ikke liker, mens man skylder på at det er en medfødt ting som gjør at man havner i slike situasjoner, er uten tvil også en dårlig egenskap. Anonymkode: 06517...383 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #13 Del Skrevet 26. juli 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her dømmer du for hardt, enkelte har faktisk en dårlig omgangskrets! Jeg f.eks, disse "omgås jeg" (dvs det er nær familie så jeg "må") Men det er nok ikke DEM det er noe i veien med. Drepe kattunger eller baksnakke? Det er da helt normalt! Anonymkode: 39032...5c8 Man "må" ingenting. Jeg ikke hatt hengt med disse, uansett hvor mye familie de måtte være. Man kan distansere seg fra familie også, mange mennesker gjør det. Anonymkode: 8a95e...8d2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #14 Del Skrevet 26. juli 2016 Selvinniskt er en fin bil. Anonymkode: a2f7b...155 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turbofaen Skrevet 26. juli 2016 #15 Del Skrevet 26. juli 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke nevneverdig om at du synes at jeg bør gjøre det. Men det forstår du tydeligvis ikke Du mener at det er din egen feil at de menneskene du hadde i omgangskretsen din var fæle? Wow, for en elendig egenskap du har der. Det er aldri ens egen feil at andre gjør feil. Og uansett hva vi diskuterer her - fakta er at usikre mennesker oftere møter på idioter. Og det er ikke de usikre menneskenes FEIL... Ingen gjør noe galt eller bryter en lov ved å være usikker, de fleste er sånn av natur. Noen, som deg, er ikke sånn av natur og kan gå til psykolog og fikse det. Det gjelder langt ifra alle. Anonymkode: 39032...5c8 I hele menneskehetens historie har vi regnet at den lidelse vi går gjennom, skyldes "feil i mennesket". Dette finner vi både i Bibelens skapelsesmyte og de greske tragedier. Å være usikker kan vi kalle en feil ved et menneske, som vil føre til lidelse. Dersom andre behandler oss dårlige fordi vi selv lar dem behandle oss dårlig, er dette vår egen feil. Ikke minst er denne behandlingen/lidelsen gjerne nødvendig så vi kan jobbe med oss selv og utvikle oss som mennesker. Vi er selv ansvarlige for den lidesle vi opplever, men vi kan også selv ta ansvar for våre liv for å få det bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #16 Del Skrevet 26. juli 2016 Og Nå har vi sett en klassik offer mentalitet som disse mennesker har. Anonymkode: a2f7b...155 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 26. juli 2016 #17 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke nevneverdig om at du synes at jeg bør gjøre det. Men det forstår du tydeligvis ikke Du mener at det er din egen feil at de menneskene du hadde i omgangskretsen din var fæle? Wow, for en elendig egenskap du har der. Det er aldri ens egen feil at andre gjør feil. Og uansett hva vi diskuterer her - fakta er at usikre mennesker oftere møter på idioter. Og det er ikke de usikre menneskenes FEIL... Ingen gjør noe galt eller bryter en lov ved å være usikker, de fleste er sånn av natur. Noen, som deg, er ikke sånn av natur og kan gå til psykolog og fikse det. Det gjelder langt ifra alle. Anonymkode: 39032...5c8 Jeg er et menneske som tilnærmet aldri er i slike konflikter, mye fordi jeg unngår folk som siterte AB 5c8 her. De røde varsellampene lyser lang vei ovenfor slike uttalelser, og jeg holder meg milevis unna. Ergo: ingen problemer. Endret 26. juli 2016 av noe tilfeldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2016 #18 Del Skrevet 26. juli 2016 Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg er et menneske som tilnærmet aldri er i slike konflikter, mye fordi jeg unngår folk som siterte AB 5c8 her. De røde varsellampene lyser lang vei for ovenfor slike uttalelser, og jeg holder meg milevis unna. Ergo: ingen problemer. Neste gang får du skrive som ab. når du kommer med slike utaleser... Anonymkode: a2f7b...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 26. juli 2016 #19 Del Skrevet 26. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neste gang får du skrive som ab. når du kommer med slike utaleser... Anonymkode: a2f7b...155 Skriver aldri under AB. Blir ikke mer greit om man er anonym. Om noen blir sur er det fair game at de vet hvem som skreiv det, så kan de selv velge å blokkere eller konfrontere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 26. juli 2016 #20 Del Skrevet 26. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neste gang får du skrive som ab. når du kommer med slike utaleser... Anonymkode: a2f7b...155 Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå