AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Del Skrevet 24. juli 2016 Også i bilen når de blir kjørt et sted... det er en type person som er på hver eneste fest. Den som altid går til pcn og bytter sang eller skal plugge inn sin mobil i bilen. Synes det er så jævla rriterende. Fler som er vitne til dette? Anonymkode: 4f450...64e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Del Skrevet 24. juli 2016 Tror vi alle har en slik venn. Setter alltid pc i lås på mine fester så slikt ikke skjer. Anonymkode: 227ff...f66 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach Skrevet 4. august 2016 #3 Del Skrevet 4. august 2016 Ja, det er grusomt irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #4 Del Skrevet 7. august 2016 Det må til når verten ikke har vett til å spille annet enn kjip musikk I mine yngre glansdager var jeg også en av dem som plagde DJ-ene på utestedene hele kvelden. Skrev ønskelister dekorert med smil og hjerter og gav dem fortløpende til vedkommende. Stakkars mennesker. Men det var verdt det for min del for når godsangen jeg hadde mast om ENDELIG ble spilt, så var jeg i syvende himmel Anonymkode: 39bff...3d0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #5 Del Skrevet 7. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må til når verten ikke har vett til å spille annet enn kjip musikk I mine yngre glansdager var jeg også en av dem som plagde DJ-ene på utestedene hele kvelden. Skrev ønskelister dekorert med smil og hjerter og gav dem fortløpende til vedkommende. Stakkars mennesker. Men det var verdt det for min del for når godsangen jeg hadde mast om ENDELIG ble spilt, så var jeg i syvende himmel Anonymkode: 39bff...3d0 Ifølge deg selv selvsagt. Sånn tankegang er ureflektert og egoistisk. Anonymkode: 1983b...226 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #6 Del Skrevet 7. august 2016 Mange folk bryr seg egentlig ikke om musikk, aner ikke hva sanger handler om, skal bare ha en topplistesørpe durende i bakgrunnen. Det er slitsomt... La heller oss som bryr oss om musikken styre Kjenner meg igjen i det med ønsker til dj'en....pleide å sende opp penere venninner Anonymkode: 13534...9c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #7 Del Skrevet 7. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ifølge deg selv selvsagt. Sånn tankegang er ureflektert og egoistisk. Anonymkode: 1983b...226 Nå skjønte du sikkert at det var en spøkefull tone over den setningen. Når det er sagt, er jeg enig med AB over - musikken er noe av det viktigste for meg når jeg skal ha det moro, så ja, når det er topplisteavspilling på agendaen, må noen ta affære! Anonymkode: 39bff...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #8 Del Skrevet 7. august 2016 I vår gjeng har vi derfor en kul musikk-lek for å motvirke dette: Musikken går på rundgang, hvor alle velger en sang hver før turen går til nestemann. For å gjøre det enda mer interessant, og for å få variert musikk på festen, så har vi også en regel i leken om at sangen du setter på må være av en annen sjanger enn den som spiller nå (som personen før deg satte på). Anonymkode: 7402d...ced 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #9 Del Skrevet 7. august 2016 Var på fest i går hvor en av deltakerne skulle bestemme musikken hele tiden. Kom jeg med et sangønske ble jeg avfeid med at han hadde så mange sanger i que. Fikk til slutt lov til å sette min sant i que, men da den endelig kom på så trykket han bare på neste! Fikk hørt 5 sekunder av sangen min. Da ble jeg dritsur og koblet like greit ut hans telefon og satt på min musikk. Men det var jo såklart dårlig gjort mot han! Han hadde jo tross alt styrt musikken de siste 4 timene Anonymkode: 6c69b...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. august 2016 #10 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 #11 Del Skrevet 7. