Gå til innhold

Daten min er en sengevæter!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting til, hva vil venninnene mine si om jeg kommer med en fyr som tisser på seg?

Det er ganske pinlig, tenk om det blir snakk om at .... er sammen med en som tisser på seg. Tenner hun på slikt eller? Kan ikke akkurat bevege meg så mye ute blant folk som jeg pleier.

Kjenner jeg blir mer og mer frustrert bare jeg tenker på det. Og han har attpåtil kjøpt meg en kjempefin bursdagspresang siden jeg snart har bursdag :ohmy:

Anonymkode: ace5a...cde

Hvordan skal venninne dine få vite det, står det skrevet i panna hans?

Anonymkode: 79430...f5d

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

En ting til, hva vil venninnene mine si om jeg kommer med en fyr som tisser på seg?

Det er ganske pinlig, tenk om det blir snakk om at .... er sammen med en som tisser på seg. Tenner hun på slikt eller? Kan ikke akkurat bevege meg så mye ute blant folk som jeg pleier.

Kjenner jeg blir mer og mer frustrert bare jeg tenker på det. Og han har attpåtil kjøpt meg en kjempefin bursdagspresang siden jeg snart har bursdag :ohmy:

I alle dager, man snakker da ikke med andre om sånne private ting. Det er vel bare han som forteller det til personer som er viktige for han og som han stoler på.

Du bør gjøre det slutt med denne fyren så fort som mulig sånn at han blir kvitt deg. Han fortjener noe bedre. 

Anonymkode: 955f4...b9a

• Liker 24
Skrevet

Hvorfor må du fortelle andre om hans problem? 

Prat med han, har han søkt hjelp? Ta det derfra. 

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Trenger venninnene dine å vite dette? Jeg og kjæresten forteller hverandre hemmeligheter oss i mellom, men det er jo ikke noe jeg forteller videre til mine venninne. Hvorfor kan du ikke bevege deg ute blant folk som du pleier pga dette?

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eeeeeh.... Slikt forteller man ikke til venninner?!? 
Hvis det er en slik kjæreste du har tenkt å være, er det nok like greit at han slipper deg

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Fireball skrev:

Om han er en bra fyr, ville jeg definitivt holdt på ham!

Det er ikke akkurat noe han har valgt selv, og det at han har fortalt deg, tyder på at han stoler på deg.

Jeg har ikke gjort det på 23 år og sliter med å få en date virker som jenter stille høyere krav til enkelte :(

Anonymkode: 584d0...059

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal venninne dine få vite det, står det skrevet i panna hans?

Han er ganske så digg utseendemessig, masse likes på Instagram. Nekter å tro at han aldri har hatt dame før.. Tenk om han har en bitter ex som snakker dritt og plutselig så er det masse rumors ute på fære.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Han er ganske så digg utseendemessig, masse likes på Instagram. Nekter å tro at han aldri har hatt dame før.. Tenk om han har en bitter ex som snakker dritt og plutselig så er det masse rumors ute på fære.

Bare dump ham du, ikke bli den dritteksen som sprer rykter om at han er sengevæter, så går det nok fint. Forresten tror jeg ikke normale, oppegående mennesker går rundt og snakker dritt om en mann fordi han tisser i senga, er sånt vanlig i din omgangskrets?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle er som deg veit du. 

• Liker 5
Gjest Becky48
Skrevet

Du virker utrolig umoden og for denne stakkars mannens skyld så håper jeg at han finner seg en herlig jente som fortjener han.

AnonymBruker
Skrevet

Tror egentlig dette er en trolletråd. Ingen er vel så korttenkte som ts. 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud for en turnoff.... LØP!

Anonymkode: f77ae...bb3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud for en turnoff.... LØP!

Anonymkode: f77ae...bb3

ENDELIG en på min side! Takk :)

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sover en del med klær på faktisk, ikke genser og den slags, men som regel bukse/skjørt og t-skjorte. Fryser mer enn normalt.

Jeg ville ha vært mer skeptisk til noen som sover i de samme klærne som de går på jobb med enn noen som sliter med ufrivillig vannlating. Og hvordan skal vennene dine få vite at han har dette problemet hvis du ikke forteller det?

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Leo skrev:

Jeg ville ha vært mer skeptisk til noen som sover i de samme klærne som de går på jobb med enn noen som sliter med ufrivillig vannlating. Og hvordan skal vennene dine få vite at han har dette problemet hvis du ikke forteller det?

Jeg fryser mer enn normalt. Fult mulig at han har en bitter x som sprer dritt.

AnonymBruker
Skrevet

LØP TS LØP!!! Denne mannen fortjener åpenbart noen bedre enn deg! 

Anonymkode: 0c230...5d0

• Liker 12
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du seriøst, nå må du skjerpe deg. Sånn forteller man ikke til noen. Punktum.

Håper han bytter inn gaven, for slik som du fremstår her, er den meget ufortjent.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Fireball skrev:

Håper han bytter inn gaven, for slik som du fremstår her, er den meget ufortjent.

Vi reiser på tirsdag..

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fryser mer enn normalt. Fult mulig at han har en bitter x som sprer dritt.

Du vet at det finnes egne klær beregnet på å sove i å få kjøpt? Kalles pysjamas eller nattkjole. Og hva så om noen sprer dritt? I dette tilfellet sier det langt mer om den som sprer det enn den som faktisk sliter med noe høyst ufrivillig.

Men jeg tror du bare tuller. Ingen er så barnslig etter å ha passert 13.

• Liker 14
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sover en del med klær på faktisk, ikke genser og den slags, men som regel bukse/skjørt og t-skjorte. Fryser mer enn normalt.

I dag har vi en genial oppfinnelse. Den går ut på at man ikke trenger å sove med de samme klærne som man jobber i. Det heter pysjamas. Hentet fra uio ordboken, om definisjonen skulle være uklar:

pyjamas m1; el pysjamas m1 (eng. fra indisk 'benklær') nattdrakt som består av benklær og trøye

Beklager om tonen blir noe sarkastisk, men du trenger strengt talt ikke gjøre dette til noe større problem enn hva det er. Ellers syns jeg det er svært uhygienisk om du sover i jobbklærne dine. Ikke bare skal du sove, og svette, i de i 8+timer, men disse samme klærne svetter du altså også i mens du jobber om dagen? Pysjamas, en glimrende oppfinnelse for oss som fryser om natta, fås kjøpt i de fleste klesbutikker, slik som H&M, Cubus og Lindex. 

Ellers er dette noe du IKKE forteller til dine venninner(viser til innlegg nr 20). Dette går under noe vi kaller private problemer. Du kan også bevege deg fritt ute blant folk selv om din kjæreste har problemer med sengevæting. Hans sengevæting går ikke ut over din sosiale omgang med andre mennesker. Legger også ved definisjonen, slik at ingen ting av dette jeg skriver over, blir misforstått:

I privat a2 (fra lat.; av privare 'berøve', egentlig 'skilt fra det offentlige')

1 som ikke hører til eller gjelder det offentlige
p- eiendom / p-e foretak / p- rett, se privatrett
2 personlig, som bare vedkommer den enkelte
en p- sak / ha sin p-e mening / dyrke sine p-e interesser
3 som ikke er tilgjengelig for publikum i sin alminnelighet
en p- fest, forestilling

Videre minner jeg om at vi i dag har noe så fint som tisselaken. Brukt av mange foreldre som prøver å avvenne ungene bleie, gravide, eller andre med skader/sykdommer som fører til at man blir lekk, og de som sliter med sengevæting. Fåes kjøpt på jysk bla.a. 

Regner med at han har vært hos lege, og minner om at dette er privat - altså noe du ikke skal fortelle videre med mindre han selv sier det er OK. Ellers får du snakke om det med fastlegen din. 

Om han er et godt menneske, og drømmemannen utenom dette, syns jeg faktisk det er en tynn dumpegrunn og noe man lærer seg å leve med. Vi er mange med partnere som ikke har kontroll over blære, av diverse grunner. Og guess what: vi lever kjempe godt og problemfritt. Det blir rutiner på det meste :) 

Jepp, en god del sarkasme - men en veldig alvorlig undertone.

Ha en god natt :) 

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...