AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Traff han gjennom Tinder, for min del virket han som en perfekt mann på alle måter.. En fin jobb, bra inntekt, ingen klengete foreldre, interessante hobbyer i tillegg er han GODT utstyrt. Det var riktignok under den fjerde daten at han slapp nyheten som gjorde at jeg begynte å tvile på om dette er noen som jeg kunne tenke meg og ende opp i et forhold med. Han sa med en noe forsiktig stemme mens han såg ned at han helt siden han var liten hadde hatt problemer med ufrivillig vannlating. Dette om nettene, dvs at han har en tendens til å tisse på seg. Skjer fortsatt i voksen alder. Det er greit at han er ærlig med at han har hatt problemer med dette, men jeg merker uansett at dette er noe jeg sliter med å takle. Hallo, tenk hvis han tisser på seg i sengen mens jeg ligger sammen med han da? Og dagen etter er det full pakke med jobb eller skole og jeg må ta ekstra buss hjem for å skifte bort tisselukten fra klærne.. Noen andre som har vært borti lignende eller som har gode tips? Hilsen frustrert jente Anonymkode: ace5a...cde
Sinsiew Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Traff han gjennom Tinder, for min del virket han som en perfekt mann på alle måter.. En fin jobb, bra inntekt, ingen klengete foreldre, interessante hobbyer i tillegg er han GODT utstyrt. Det var riktignok under den fjerde daten at han slapp nyheten som gjorde at jeg begynte å tvile på om dette er noen som jeg kunne tenke meg og ende opp i et forhold med. Han sa med en noe forsiktig stemme mens han såg ned at han helt siden han var liten hadde hatt problemer med ufrivillig vannlating. Dette om nettene, dvs at han har en tendens til å tisse på seg. Skjer fortsatt i voksen alder. Det er greit at han er ærlig med at han har hatt problemer med dette, men jeg merker uansett at dette er noe jeg sliter med å takle. Hallo, tenk hvis han tisser på seg i sengen mens jeg ligger sammen med han da? Og dagen etter er det full pakke med jobb eller skole og jeg må ta ekstra buss hjem for å skifte bort tisselukten fra klærne.. Noen andre som har vært borti lignende eller som har gode tips? Hilsen frustrert jente Anonymkode: ace5a...cde Sover du med de samme klærne du jobber i? 35
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 Sover du med klærne på? Anonymkode: 345ae...0dd 9
Grønt blad Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 Har han fått hjelp med dette? Be ham snakke med legen sin. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #5 Skrevet 24. juli 2016 Det er vel bare å bruke voksenbleie det. Du kan jo sikkert ta på han dette, så får du litt morstrening. Anonymkode: 38ba5...fc3 7
Gjest *Micki* Skrevet 24. juli 2016 #6 Skrevet 24. juli 2016 Fins jo tena mannebind da, sånn man tar på rett foran tissen i underbuksa. Men hvorfor sover du med klærne på egentlig? 1
Sp89123 Skrevet 24. juli 2016 #7 Skrevet 24. juli 2016 Stakkars fyr. Min erfaring med slike ting er at menn med sånne problemer som regel er plettfri på andre områder, og jobber veldig hardt for å kompensere. Med andre ord er det en god sjans for at han er drømmemannen, og hvis dette er hans eneste feil er du meget heldig. Man oppdager som regel kjipe ting om partneren sin ettersom tiden går, veldig modent og ikke minst modig av han å fortelle det. 29
Ramona Skrevet 24. juli 2016 #8 Skrevet 24. juli 2016 Aldro vært bort i lignende, men mutt tips er at han går til psykolog og du tar med ekstra skift. Eller at du finner deg en annen.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #9 Skrevet 24. juli 2016 Ikke sov med jobbklærne, så blir det ikke tisselukt i dem. Lukten av urin kommer ikke til å sette seg i klærne dine hvis du ikke får urin på dem. Be ham gå til lege, så får han sikkert hjelp videre med problemet sitt. Anonymkode: 79430...f5d 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #10 Skrevet 24. juli 2016 Har han vært hos lege for dette? Det høres i grunn ut som et medisinsk problem? Anonymkode: 5df51...75e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #11 Skrevet 24. juli 2016 Hvorfor ligger du med klærne på? Vannlatningsproblemer kan både fysisk og psykologisk, men absolutt mulig å finne ut av. Anonymkode: 66ba7...c80 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #12 Skrevet 24. juli 2016 12 minutter siden, Sp89123 skrev: Stakkars fyr. Min erfaring med slike ting er at menn med sånne problemer som regel er plettfri på andre områder, og jobber veldig hardt for å kompensere. Med andre ord er det en god sjans for at han er drømmemannen, og hvis dette er hans eneste feil er du meget heldig. Man oppdager som regel kjipe ting om partneren sin ettersom tiden går, veldig modent og ikke minst modig av han å fortelle det. This! Anonymkode: 63e1b...1c0 2
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 24. juli 2016 #13 Skrevet 24. juli 2016 Tena Lady for Menn..Men det burde han vite selv egentlig..Rart om han enda ikke har fått med seg det...
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #14 Skrevet 24. juli 2016 Velkommen til virkeligheten der mennesker har diverse problemer. Dette er småtteri om han er en god mann. Anonymkode: c132b...83d 17
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #15 Skrevet 24. juli 2016 5 minutter siden, HøyMørkog40 skrev: Tena Lady for Menn..Men det burde han vite selv egentlig..Rart om han enda ikke har fått med seg det... Ikke Tena Lady, men Tena Men http://www.tena.no/menn/produkter/ Anonymkode: 955f4...b9a 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #16 Skrevet 24. juli 2016 23 minutter siden, Sp89123 skrev: Stakkars fyr. Min erfaring med slike ting er at menn med sånne problemer som regel er plettfri på andre områder, og jobber veldig hardt for å kompensere. Med andre ord er det en god sjans for at han er drømmemannen, og hvis dette er hans eneste feil er du meget heldig. Man oppdager som regel kjipe ting om partneren sin ettersom tiden går, veldig modent og ikke minst modig av han å fortelle det. Kvinner og. Har ei venninne som sliter med det samme. Det er veldig belastende og det hjelper ikke akkurat på problemet. Hos henne lå det psykisk. Det gjør det kanskje for TS mann også? Håper han får hjelp! Anonymkode: 077c2...935 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #17 Skrevet 24. juli 2016 Sover en del med klær på faktisk, ikke genser og den slags, men som regel bukse/skjørt og t-skjorte. Fryser mer enn normalt. Anonymkode: ace5a...cde
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #18 Skrevet 24. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sover en del med klær på faktisk, ikke genser og den slags, men som regel bukse/skjørt og t-skjorte. Fryser mer enn normalt. Anonymkode: ace5a...cde Men hvorfor jobbklærne? Du kan vel ta med egne soveklær? Jeg sover også med klær hvis jeg er kald, men det er ikke de klærne jeg bruker på jobb dagen etter. Anonymkode: 79430...f5d 7
Cleopatra. Skrevet 24. juli 2016 #19 Skrevet 24. juli 2016 Om han er en bra fyr, ville jeg definitivt holdt på ham! Det er ikke akkurat noe han har valgt selv, og det at han har fortalt deg, tyder på at han stoler på deg. 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #20 Skrevet 24. juli 2016 En ting til, hva vil venninnene mine si om jeg kommer med en fyr som tisser på seg? Det er ganske pinlig, tenk om det blir snakk om at .... er sammen med en som tisser på seg. Tenner hun på slikt eller? Kan ikke akkurat bevege meg så mye ute blant folk som jeg pleier. Kjenner jeg blir mer og mer frustrert bare jeg tenker på det. Og han har attpåtil kjøpt meg en kjempefin bursdagspresang siden jeg snart har bursdag Anonymkode: ace5a...cde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå