Gå til innhold

Hvordan komme seg billigst mulig til Praha?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi har lyst til å dra ned en week-end fre. kveld til søn. kveld.

Men da vi ikke har alverdens med penger, lurte jeg på om det er noen som vet om man kan komme seg billig dit. Bo billig mm.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var der en uke i sommer. bestillte flyreisen via www.ebookers.no og hotell via en tsjekkisk side, a-prague.com. fant ut at hotellene var billigere å bestille via tsjekkiske sider enn via norske selskap. men haotellet deres bør ligge i praha 1, sentrum. siden dere kun sakl være en helg er det en fordel å bo mest mulig sentralt. sjekk disse sidene ut så skal du se du finner noe. god tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lyna ii

Du kan få fly fra rundt 1200 kroner tur/retur med Norwegian eller Czech Airlines. Buss koster fra 890 tur/retur, men tar laaang tid.

Flytider og priser sammenlignes greit på www.wideroe.no, men skal du reise med Norwegian er det billigst å bestille direkte hos dem (ingen gebyr).

Buss, sjekk for eksempel www.bohemianlines.cz (billigst), Moravia Express eller Eurolines.

Du kan også ta tog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp!

Skal dere inn på linken i innlegget over så vær forberedt på at det kommer mye lyd fra pcen *ler*

Kunne tenkt meg en tur på de trakter jeg og.. Flott tilbud de hadde der ja, men jeg kan/vil ikke reise før jul og da får ikke jeg benyttet meg av dette. Men det kan jo være det kommer flere tilbud der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...