Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #1 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har nettopp vært hos gynekolog og fått pergotime da det viser seg at jeg har manglende eggløsning og laaange sykluser. Men det jeg lurer på er, må jeg vente til jeg får mensen med å begynne å ta pillene? Har fått resept på en pakke med 5 piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden i.i. Skrevet 9. november 2004 #2 Del Skrevet 9. november 2004 Forklarte ikke legen deg hvordan du skulle bruke tablettene???? De ulike legene har litt forskjellig svar på når du skal ta tablettene..så jeg vet ikke helt hva din lege hadde tenkt. Jeg tar mine fra dag 3-7 i syklus. En mnd/syklus i opphold mellom hver kur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 9. november 2004 #3 Del Skrevet 9. november 2004 Ligger det ikke bruksanvisning inni pakken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 11. november 2004 #4 Del Skrevet 11. november 2004 Sa ikke legen noen ting??????!!!!! Da tror jeg jeg hadde ring tilbake og spurt hva han holdt på med!! Det er ikke sukkertøy du har fått. Jeg tok i allefalle mine slik. 1 tablett hver dag fra 5. menstrasjonsdag og i 5 dager frem over. UL på dag 12-13, og EL-sprøyte etter nærmere avtale, oppfulgt av cyclogest i lutefasen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå