Gå til innhold

25 år og jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

44 minutter siden, nutella skrev:

Jeg er 23 år og jomfru, føler på det samme. Tanken på å ha sex med noen gir meg seriøst panikkangst, blir ikke overrasket hvis jeg blir jomfru til jeg dør :icon_frown:

Jeg forstår deg godt. Ja det er skummelt å skulle ta det skrittet fullt ut å være intim med et annet menneske. Men om du møter en person som du blir glad i og som du blir trygg på og som har omsorg for deg så blir det nok mye enklere tror jeg. Med kjærlighet og tålmodighet overvinner man det meste. Det er ikke slik at sex er livsviktig og at alle må ha sex. Selv om det høres sånn ut. Sex er et gode som passer best i et forhold.. Men med alt dette sex fokuset vi har idag, med kroppspress ,og mas om utseende og teknikker og antall sex partnere er det jo ikke rart at mange av oss mister lysten og blir skremt av alt som har med sex å gjøre...synes det heller burde vært mer fokus på hva som gir oss en trygg og god seksualitet og på kjærligheten som er grunnvollen for å bygge et godt og stabilt parforhold.

Anonymkode: d0cf4...696

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

JA det er attraktivt for menn å ha en jomfru. Mange er desverre villige til å betale veldig veldig mye for å ta jomfrudommen din. Noe som skjer mye av i land der prostitusjon er utbredt og vanlig. Ville derfor vært forsiktig med å fortelle hvem som helst at du er jomfru. Fordi for noen er det stas å erobre deg seksuelt og når de har tatt din renhet forkaster de deg. Det er trofeet med å være den første som gir status for at de var der først. Mange er misunnelig på deg både menn og kvinner av ulike grunner. Jomfru er du bare en gang i livet og størst verdi har det uheldigvis for kvinner. Av biologiske og moralske årsaker. Ser at mange vil at du skal kaste deg ut i hemningsløs sex, med ons og knullevenner...det kan jeg love deg er de mest uviselige , dåraktige råd du noengang kan få med alvorlige konsekvenser. Har du ikke fått sår før vil du garantert få det da om du ikke er født følesesmessig narsissist. Nei vent til han kommer som har respekt for deg. Som har gode verdier. Bli godt kjent med ham først før du har sex. Er en mann virkelig interessert i noe mer enn sex er han villig til å vente på deg. og når han vet at du er jomfru presser han deg ikke til noe du ikke er klar for. Sex kan være til glede og læres av to som elsker hverandre men til skade når den misbrukes.  vær derfor vis av deg å søk etter en mann med gode verdier som du selv for de finnes. Mange menn leter og håper på å finne jenter som deg. Men slike jenter finner de desv ikke på tinder. Du blir ikke mindre attraktiv i voksen alder som jomfru snarere tvert imot. Det vet jeg av erfaring. Det er kvinner langt eldre enn deg som er jomfruer. Noen ble gift i 30 årene og har familie nå. Du er jo bare 25 og ung kvinne. "Gammel jomfru" kan du ikke kalle deg før du passerer 45. Eller er i overgangsalder og ikke kan få barn. Det jeg vil råde deg til er å være klok og aldri la deg manipulere til umoral av andre som selv praktiserer risiko sex med utallige partnere. Derea agenda er ikke å være snill med deg. Men mange av dem misliker at du har noe av verdi som de ikke lengre har. Å kaste bort sin renhet er som å kaste perler for svin. Bli aldri som dem som gjør slikt. Det er du som har alt å tape på det. Og ikke de andre.

Til slutt vil jeg gi deg et visdoms ord om kjærlighet. For det er mye livsvisdom og sannhet i de gamle skrifter.

Kjærligheten er tålmodig, og den er vennlig. Kjærligheten er ikke misunnelig. Kjærligheten skryter ikke, er ikke oppblåst. 

Den oppfører seg ikke umoralsk, søker ikke sitt eget, lar seg ikke opphisse, tenker ikke ut noe ondt.

Den gleder seg ikke over urett, men gleder seg i sannheten. Den tåler alt,tror alt,håper alt,utholder alt. Kjærligheten faller aldri bort.

Så blir de da stående, tro , håp, og kjærlighet. Men størst av dem er kjærligheten.

Anonymkode: d0cf4...696

Takk for et langt og utfyllende svar! Det er virkelig det beste innlegget i hele tråden. 

Anonymkode: 220ef...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Vader skrev:

 

Da er oppfølgingsspørsmålet: Virket noen av disse partnerne preget av manglende erfaring som hemmet akten, og har du også hatt bra sex med partnere som ikke virket som de hadde bred erfaring? Er erfaring noe du spesifikt leter etter (du sier du er flink til å lete riktig)?

Leter ikke etter erfaring, men ligger ikke med usikre gutter. Hva er bred erfaring? Jeg har hatt sex med flere som nok bare har hatt sex med sin ene eks, men de vet og hva de driver med. Jeg har hatt sex med en jomfru og det gikk veldig bra, men igjen, jeg må jo sørge for at jeg blir tilfredsstilt og jeg vil at han skal bli det. Uansett erfaring eller ikke er kommunikasjon og selvtillit nødvendig.

Vil dog tippe at en litt usikker mann/gutt og en usikker jente/kvinne er en litt dårlig match.

Anonymkode: 64c3b...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for et langt og utfyllende svar! Det er virkelig det beste innlegget i hele tråden. 

Anonymkode: 220ef...4ec

Hvis du mener det er det beste svaret, forteller det jo mye om årsaken til at du fortsatt er jomfru som 25 åring.

I HI kunne det jo se ut som om du etterhvert er blitt frustrert over situasjonen, og ønsked forandring, men for all del, følg oppfordringene fra denne ABen, og det kan fort bli mere venting.

Ikke for å være frekk, men det der innlegget minnet mye om en "tale til konfirmanten" i et indremisjonsmiljø......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...