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var på fest i går hvor en av deltakerne skulle bestemme musikken hele tiden. Kom jeg med et sangønske ble jeg avfeid med at han hadde så mange sanger i que. Fikk til slutt lov til å sette min sant i que, men da den endelig kom på så trykket han bare på neste! Fikk hørt 5 sekunder av sangen min. Da ble jeg dritsur og koblet like greit ut hans telefon og satt på min musikk. Men det var jo såklart dårlig gjort mot han! Han hadde jo tross alt styrt musikken de siste 4 timene Anonymkode: 6c69b...ab9 Que? Hvis du prøver å skrive engelsk, staves det queue. På norsk har vi fornorsket stavemåten til kø. Anonymkode: 13534...9c7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 7. august 2016 #12 Del Skrevet 7. august 2016 Den 24.7.2016 at 14.05, AnonymBruker skrev: Også i bilen når de blir kjørt et sted... det er en type person som er på hver eneste fest. Den som altid går til pcn og bytter sang eller skal plugge inn sin mobil i bilen. Synes det er så jævla rriterende. Fler som er vitne til dette? Anonymkode: 4f450...64e Deilig med god musikk da Noen hører jo på bare vræl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #13 Del Skrevet 8. august 2016 Den 7. august 2016 at 21.58, AnonymBruker skrev: Que? Hvis du prøver å skrive engelsk, staves det queue. På norsk har vi fornorsket stavemåten til kø. Anonymkode: 13534...9c7 Unnskyld. Jeg tror du skjønte hva jeg mente Anonymkode: 6c69b...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #14 Del Skrevet 9. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld. Jeg tror du skjønte hva jeg mente Anonymkode: 6c69b...ab9 Trenger ikke unnskylde, men jeg skjønner ikke hva som driver folk til å bruke engelsk i stedet for norsk....når de ikke kan engelsk? Det blir bare rart.... Men du må gjerne synes jeg er teit og irriterende som påpeker det Faktisk er jeg vel det. Anonymkode: 13534...9c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2016 #15 Del Skrevet 9. august 2016 Glad jeg bryr meg mer om å snakke med folk enn å faktisk sitte å lytte til musikken på fester. Musikkem foregår mest i bakrunn føler jeg, det er kun når det er en sang jeg liker godt at jeg får med meg noe av det. Anonymkode: ff56b...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 10. august 2016 #16 Del Skrevet 10. august 2016 Det er skikkelig irriterende med de som skal bestemme musikken hele kvelden. Jeg har en musikksmak ingen vil høre på fest. Nemlig rock. Det er jo alltid listepop og dunk dunk musikk som gjelder. Jeg får ikke hørt en sang en gang. Blir nedstemt hver gang. Hvorfor kan jeg ikke få høre EN sang i det minste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #17 Del Skrevet 10. august 2016 18 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Det er skikkelig irriterende med de som skal bestemme musikken hele kvelden. Jeg har en musikksmak ingen vil høre på fest. Nemlig rock. Det er jo alltid listepop og dunk dunk musikk som gjelder. Jeg får ikke hørt en sang en gang. Blir nedstemt hver gang. Hvorfor kan jeg ikke få høre EN sang i det minste? Du må feste med rockere. Anonymkode: f06f9...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #18 Del Skrevet 10. august 2016 1 time siden, Linnpinn9 skrev: Det er skikkelig irriterende med de som skal bestemme musikken hele kvelden. Jeg har en musikksmak ingen vil høre på fest. Nemlig rock. Det er jo alltid listepop og dunk dunk musikk som gjelder. Jeg får ikke hørt en sang en gang. Blir nedstemt hver gang. Hvorfor kan jeg ikke få høre EN sang i det minste? Jeg har motsatt problem, venner som bare vil høre på rock, grunge, en eller annen retro poplåt, men som boikotter alt annet. Jeg bryr meg ikke så veldig om musikken, men er enig i at det er spesielt irriterende med de som ikke tåler at det blir satt på en sang de ikke liker. Er det så farlig at noen andre får viljen sin av og til lizm? Anonymkode: 7db61...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå