Gjest PetterPanne Skrevet 25. juli 2016 #41 Skrevet 25. juli 2016 Mamma Mia, hva er dette for en tråd? Be han tisse før han legger seg, og begrense vanninntaket timene før han skal sove. Evnt at du venner deg til tanken om å ha wetsex, slik at han kan kjøre på når du ligger der gjennomvåt.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #42 Skrevet 25. juli 2016 Jeg ser for meg snart at det kommer en tråd fra en mann som lurer på om han skal dumpe daten fordi hun sover med arbeidsklær og synes det lukter om morgenen. I samme kategori kan vi kanskje også lage en tråd på dater som klager på at sengepartneren puster (for høyt ikke snorker). Så har vi de som synes sengepartneren er for varm i senga og klager på det. Deretter har vi de som trenger separat seng eller til og med sitt eget rom. Til slutt har vi de som er i forhold som trenger å bo for seg selv i et forhold. Da har vi vel dekket nesten 50% av f.eks. Oslo folk? Anonymkode: cfb14...1c6 8
Gjest Christina146 Skrevet 25. juli 2016 #43 Skrevet 25. juli 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: En ting til, hva vil venninnene mine si om jeg kommer med en fyr som tisser på seg? Det er ganske pinlig, tenk om det blir snakk om at .... er sammen med en som tisser på seg. Tenner hun på slikt eller? Kan ikke akkurat bevege meg så mye ute blant folk som jeg pleier. Kjenner jeg blir mer og mer frustrert bare jeg tenker på det. Og han har attpåtil kjøpt meg en kjempefin bursdagspresang siden jeg snart har bursdag Anonymkode: ace5a...cde Dette sier du såklart ikke til dine venninner! Dette er noe veldig personlig han har sagt til deg, og da forventes det at man skjønner at et slikt problem holdes hos deg også. Og helt seriøst, mann med større bein i nesen skal du se lenge etter, som sier dette rett ut.
Carrot Skrevet 25. juli 2016 #44 Skrevet 25. juli 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: En ting til, hva vil venninnene mine si om jeg kommer med en fyr som tisser på seg? Det er ganske pinlig, tenk om det blir snakk om at .... er sammen med en som tisser på seg. Tenner hun på slikt eller? Kan ikke akkurat bevege meg så mye ute blant folk som jeg pleier. Kjenner jeg blir mer og mer frustrert bare jeg tenker på det. Og han har attpåtil kjøpt meg en kjempefin bursdagspresang siden jeg snart har bursdag Anonymkode: ace5a...cde TS - du er grunn hvis du bekymrer deg mer for hva vennene dine vil si (som om de trenger vite DETTE!!!) og risikerer misten en kjempefyr ovr en bagatell! Det er løsninger du burde fokusere på heller enn problemet. Bli voksen! 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #45 Skrevet 25. juli 2016 11 timer siden, PetterPanne skrev: Be han tisse før han legger seg, og begrense vanninntaket timene før han skal sove. AKKURAT, hvor vanskelig kan det være?? Anonymkode: ace5a...cde
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #46 Skrevet 25. juli 2016 21 timer siden, Sinsiew skrev: Sover du med de samme klærne du jobber i? Ikke bare det, hun går på jobb i klær som er våte av urin, og går hjem igjen når det begynner å lukte. Skifte før hun drar på jobb er en ide hun ikke har tenkt på. Sorry, men dette var et dårlig forsøk, TS. Anonymkode: 5d46f...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #47 Skrevet 25. juli 2016 Jeg er mest sjokka over at folk sover i klærne de bruker på jobb 😳 Anonymkode: 504ca...a0a 2
Carrot Skrevet 26. juli 2016 #48 Skrevet 26. juli 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: AKKURAT, hvor vanskelig kan det være?? Anonymkode: ace5a...cde Siden dette er en sykdom og ikke noe den enkelte kan regulere syns jeg slike svar er utrolig teite.. Men for å være hjelpsom da og opplyse litt så er det faktisk så mange som 0,5% av den voksne befolkningen her til lands som sliter med denne sykdomstilstanden som forøvrig heter Ensurese og deles i to kategorier; primær og sekundær og opptrer oftest hos barn. Så mange som opp til 50% av alle barn i treårsalderen har dette og så avtar det til nesten 2% av barn over 9 år som fortsatt sliter.. Enurese kan i unntakstilfeller skyldes bakenforliggende sykdom, som for eksempel nedsatt blærekapasitet på grunn av infeksjon eller annen sykdom i urinveiene, diabetes eller sykdom i nervesystemet. En psykisk lidelse kan også ligge bak, men det er uvanlig. Stress kan være utløsende faktor hos noen - men uansett er det ikke noe den voksne (eller barnet) har kontroll over - som liksom er POENGET og sikkert grunnen til at fyren snakket med TS - fordi han LIKER henne men er REDD for denne lidelsen og at den garantert ødelegger for han i forhold nettopp fordi voksne reagerer så utrolit TEIT som denne tråden viser.. TS, vis at du bryr deg - vær et bedre meenneske, spør han om sykdommen. Kanskje har han alarm som vekker han, kanskje har han medisiner som Minirin som han går på? Hos noen med sengevæting kan man påvise for lav utskillelse av hormonet ADH (antidiuretisk hormon) fra hypofysekjertelen i hjernen. ADH virker på celler i nyrene slik at urinproduksjonen minker. ADH finnes syntetisk som legemiddel (Minirin) i form av tabletter, nesedråper og nesespray. Medikamentet er på resept. Uansett hva årsaken til sengevæting er, vil ADH (Minirin) føre til mindre urinproduksjon og redusere antall og grad av nattlige blæretømminger... Uansett syns jeg når noen viser en tillit i så stor grad at de deler noe så til de grader intimt så er det minste man kan gjøre som menneske å evne hente frem empati, forståelse og respekt for personen nok til ikke å latterliggjøre eller la barnsligheter ta avgjørelser for en. 1
Gutt_24 Skrevet 26. september 2016 #49 Skrevet 26. september 2016 Jeg har faktisk samme problemene som typen din, og kan fortelle deg at om han kunne vært foruten så kan jeg love deg at det hadde han ønsket. Mitt råd: enten så får du bare suck IT up og prøve å venne deg til det, ellers så får du bare gå. Ikke særlig alright å dumpe det på han om et års tid når han har rukket å bli glad i deg. 3
meeeg9 Skrevet 26. september 2016 #50 Skrevet 26. september 2016 Den 24.7.2016 at 22.09, Sp89123 skrev: Stakkars fyr. Min erfaring med slike ting er at menn med sånne problemer som regel er plettfri på andre områder, og jobber veldig hardt for å kompensere. Med andre ord er det en god sjans for at han er drømmemannen, og hvis dette er hans eneste feil er du meget heldig. Man oppdager som regel kjipe ting om partneren sin ettersom tiden går, veldig modent og ikke minst modig av han å fortelle det. Enig, syns ikke du burde droppe ham av den grunn
Timsy Skrevet 26. september 2016 #51 Skrevet 26. september 2016 Jeg kunne ikke levd med en sengevæter. Alle kan ha et uhell eller to i voksenlivet, for all del. Men hvis det hadde vært et gjentagende problem han hadde hatt hele livet hadde jeg ikke kunnet leve sammen med den mannen. Om mannen min gjennom 10 år plutselig skulle bli inkontinent ville det selvfølgelig vært noe annet, og jeg ville ikke hatt problemer med det. Men å bevisst gå inn i et nytt forhold med en som er inkontinent? Aldri. Jeg må være så ærlig å si at hvis jeg skulle inn i et nytt forhold så ville det ikke være særlig sexy med bleier, tisselaken, og mindre spontanitet pga våte bleier og lukt av urin om natta. Det ville rett og slett vært en dealbreaker, uansett hvor bra mannen hadde vært på andre måter. Ville nok neppe gått inn i et nytt forhold selv om jeg var sengevæter heller. 1
Raven Emerald Skrevet 27. september 2016 #52 Skrevet 27. september 2016 Ryddet for personangrep. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #53 Skrevet 27. september 2016 Det kan være tegn på at han har vært utsatt for seksuelle overgrep. Få han til lege for å utelukke en medisinsk årsak. Anonymkode: 6e822...e4e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #54 Skrevet 27. september 2016 Den 7/24/2016 at 0.05, AnonymBruker skrev: Jeg fryser mer enn normalt. Fult mulig at han har en bitter x som sprer dritt. Anonymkode: ace5a...cde Du kunne ikke lånt en tskjorte eller hatt en pysj liggende hos ham? Anonymkode: 67dfc...f39
Mousj Skrevet 27. september 2016 #55 Skrevet 27. september 2016 Den 24.07.2016 at 23.44, AnonymBruker skrev: En ting til, hva vil venninnene mine si om jeg kommer med en fyr som tisser på seg? Det er ganske pinlig, tenk om det blir snakk om at .... er sammen med en som tisser på seg. Tenner hun på slikt eller? Kan ikke akkurat bevege meg så mye ute blant folk som jeg pleier. Kjenner jeg blir mer og mer frustrert bare jeg tenker på det. Og han har attpåtil kjøpt meg en kjempefin bursdagspresang siden jeg snart har bursdag Anonymkode: ace5a...cde Her bør du absolutt avslutte forholdet. Det er ingen tvil om at han bør gå videre og finne noen som er mer moden, reflektert og tolerant enn deg. Hele ditt reaksjosmønster viser at du ikke klarer å skille kvaliteter fra uvesentligheter, og han vil bare ende opp med å bli uykkelig, siden du er mest opptatt av hva venninnnene dine vil si. De vil jo bare vite om det via deg, siden du tydeligvis har tenkt å kringkaste det. Han har vist deg enorm tillit ved å fortelle deg om dette, det burde han nok ikke ha gjort. Så - gjør ham en tjeneste og dump ham. Han fortjener bedre. 1
Gjest Lovecraft Skrevet 27. september 2016 #56 Skrevet 27. september 2016 Herregud denne tråden, er det mulig sier jeg bare x) Men ja, voksen bleier funker det, burde ikke være i veien for det perfekte forholdet som du sier, haha.
wintergirl Skrevet 27. september 2016 #57 Skrevet 27. september 2016 Hvor gammel er du, ts? Utrolig barnslig tankegang ihvertfall. Han fortjener noe bedre enn deg, helt klart! Det fins verre ting enn å være en sengevæter. Gå ifra han, bare gå. Høres helt nydelig ut hele mannen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå